Uitgerekend 1 November t/m 15 November 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door d1nd1n, 24 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Super zeg!

SJD1988 vindt dit leuk.
  2. Isabeaux

Isabeaux Actief lid

24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    wat super!! Binnen hoeveel dagen kreeg jij de uitslag?

3. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Afgelopen maandagochtend geprikt en nu vanmiddag de uitslag, dus binnen een week/5 werkdagen!

4. Krekel

Krekel Actief lid

3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    Fijne 'koningsdag' allemaal! :p:D

Mommytobe4, Foeke, SJD1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Isabeaux

Isabeaux Actief lid

24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Ah oké ik hoop dat ik dan as donderdag ook mijn uitslag binnen heb dan is het ook een week/5 werkdagen geleden :)

SJD1988 vindt dit leuk.
  6. Mommytobe4

Mommytobe4 Actief lid

22 nov 2016
    168
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    Ik heb aankomende vrijdag een afspraak voor de combinatietest, dus ben heel benieuwd.

Hoe gaat het verder met jullie? Grootste gedeelte is nu voorbij de 12 weken. Nog klachten, is je buik al zichtbaar of laat het nog op zich wachten?

Ik heb vanaf het begin echt alleen last van vermoeidheid, dat was echt hetgeen wat zo heftig aanwezig was. Heb nu al kleding moeten aanschaffen aangezien me buik te pijn deed omdat me broeken heel strak zaten, dus buikje is wel zichtbaar.

7. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook echt een zichtbare buik ja! En hier lijkt de misselijkheid ook wat af te nemen.. Zou echt HEEL fijn zijn! Mits ik een beetje blijf eten. De vermoeidheid is wel echt nog meeeega aan.

Ik heb gevraagd of ik nog een keertje tussendoor mocht komen bij de vk, ik blijf het echt spannend vinden. Ze vond het totaal geen probleem, zo fijn, dus donderdag ga ik even hartje luisteren.

Hoe houden jullie het vol?

Mommytobe4 vindt dit leuk.
  8. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Misselijkheid is hier nog wel aanwezig, maar is al wel minder gelukkig! Met vlagen vooral en met avond eten is t wel een drama Haha ook voor mn man.. die weet gewoon niet wat we moeten eten door mij :p ik ben ook erg moe idd! Vanmiddag ook even gelegen en nu lukt het me vast alweer denk ik..
    Mijn buik is vooral de middag en avond aanwezig. Ook in combinatie met darmen die opzetten.

We hebben het afgelopen weekend verteld aan onze familie en vrienden. Was echt leuk! Nu ons werk nog :) hebben jullie het al aan iedereen verteld ?

Mommytobe4 vindt dit leuk.
  9. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hier ook al een lekkere opgezette buik, draag al een week zwangerschapsbroeken, wat een verademing! :p

Avondeten is hier nog steeds lastig, heb gewoon geen eetlust en bijna alles staat me tegen. De rest van de dag gaat dat prima! En daarnaast moe, moe, moe haha Slaap ‘s nachts als een blok, Doornroosje is er niets bij, en dan ben ik overdag alsnog moe :eek:

@Foeke wat fijn zeg dat je dan gewoon even langs mag komen bij de VK! Hier mag ik maandag weer, ook super fijn! Ik hoop/ga er vanuit dat ik dan ergens voor de 20-weken echo ook nog wel een keer mag komen, anders zit er bijna 6 weken tussen :oops:

@Nijn18 wij hebben het ook dit weekend verteld na de goede NIPT, zo ontzettend leuk al die reacties!! Voelde me meteen nog méér zwanger hihi en ook wel weer gek dat het nu geen “geheim” meer is

10. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Hier begint mn buik wel uit te zetten, vooral na het avondeten! Pas nog maar 1 jeans dus de eerste zwangerschapsbroek ligt al klaar :)

Vooral moe en sinds gisteren vaak misselijk met kokhalzen.. beetje laat, snap er niks van! Eet vrij weinig voor mijn doen en vooral zin in fruit.

Hier is iedereen op de hoogte! In mijn nabije omgeving al in week 6 en nu echt iedereen :)

11. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Jaa leuk he! En helemaal als ik jouw onderschrift lees.. 2,5 jaar gewacht, dan is het helemaal leuk om het te vertellen! Super fijn zeg :) en nu weer lekker genieten..

SJD1988 vindt dit leuk.
  12. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Haha ik pas ook nog maar 1 broek met moeite... heb de positie kleding al van zolder gehaald :p en alvast aan t rond kijken voor nieuwe kleding erbij. Wel weer leuk om te shoppen nu! Heerlijk vooruitzicht dat we in de zomer met een dikke buik rond lopen :) hopelijk niet te heet zoals afgelopen zomer... dat is dan weer minder natuurlijk haha.

Ongeduldig90 vindt dit leuk.
  13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hier ook positie broeken aan.. zijn er nog wel een paar die gewoon passen maar dat zit zo niet fijn....

14. Isabeaux

Isabeaux Actief lid

24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Klachten zijn hier ook wel redelijk over, ben alleen savonds nog vrij moe en af en toe misselijk. Buikje is alleen savonds zichtbaar maar dat komt denk ik ook door het eten de hele dag door en dan darmen die mee doen haha. Wij hebben 20 mei een pretecho staan en hoop zoooo dat die door kan gaan. Wil ukkie t liefst de hele tijd zien haha

15. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Wij nu 23 mei... hopelijk gaat het door

16. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Ik heb mijn hoop gezet op de 20 weken echo. Pret echo kan hier wel, maar dan is het een zogenaamde zelf echo en moet ik het apparaat zelf vasthouden met instructies van die man. Dat kost dan nog eens het dubbele ook. Het gaat mij er voornamelijk om dat mijn man onze kleine ook ziet bewegen, dus ik heb gisteren een echo apparaat gehuurd! Deze komt 12 mei en mogen we 3 dagen gebruiken. Kunnen we lekker samen kijken en dan wachten we wat langer voordat we weten of er een klein jongetje of meisje in mijn buik zit :)

Foeke en Nijn18 vinden dit leuk.
  17. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @Ongeduldig90 is dat zo’n Babywatcher die jullie hebben gehuurd? Zit er hier ook aan te denken, maar m’n man vind het niet nodig (en te duur haha) ;)

18. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Hahah lijkt mijn man wel! Die is nog erger want die wil het geslacht helemaal niet weten. Gewoon na de bevalling pas :p en een pret echo vind ie maar onzin.... mannen! :p

19. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hahahaha inderdaad, mannen... :rolleyes:

Die van mij wil juist het geslacht per se weten! Járen terug twijfelde ik daar nog over, maar hij heeft vanaf dag één geroepen het te willen weten. Ik ben in de afgelopen jaren ook bijgedraaid naar het wel willen weten :p

En vind ie het dan ook niet erg dat ie nu niet mee mag naar echo’s? Je had het beteuterde hoofd van die van mij moeten zien :( Ahhhhww :oops:

20. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Yes! Ik vond het zelf te duur haha, mijn man zei: doe nou maar! Een 'zelf echo' kost 50 euro en dat apparaat huren kost 70 euro maar dan kunnen we lekker samen kijken 2 keer per dag :)

Deel Deze Pagina