Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    @mommyof1 heel veel succes meid vandaag! En hoop gauw wat van je te horen

2. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Nou, baby mag hier nu echt wel komen.. Zojuist uit mijn lekkerste en enige zw.broek zonder buikband gescheurd :roflmao:

3. Sisati

Sisati Actief lid

9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Oh neee!! Hier zit er ook nog maar eentje redelijk ok. De rest van de banden allemaal te strak. Thuis loop ik in een joggingbroek..

Hier zag ik net dat mijn buikolie wel erg rap gaat, als het nog lang duurt moet ik nieuwe gaan kopen..:roflmao:

suikerklontje, Baasje en Eliesjee vinden dit leuk.
  4. SZ91

SZ91 Actief lid

26 nov 2018
    221
    327
    63
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker
    Hier vandaag weer controle bij de VK gehad. Mijn praktijk heeft een nieuwe en een tijdelijke verloskundige erbij. Er zitten nu in totaal 4 VK's. Mijn vaste vk heeft vakantie tot maandag a.s. en de andere heeft gelukkig gewoon nog dienst. Wel hoop ik dat de kleine op zijn vroegst maandag komt. Hecht er toch wel wat waarde aan dat ik mijn vaste vk erbij heb merk ik(of in elk geval de andere vk). De twee nieuwe heb ik beide pas 1x gezien.
    Vandaag voor het eerst de tijdelijke vk gezien en zij stelde voor om evt maandag(bij 36wk 4dagen) a.s of donderdag(bij 40 weken) te strippen. Weet niet goed wat ik hiermee moet. Ergens wacht ik liever tot na de 40 weken en laat ik de natuur zijn eigen gang gaan.
    Ook gaf zij aan dat hij wel in mijn bekken ligt met zijn hoofdje, maar niet vast. Terwijl de anderen al een aantal weken zeiden van wel.. Ben nu dus minder gerustgesteld dan voordat ik ging eigenlijk.

Bloempje10 en Eliesjee vinden dit leuk.
  5. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Sisati hier heb ik ook nog maar 1 lekker zittende broek, mijn schoonmoeder maakte van de week nog de opmerking dat ik maar snel moet bevallen want ze ziet me alleen nog maar in joggingsbroeken:roflmao:
    En de buikbalsem is hier ook al ongeveer een week op, maar ik ga echt geen nieuwe halen voor de laatste weken, het heeft niks geholpen tegen de striae dus laat het dan maar lekker zo

@SZ91 begrijpelijk hoor dat je liever je vaste vk hebt, in de praktijk waar ik zit lopen er geloof ik ook een stuk of 5.
    Een echte vaste heb ik nooit gehad maar de één wel meer gezien dan de andere.
    Zou het natuurlijk fijner vinden als ik dus iemand krijg die ik al vaker heb gezien, al is er maar 1 waar ik absoluut niks mee heb. De rest neem ik dan voor lief

SZ91, Bloempje10 en Sisati vinden dit leuk.
  6. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had nog 2 jasjes, een setje 56 en een paar sokken besteld bij prenatal.
    Ennn een 30cm nachtlamp van nijntje!!!
    Net binnen gekomen en wat is die onwijs schattig❤️❤️

tessmama1, Blondie685 en Bloempje10 vinden dit leuk.
  7. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Dat draag ik nu ook maar :roflmao:

Buikolie niet gedaan deze zwangerschap. Bij de eerste wel gedaan, elke ochtend en avond. Resultaat; buik vol strepen. Nu een paar streepjes erbij, kan me er niet druk om maken. Het gebeurt van binnenuit dus je hebt geluk of niet.

Bloempje10 vindt dit leuk.
  8. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Het is zoooo leuk om spul voor de kleine te halen.

9. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja het is echt gevaarlijk gewoon:roflmao:
    Had eigenlijk niks meer nodig maar ik moest wel, kon het echt niet laten haha

10. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Niks nodig maar je moest wel :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Eliesjee vindt dit leuk.
  11. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ik heb al spijt dat ik tegen familie en vrienden heb gezegd wanneer ik word ingeleid. Krijg nu allerlei berichtjes en mijn schoonmoeder belt nu drie keer per dag om te vragen of ik al zenuwachtig ben. Als mensen maar niet tijdens de bevalling gaan appen en bellen.

12. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Telefoon op stil! In de negeermodus gaan...

13. Sisati

Sisati Actief lid

9 feb 2019
    360
    640
    93
    Vrouw
    Oh nee wat irritant zeg! Zeggen dat ze het vast heel lief bedoelen. Maar dat je het fijn zou vinden als ze je niet willen contacten op de dag zelf?

14. Chrissie1990

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ja mijn man gaat zijn moeder vanavond even bellen met het verzoek niet meer naar mij of hem te bellen en dat wij zelf bellen wanneer we daar aan toe zijn en dat we niet mensen constant op de hoogte gaan houden en ik heb mijn telefoon op trilstand gezet en ik bekijk per keer of en op wie ik reageer en in het weekend ga ik helemaal op niemand reageren haha.

nvbr vindt dit leuk.
  15. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Ik zou telefoon op stil zetten. En whats app op prive zetten. Zodat ze niet kunnen zien wanneer jij voor laatst online ben geweest en of je hun berichtje al gelezen hebt.

Chrissie1990 vindt dit leuk.
  16. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Oh dat kan ik me heel goed voor stellen! Precies de reden waarom wij niets vertellen! Mijn vriend zegt mij maakt het niet uit maar ik wil het echt niet.
    Op de dag wanneer de keizersnede is dan mogen ze het weten haha!
    Lekker de negeerstand in gaan en echt aangeven dat je niet wilt dat ze je bellen of berichten. Dat kun je gewoon doen..

17. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oei dat is wel heel irritant inderdaad, zou zoals de andere ook zeggen gewoon lekker negeren en als het echt nodig is hebben jullie altijd nog de vliegtuigstand.
    Ik snap dat hun ook heel zenuwachtig zijn maar dit moment draait om jullie en hun kunnen best even wachten

18. Chrissie1990

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Thanks voor de tip dames. Morgen is het zover. Ben zo zenuwachtig. Niet eens voor de bevalling zelf maar voor het inbrengen van die ballon met een eendenbek. Vind het al niks dat ze me vagina zien maar ben ook bang dat het pijn doet.

Gelukkig heb ik een hele lieve vriendelijke vrouwelijke gynaecoloog waar ik me ook wel bij op me gemak voel en mijn man is er natuurlijk ook, maar toch.

19. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het helpt waarschijnlijk niks maar ik ga het toch zeggen, die mensen hebben al zoveel vagina’s gezien. Ze kijken er niet eens meer naar.
    Ik heb een aantal jaar geleden stage gelopen in het ziekenhuis en zag een half jaar lang dagelijks borsten voor hartfilmpjes en later tijdens mijn 2 weken bij de gyn ook een heleboel vagina’s voorbij zien komen.
    Geloof me je word er immuun voor

nvbr vindt dit leuk.
  20. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Gyns zien idd ontelbaar aantal vagina’s. Probeer je daar niet druk om te maken, hoor. Verstand op nul... maar ja, makkelijker gezegd ran gedaan...
    Het kan mij nu ook niks meer schelen. Ze hebben zo vaak zitten koekeloeren daar. Interesseert me ook niks nu hoe jarig het bijv is :|

Eliesjee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina