Goedemiddag Mommytobe4, Dat is goed om te horen, maar het ligt er ook aan hoe je je voelt op dat moment. Ik snap dat als je een hele dag met je kind en je fulltime baan erop hebt zitten je liever quality time neemt! De kamer inrichten wil ik zo lang mogelijk uitstellen... Ik weet nog niet hoe ik het ga regelen met mijn voltijd studie en geen inkomen... oftewel heel veel what ifs. veel liefs, Future Roos
Bedankt voor je lieve geruststellende woorden en erkenning in het gevoel dat je wilt dat het goed gaat met de kleine! Het is fijn om met jullie allemaal gezellig maar ook serieus te praten. In mijn persoonlijkheid zit het gewoon om elk artikel elke forum enz. door te lezen. Daarom helpt het dus enorm om elkaars mening en manier van hoe je hiermee in het leven staat te delen❤️. Owh ja zeker Ik ben direct gestopt met de melatonine toen ik wist dat de slapeloze nachten kwamen omdat ik zwanger was. veel liefs, Future Roos
Tuurlijk is inderdaad juist fijn om met elkaar te kunnen praten over van alles en nog wat en soms even je gedachtes te delen met mede zwangere haha!
Ja Quality time is the key, maar je kan maar niet genoeg quality time hebben joh .. Ik ben dan al wel bezig met kamer verschuiven en zolder, zodat ik het kan inrichten allemaal, wil proberen aankomende periode onze kamer, peuterkamer en babykamer op te knappen. Het scheelt dat we nog zoveel spullen hebben van de vorige die nog goed in staat zijn, die kan ik hergebruiken en mocht dit ook een meisje zijn Joh ik heb nog 5 shoppers vol met kleding. Snap ik op een gegeven moment moet je er wel aan toe geven, straks kan je bijna rollen, dan wil je niet nog alles last minute doen.
Hoe gaat het met jullie? Ik ben gisteren getest op covid-19 En wacht nu op de uitslag. Heb intussen een kuur gekregen tegen longontsteking maar veilig voor de baby. Ik had vanochtend net genoeg energie om te stofzuigen. De rest doet manlief...zo lief. Intussen al 9 zieke collega's en 2 positief geteste clienten
Wanneer heb je de uitslag? Pfff... wel goed dat je uiteindelijk wel getest bent. Geniet maar van de rust en van manlief zijn werk!
Gisteren terug echo. En mij angst was onterecht. Ze zijn er nog alle2! De ene 2,9cm en de andere 3,3cm. Mijn vriend mocht helaas niet mee, wegens corona. En de volgende keer, voor de 12 weken, nog steeds niet. Willen jullie het geslacht kennen? Geniet nog van het mooie weer !
Wat fijn! Nu lekker genieten! Wij willen wel het geslacht weten, wel zo makkelijker spulletjes kopen en een naam bedenken
Hoihoi met mij gaat het goed ondanks het mooie weer ben ik gister thuis gebleven. Er is altijd nog een later moment met net zulk mooi weer. Dat is heftig! Laten we hopen dat het niet meer dan een longontsteking is. En fijn dat je aan een kuur kunt die veilig is voor de kleine dat is ook een opluchting! Heeft de huisarts/dokter al wat uitleg/duidelijkheid mee gegeven mocht je wel positief testen? Heel veel beterschap❤️
Helaas heb ik corona, mijn test was positief ben er goed beroerd van. Mijn cliënten zijn inmiddels overleden
Ohh wat schrikken als je het zelf toch ook hebt! Hopelijk kom je er snel en goed doorheen, beterschap!!
Dit is enorm verdrietig en eng om te horen. Ook het nieuws dat joun cliënten zijn overleden. Geen woorden kunnen beschrijven wat wij allemaal mee maken dit jaar op deze wereldbol. Je bent een sterke vrouw en je gaat het coronavirus gewoon bevechten! Houdt ons op de hoogte hoe het met je gaat! veel liefs, Future Roos