Dat was dan wel een hele vroege positieve test! Maar met de termijnecho kunnen ze t echt pas bepalen toch?
Ik dacht idd 6.2 en ze meette 6.3 dus heb mijn banner verzet (whaha hoe verder hoe beter he) en sta nu even op uitgerekende datum 8 nov. Maar kan allemaal nog wijzigen. Wat ontzettend fijn die goede echo's!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2020 ♡ 1 november D1nd1n - 35 jaar - 2e kindje 2 november 3 november 4 november SJD1988 - 31 jaar - 1e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 5 november Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Mommytobe- - 25 jaar - 2e kindje Micchan - 26 jaar - 4e kindje Marloesje - 33 jaar - 4e kindje 6 november Joki6714 - 30 jaar - 2e kindje 7 november Thalsje33 - 33 jaar - 4de kindje Krekel - 30 jaar - 3e kindje ItsWendy - 32 jaar - 2e kindje 8 november Liyah05 - 36 jaar - 4e kindje Isabeaux - 24 jaar - 1e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje 9 november Willie - 26 jaar - 3e kindje 10 november Ior - 34 jaar - 3e kindje 11 november 12 november Djoyz - 28 jaar - 1e kindje 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- Afspraken: 23 Maart 09:00 - Burb1988 - echo 24 maart 15:30 - thalsje33 - intake 27 maart 13:30 - Femm05 - 1e echo en intake 24 april 15:15 - thalsje33 - 12 weken echo 30 Maart 09:15 - Mommytobe- - Intake 30 maart 09:40 - Pitahaya - 1e echo 30 Maart 18:30 - Burb1988 - intake + echo 31 maart 09:40 - Ior - intake + echo 1 april 10:00 - ItsWendy - intake + echo 1 april 14:30 - Williie - intake + echo 8 april 15:15 - Mommytobe- - Echo 9 april 11:30 - SJD1988 - 2e echo (termijn) 15 april 14:15 - Micchan - 2e echo 15 april 10:00 - Foeke - termijnecho (2e echo) 16 april 10:30 - Marloesje - 2e echo (termijn) ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------------[/QUOTE]
Mijn afspraak op 30 maart is indirect afgezegd, ze zullen me bellen op die dag om een telefonische intake te houden. Mijn termijnecho op 8 April gaat wel door, maar moet alleen komen. Ze gaf aan je partner mag wel gewoon inbellen.
Haha, ik moet zeggen dat ik door die corona crisis ook veel minder met mijn zwangerschap bezig ben...
Nou ik sta morgen onder bezet...collega met rugklachten moet eigenlijk boventallig staan..zijn ze vergeten te kijken naar een 4de man. Nu kan ik straks met andere collega 3 verdiepingen iets van 70 man omkleden ik wil niet weer bi krijgen maar ik wil ook nog niets zeggen tot na de echo
Ah spannend! Je eerste bezoek hier bij de verloskundige is dus pas bij de termijn echo .. 8 april nog wel even, vind het ook wel heel lastig en langzaam gaan ..
Voor iedereen die een goede echo gehad heeft heel erg gefeliciteerd! Dat is een goed begin! hier erg druk gehad op het werk met alle coronazaken, werk in de zorg dus het is echt crisis bij ons. Veel zieke en veel praktische regelzaken omdat onze bewoners al een week geen bezoek mogen ontvangen. Daarbij hebben een aantal familieleden van ons klachten die bij corona horen dus we kunnen nergens meer in de buurt komen. wat betreft de afspraken op de lijst zou ik ook de afspraken die geweest zijn eraf halen anders wordt de lijst wel heel lang. Zou iemand dit willen doen? Ik kan dit lastig vanuit mijn telefoon en heb geen laptop bij de hand. mijn volgende afspraak is om 16 april om 15:15 deze mag dan meteen op de lijst. Oh ja, klachten? Die heb ik nog steeds niet echt behalve hartkloppingen als ik in rust zit en de moeheid! Maar dat vind ik niet zo erg op een of andere manier zeggen die hartkloppingen mij dat het nog goed zit haha. Gelukkig geen misselijkheid ofzo daar ben ik al erg blij mee haha zo dat was een heel verhaal, moest even een paar blz inhalen van de afgelopen dagen.
Is iemand van jullie bekend met bloedverlies tijdens de zwangerschap?? Maandagochtend donker roestbruin bij afvegen, smiddags lichtbruin, savonds niets. Dinsdagochtend roze met bruin, smiddags niets. Woensdag af en aan lichtbruine afscheiding Donderdag bruine afscheiding over de dag, savonds Helder rood zonder stolsels bij afvegen Vanmorgen veel bruin bij afvegen, nu minimaal, als je het niet weet, zie je het niet. Heb nog steeds gevoelige borsten maar verder niet echt iets. Vind het zo angstig, zo bang dat het weer mis gaat. Maar bij de andere miskramen verliep het bloeden sneller
@Ior ikzelf niet, maar een vriendin die heeft af en aan bloedverlies gehad vanaf 6/7 weken tot een week of 10 en is nog steeds hardstikke zwanger