Echt rot... we hebben vorige week vernomen dat mijn schoonzus zwanger is! Allemaal heel blij! Ze had een positieve zw test en een positieve bloedtest. Yay ik word voor de eerste keer tante! Nu is ze wss rond de 5 weken zwanger. Heeft ze vandaag sinds de middag bloedverlies. Ze heeft net een inwendige echo gehad bij de gyn. Er was niets te zien op de echo. Dus hebben ze bloed geprikt en gaan ze de hcg waarden zien. Vorige keer waren ze 145 of 147 zoiets.. zien of de hcg waarden gestegen zijn.. pfff hopelijk heeft ze geen miskraam....
Hier ook een vk die niet veel zal doen voor de 41 weken Vroeg er vorige keer nog naar wat hun beleid is qua inleiden en het antwoord was vrij kort. 41 of 42 weken, daar mag je dan zelf voor kiezen
Ach dat is echt heel rot voor je schoonzus inderdaad... Heel dubbel omdat jullie al zo ver zijn, lijkt me niet makkelijk voor iedereen Hopelijk zit de kleine nog gewoon op zn plek en is ze nog niet ver genoeg om iets te zien
Ja ik ook! Die van mij is volgens mij ook niet zo happig erop. Tenminste dat weet ik nog van de vorige keer toen had ik zoveel pijn in mijn bekken dat ik ook niet meer kon. Maar ze zei daar niet zoveel over ik moest het maar uitzingen. Toen beviel ik de volgende ochtend. Volgende week maar weer zielig doen en kijken of deze vk wel iets wil ondernemen. Ik heb echt megaveel harde buiken de hele dag. En het gevoel of hij eruit valt. Haha
Hier al sinds 2 uur in het ziekenhuis. Veel pijnlijke harde buiken met regelmaat en een baby die niet beweegt al 2 echo's gehad en ze reageert nergens op. Dus nu weer wachten op de gynaecoloog die nu bezig is op de operatie kamer. Ben er zo klaar mee.. Ben dood op! Al 4 dagen op en af harde buiken en pijnlijk ook! Niet kunnen slapen..
Laat die gyn gauw klaar zijn..! Wat onwijs vervelend voor je... Naast dat ze niet beweegt was het verder wel goed met beeb?
Wat is dan nu het plan? Neem aan dat ze je niet zo laten aanmodderen toch met een baby die amper beweegt? Succes meid!
Ik hoop niet dat ik richting de 41 weken zal gaan.. maar je weet het natuurlijk nooit en als de vk geen stappen wil ondernemen dan zit je lekker je tijd uit te zitten. Vind het inmiddels zo spannend worden. Sinds dit weekend echt op de “wachtmodus” en voel me zo onrustig en zenuwachtig. Mijn andere kids zijn niet over de 39+1 heen gegaan dus had dat deze keer ook gehoopt maar morgen alweer 39 weken. Woensdag laat ik Mn stem horen bij de vk betreft strippen..inleiden hoeft voor mij ook weer niet zonder medische noodzaak.
Dat is de ellende hè, dat wachten.. Bij elk krampje of iets denk je "oh misschien begint het nu!". Hopelijk wil de vk strippen. Morgen zie ik de vk en zal ik hem vragen om te strippen en ik hoop dat hij daar gehoor aan wil geven!
Baaaaabynieuws... wij willen baaabynieuws! Meerdere meiden toch die waren ingeleid? Spannend!! Hier vooralsnog niks...!
Ik denk dat er al een paar op een roze/blauwe wolk zitten, van @Imona weet ik uit een ander topic dat het helaas niet zo opschiet bij haar. Hier ook nog niks hoor, af en toe nog wat gerommel maar niks noemenswaardig jammer genoeg. Probeer maar gewoon mijn zinnen te zetten op ergens midden oktober, dan kan het alleen maar meevallen.
Jaaa het is oktober meiden! We hebben het gehaald De komende dagen/weken zijn we aan de beurt en stroomt ons topic vol met babynieuws! (Waar is de feest emoticon als je 'm nodig hebt?!)
Goeiemorgen dames! Eindelijk oktober inderdaad, deze maand gaat het voor de rest van ons gebeuren Komt u maar baby’s!! Gisteravond het idee dat de kleine meid door mijn buik heen naar buiten wou komen ze was zo druk in bed, kon er gewoon niet van slapen en ze ging zelfs door toen mijn vriend z'n handen op mijn buik deed, normaal stopt ze dan wel. Kreeg er zelfs harde buiken van. Uiteindelijk na een half uur keten weer in slaap gevallen en toen kon ik ook eindelijk mijn ogen dichtdoen