Ik doe even mijn 39 weken dansje, misschien helpt het Geweldig dat de bevallingen nu op gang komen zat al met spanning te wachten!!!
Vanochtend bij de vk geweest. Ze is nog steeds niet ingedaald, volgende week willen ze inwendig kijken of er al vorderingen zijn en eventueel afspraak maken om te strippen. Maar dat kan dan alleen als ze wel is ingedaald, wat ik eigenlijk niet meer verwacht. Ook moet ik volgende week een beslissing maken over een eventuele inleiding met 41 weken. Daar twijfel ik alleen wel heel erg over... Aan de ene kant zeg ik jaaa laat maar komen. Aan de andere kant wil ik het heel graag zelf doen zonder hormonen en allerlei extra poespas. Vind het ook gewoon heel spannend dat je het niet weet en dat het elk moment ineens kan gebeuren. Gelukkig hebben we nog een week om te beslissen en wil ik het misschien dan wel aangezien het toch allemaal zwaarder word
Het strippen van eergisteren heeft zijn werk gedaan! 's nachts om 3 uur begonnen de weeën en gisterenmiddag om 1 uur is ons zoontje geboren na twee uur lang persen. Alles gedaan zonder pijnstilling, dus ontzettend trots op mezelf. Maar het lange persen was wel erg heftig!
Wat super! Van harte gefeliciteerd! En ja ik herken je gevoel van het persen. Mijn ontsluiting ging snel de vorige keer maar heb 50 min moeten persen. De wens is deze keer dan ook dat het wat sneller gaat. Respect voor jou! 2 uur lang persen pfoe pittig klusje
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 2 Oktober @Sisati (34 jaar) | 2e kindje @mommyof1 (29 jaar) | 2e kindje 3 Oktober @famke89 (30 jaar) | 3e kindje @tessmama1 (36 jaar) | 2e kindje @SZ91 (27 jaar) | 1e kindje @Chrissie1990 (28 jaar) | 1e kindje @Magnolia29 (33 jaar) | 2e kindje 4 Oktober @nvbr (37 jaar) | 2e kindje 5 Oktober 6 Oktober @Bruisballetje (31 jaar) | 2e kindje 7 Oktober @AKOEKKOEK (29 jaar) | 2e kindje 8 Oktober @Katin87 (32 jaar) | 2e kindje (3e zwangerschap) @Marsepein (40 jaar) I 4e kindje 9 Oktober @Baasje (33 jaar) l 1e kindje @suikerklontje (31 jaar) | 2e kindje 10 Oktober @Eliesjee (25 jaar) | 1ste kindje 11 Oktober 12 Oktober @sannekrul (29 jaar) | 2e kindje @Line85 (34 jaar) | 2e kindje (4e zwangerschap) @Aanoniemous (27 jaar) | 2e kindje @Bloempje10 | 1e kindje @Imona (26 jaar) | 2e kindje @Blondie685(34 jaar) l 2e kindje @Kimibi ( 29 jaar ) | 1e kindje @Siepie85 (34 jaar) | 2e kindje 13 Oktober @Flamingo1990 (29 jaar) | 1e kindje 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (16) | Meisje (6) | Verrassing (2) | ----------------------------------------------- Bevallen: 12 september - @Siepie85 met 36.1 26 september - @mommyof1 met 39.1 26 september - @suikerklontje met 38.1 1 oktober - @AKOEKKOEK met 39.1 1 oktober - @Bloempje10 met 38.3 1 oktober - @SZ91 met 39.5 Sterretjes: Killy88 Mimi1988 Dikkiedik123 MamaE88 Okt: 2: Eliesjee - controle vk 9:30 2: Marsepein - controle vk 10:15 3: Magnolia29 - controle vk 3: Nvbr - controle vk 4: Bloempje10: controle gyn 11:00 4: Sisati - controle VK 12:00 8: Baasje - controle vk 8: Katin87 - controle vk 14.30u 8: AKOEKKOEK - controle vk 20.30 9: Eliesjee - controle vk 20:10 9: Marsepein - controle vk 10:00 uur WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Gefeliciteerd meiden die al bevallen zijn! En veel succes voor de meiden die nog even moeten wachten! Jullie geduld wordt op zeer kort termijn beloond! ❤️ Door jullie berichtjes kriebelt het hier ook wel, maar ik moet nog heeeeel lang wachten
@Eliesjee frustrerend dat ze nog niet is ingedaald! Hoeft gelukkig niks te zeggen.. ik kan mij voorstellen dat je gewoon graag alles zonder poespas wil, hopelijk is dat je gegund! @SZ91 gefeliciteerd met de komst van jullie kleintje. Genieten samen! Succesvolle dag was gisteren zeg
Haha ja, echt hoor. Ik word er ongeduldig van met al die baby’s die al zijn geboren.. Bij zoon braken met 40+5 vliezen en werd hij met 40+6 geboren. Dus hopelijk ga ik dat deze keer niet overtreffen..
Ik heb het als heel prettig ervaren! Het is een natuurlijke houding doordat je naar beneden perst. Mijn man zat achter mij en ik tussen zijn benen. Zo had ik én zijn steun en zijn geborgenheid om me heen. Ik vond het machtig. Aanrader! Wij zijn direct met de fles begonnen
Babynieuws! Lucas is geboren met 38+4. Tijd: 13.02 Lengte 51 cm Gewicht 4595 gram Oké. Het verhaal. Zondag 16.30 ballon gekregen. Voor de nacht naar huis. Maandag 7.30 In het ziekenhuis. Baarmoedermond (bmm) was no niet goed rijp dus tabletten. 4 uur wachten Nog niet rijp weer tabletten. Nog niet rijp. Slaaodrugs. Robbert is thuis gaan slapen. Dinsdag: 7.30 nog niet rijp. Weer pillen. 4 uur wachten. Nog niet rijp. Weer pillen. Wachten. Nog niet rijp weer pillen. Nog niet rijp. Dikke frustratie en veel tranen. Want als de volgende ochtend nog niks zou zijn moest ik een dag naar huis en dat wilde ik niet. En wat denk je. Verrassing: nog niet rijp. Duidelijk gemaakt dat ik niet naar huis wilde dat ze m er desnoods uit zouden snijden. Overleg met de gynaecoloog. Die wilde vliezen breken. Was wel een uitdaging want bmm lag nog niet genoeg gekanteld en Lucas lag nog te hoog. Dus 2 mensen op mijn buik duwen en de gynaecoloog vliezen breken. Auw. Enorme vloedgolf. En toe kwamen de weeën. Was eerst prima te doen tot half 11 ofzo. Toen ruggenprik gevraagd. Half 12 naar de ok. Kwart over 12 zat ie er in en 4 cm ontsluiting. Kreeg iets na half 12 echt gevoel dat er iets uitmoestm heel mn buik trok helemaal samen. Vk gehaald. Hoppa 10 cm. Kwart voor 1 begonnen met persen. 13.02 was hij er. 17 minuten. Was nog wel een ding. Een verpleegkundige, verloskundige, co assistent en gynaecoloog aan de bak om meneer er uit te krijgen. Maar wat denk je? Geen scheurtje niks Dus. T ging niet vanzelf. Maar was het zo waard.