Jaaa erg balen was zo benieuwd haha ik kon al niet meer wachten vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was.
Ik heb morgen wel een telefonische intake met de verloskundige en misschien dat er toch een mogelijkheid is dat ik wat eerder kan langskomen.
Brrr hier sinds vanmorgen bloedverlies... vanmorgen nog telefonisch contact gehad met de poli en was ik redelijk gerustgesteld, maar vanmiddag toch wat pijn/kramp en nu net echt flink rood Mag morgenochtend langskomen voor een echo... Duimen jullie mee dat t loos alarm is...
Nou eindelijk de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor een 10 weken echo... Nu nog beginnen met een uurtje rennen per dag (totaal geen zin in maar ja).
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2020 ♡ 1 november D1nd1n - 35 jaar - 2e kindje Eiphos - 34 jaar - 2de en 3de kindje 2 november 3 november 4 november SJD1988 - 31 jaar - 1e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 5 november Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Mommytobe- - 25 jaar - 2e kindje Micchan - 26 jaar - 4e kindje Marloesje - 33 jaar - 4e kindje 6 november Joki6714 - 30 jaar - 2e kindje 7 november Thalsje33 - 33 jaar - 4de kindje Krekel - 30 jaar - 3e kindje ItsWendy - 32 jaar - 2e kindje 8 november Liyah05 - 36 jaar - 4e kindje Isabeaux - 24 jaar - 1e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje 9 november Willie - 26 jaar - 3e kindje 10 november Ior - 34 jaar - 3e kindje 11 november 12 november Djoyz - 28 jaar - 1e kindje 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- Afspraken: 1 april 10:00 - ItsWendy - intake + echo 1 april 14:30 - Williie - intake + echo 3 april 16:15 - Eiphos - 2de echo 6 april 12:00 - D1nd1n - termijnecho 8 april 15:15 - Mommytobe- - Echo 9 april 11:30 - SJD1988 - 2e echo (termijn) 15 april 14:15 - Micchan - 2e echo 15 april 10:00 - Foeke - termijnecho (2e echo) 16 april 10:30 - Marloesje - 2e echo (termijn) 24 april 15:15 - thalsje33 - 12 weken echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------------
Een beetje l*llig omdat jullie allemaal zo graag een echo willen maar ik wil toch graag even wat delen.... gisteren heeft mijn man weer even een echo gemaakt bij me en we zagen 2 armpjes en 2 beentjes! En het meest bijzondere was dat we het kikkertje al volop hebben zien bewegen mijn dochtertje was zo druk in mijn buik dat ik constant blauwe plekken en harde buiken ervan kreeg, ik vermoed dat het bij deze zwangerschap hetzelfde gaat zijn
heel veel sterkte toegewenst morgen! Ik houdt je in gedachte morgen en hoop dat het inderdaad vals alarm is❤️ veel liefs, Future Roos
Vandaag i.o.m verloskundige ( zij goed ingepakt, bij ons hebben ze speciale pakken , mits het om een verkoudheid, griepje gaat) en het zijn geen corona verschijnselen, wat ik heb gelukkig. Nou gelukkig een mooi kloppend hartje. Ben wel 4 dagen teruggezet, vandaag precies 8 weken. Maar dat kan over 3 weken weer anders zijn. En ik ben nu dus bij alle 3 de zwangerschappen aan het begin teruggezet...en toch nog nooit de 40 weken gehaald. Bij de oudste met 39 weken 50 cm en 3135 gram en 2de dochter met 38 weken bevallen...50 cm en 3196 gram. Dus je zou zeggen dat de metingen niet goed waren ik maak me er niet druk meer over.
Ik ken je gevoel...ik had dat vorige week ik keek er zo naar uit en toen kwam die nachtdienst met die vrouw die verdacht werd van covid 19 maar gelukkig vals alarm...ik duim dat je gauw een mooie echo hebt.