@AKOEKKOEK gecondoleerd en tegelijkertijd ook veel succes! Wat een gekke dag zo. @Bloempje10 jij ook veel succes met de bevalling! Eerste oktober babies komen er aan whoehoe!
Ik wist al wel dat aan de gang was, maar toen me vliezen braken had ik ook gevoel het moet er nu uit, het ging al snel, maar toen dacht ik helemaal nu gaat het opschieten Ik hoop dat het nu snel gaat @AKOEKKOEK en dat jullie snel jullie kindje in handen hebben
Eigenlijk best grappig dat we allemaal met smart zitten te wachten om heel veel pijn tegemoet te gaan
@AKOEKKOEK sterkte met overlijden van de oma van je man en sterkte èn succes met de bevalling!! @Bloempje10 voor jou ook veel succes. Zet ‘m op dames!
@Bloempje10 Wow, al 5 cm!!! Je bent al halverwege!! Heel veel succes, zet m op! @AKOEKKOEK Gecondoleerd met het verlies van jullie oma en tegelijkertijd succes met de bevalling! Leven en dood ligt dan echt zo dicht bij elkaar... zet 'm op! Hier is de vk net weg. Had gebeld na een hele middag en avond weeën en krampen. Ze heeft gevoeld, maar nog geen ontsluiting. Ze heeft wel wat gemasseerd maar kon niet strippen. Voelt nu wel wat beurs en gevoelig van binnen. Ga zo naar bed en slapen, kijken of er nog wat gebeurt
@AKOEKKOEK gecondoleerd met met het verlies van je oma. En heel gek maar tegelijk ook sterkte en succes vandaag ! @Bloempje10 jij ook succes meid vandaag! Hier zijn Mn vliezen zojuist gebroken..spannend.! Ik probeer nog even te slapen maar de adrenaline maakt het onmogelijk. Ga nog even een wasje ophangen en vaatwasser uitruimen denk ik.
Om 23.07 uur zijn wij voor de tweede keer trotse ouders geworden van een zoon. Dit is kleine Bram ❤ Gewicht: 3770 gram Lengte: 50 cm We zijn inmiddels weer thuis en gaan zo proberen te slapen.
WoW 2 baby’s kort na elkaar. Gefeliciteerd @AKOEKKOEK en @Bloempje10 geniet ervan! Volgens mij gaan we nu allemaal snel Volgen. Hier nog geen weeen op Voelen komen, enkel wat rugpijn.
Van harte gefeliciteerd @Bloempje10 en @AKOEKKOEK Ik las altijd wel mee, maar zei niet veel meer hier, sorry allemaal Hopelijk zijn jullie bevallingen goed gegaan??
Gefeliciteerd @Bloempje10 en @AKOEKKOEK Hopelijk bij beide alles goed gegaan en kan het genieten beginnen