jaaa wij willen ook weten wat het wordt, vooral ivm de naam ook haha en kleertjes en spulletjes kopen.
Dat is zeker wel een toffe extra surprise! Vroeger riep ik ook altijd dat ik het niet zou willen weten, maar daar ben ik volledig op teruggekomen Wij willen het weten en ik wil het dan ook in het kamertje terug laten komen
Wij wel.. En als t goed is weten we het dus al... Hebben een optie staan op pret echo in mei.. deze gaat tot nu toe nog door!
Bij de eerste wisten wij dat het een jongen werd. Bij de tweede wilde wij het niet weten, maar ik had zovaak naar het potty shot topic gekeken dat ik precies wist waar ik moest kijken. Die vrouw zei ook niet dat we weg moesten kijken ofzo... dus ik zag een jongen. 100% zeker was ik niet maar wel 80% nu wil mijn man het weer niet weten en hij wil dat we wegkijken zodra ze in de buurt komt wel spannend hoor!
Wij gaan onze Bugaboo Fox verkopen en daar komt een Donkey duo voor terug. Is er hier iemand die interesse heeft in de Fox Limited Edition in het grijs (nieuwprijs was €1.349)? Er zit nog 2 jaar garantie op, heeft een extra zonnekap (TWv€104,95), high performance regenkap (twv €64,95), high performance voetenzak twv €199,95), adapters om er een maxicosi op te zetten (twv 44,95), vliegennet, extra nieuwe handvatten in grijs (nu zitten er zwarte op), eventueel met bijpassende luiertas die je aan het frame kunt klikken. Alles bij elkaar was deze kinderwagen bijna €2.000. Slechts 10 maanden gebruikt en echt in goede staat.
Ik hoorde net dat mijn afspraak na morgen pas met 20 weken is...geen controles tussendoor, dus gewoon 11 weken tussen morgen en dan Moet mezelf de dagcurve geven met 24 weken
Ben trouwens al aan het wennen aan snachts eruit gaan. Onze pup kwam om 01:00 en 06:00. Tis echt mijn baby momenteel slaapt ook heel veel
Hij kijkt niet echt in de camera , maar dit is hem mijn puppekind. Echt hoor tis net een baby. Ik heb er nu dus al 3.
Bij ons vinden ze de 16 weken echo niet nodig...is ook wel de geslachtsbepalende echo. Ik denk dat ik wel gewoon naar het hartje ga luisteren..dat mocht altijd zei ze
Hier ook geen echo's meer, maar wel gewoon controle hebben jullie een idee of je de baby al zou kúnnen voelen? Ik heb soms dat idee, maar kunnen ook nog darmen zijn uiteraard.. Maar toch.. van due plopjes precies op de goede plek zeg maar!!
Ik heb ergens op internet gelezen dat je vanaf vrij vroeg in de zwangerschap de baby zou kunnen voelen als je op je rug gaat liggen en dan je knieën optrekt. De baarmoeder zou dan naar boven achter het schaambot vandaan komen waardoor je het mogelijk voelt... Deze gek heeft het wel 30 sec geprobeerd, maar zonder resultaat Zou zo graag al wat willen voelen, maar vrees dat ik gewoon geduld moeten hebben #hebikniet