Zo dat is even flink balen!! Gebeurt er eindelijk iets en dan is het vals alarm.. Hopelijk wel een teken dat het snel voor je gaat gebeuren
Hier ook echt wel teleurgesteld, gisteren de hele dag een heel erg drukkend en beurs gevoel. Een beetje of je op een fietsstang bent gevallen. Ook voordat ik naar bed ging een flinke druk op mijn anus tijdens het lopen en al de hele avond harde buiken. Had echt het idee dat het wel eens zou kunnen beginnen, voelde me ook heel anders. Maar helaas...
@Baasje wat balen! Hoop nu je weer thuis ben en ontspannen in je eigen omgeving dat het door gaat zetten!
Ja denk wel dat dat het idee is... zei een andere vk wel tenminste afgelopen afspraak. Maar geloof niet dat ze had verwacht dat ik nog steeds niet bevallen zou zijn... maar wie weet gebeurt het ineens vandaag/vanavond/vannacht... maar zo denk ik al een paar dagen haha
Ik had ook al 4 cm ontsluiting voordat de bevalling echt begon. Ik zat ook al heel snel op 6 cm toen de weeen begonnen en met 2,5 uur had ik onze dochter in mijn armen. Ik vond het wel schelen dat ik geen weeen had bij de eerste 4 cm
Weet je toevallig hoe lang je met die 4 hebt rondgelopen? En hoeveel tijd zat ee tussen die 4 en 6 cm? Want ik weet sinds dond dat er al 4 cm ontsluiting is... Ik hoop ook dat die laatste cm’s dan lekker snel gaan
Wie herkent dit: Heb een enorm drukkend gevoel onderin. Het is gewoon pijnlijk bij het lopen. Gisteren gingen we even naar Loods5. Maar lopen ging gewoon niet meer. Enorm veel pijn. Is dit bekkeninstabiliteit? Of is de kleine zo erg ingedaald dat je er last van hebt? En klopt het ook dat je de kleine wat minder voelt bewegen bij 39 weken? Ik zit in dubio om het ziekenhuis te bellen. Voel em wel bewegen als ik op mn linkerzij lig maar echt grote bewegingen en veel is het niet. Merk dat ik mezelf een beetje gek maak... zit er emotioneel een beetje doorheen. Af en toe voorweeen hier maar verder nergens last van. Mn vorige bevalling begon met erge buikpijn en dat werden weeen.
Ik heb precies hetzelfde qua bewegingen. Hij beweegt een stuk minder dan voorheen. Ik las op internet dat babies dat vaak doen voor de bevalling, zolang je maar 10x per dag wel beweging voelt zegt mijn verloskundige. Die druk onderin voel ik ook, met name als ik veel gedaan heb. Het lijkt alsof ik met het hoofd tussen mijn benen loop haha.
Lieve dames excuses dat ik niets heb laten horen. Werd een beetje geleefd afgelopen dagen. Woensdag is onze zoon geboren. Het lukt me even niet om hier online te komen. Doe later mijn verhaal en dan probeer ik alles terug te lezen.
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 2 Oktober @Sisati (34 jaar) | 2e kindje @mommyof1 (29 jaar) | 2e kindje 3 Oktober @famke89 (30 jaar) | 3e kindje @tessmama1 (36 jaar) | 2e kindje @SZ91 (27 jaar) | 1e kindje @Chrissie1990 (28 jaar) | 1e kindje @Magnolia29 (33 jaar) | 2e kindje 4 Oktober @nvbr (37 jaar) | 2e kindje 5 Oktober 6 Oktober @Bruisballetje (31 jaar) | 2e kindje 7 Oktober @AKOEKKOEK (29 jaar) | 2e kindje 8 Oktober @Katin87 (32 jaar) | 2e kindje (3e zwangerschap) @Marsepein (40 jaar) I 4e kindje 9 Oktober @Baasje (33 jaar) l 1e kindje @suikerklontje (31 jaar) | 2e kindje 10 Oktober @Eliesjee (25 jaar) | 1ste kindje 11 Oktober 12 Oktober @sannekrul (29 jaar) | 2e kindje @Line85 (34 jaar) | 2e kindje (4e zwangerschap) @Aanoniemous (27 jaar) | 2e kindje @Bloempje10 | 1e kindje @Imona (26 jaar) | 2e kindje @Blondie685(34 jaar) l 2e kindje @Kimibi ( 29 jaar ) | 1e kindje @Siepie85 (34 jaar) | 2e kindje 13 Oktober @Flamingo1990 (29 jaar) | 1e kindje 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (16) | Meisje (6) | Verrassing (2) | ----------------------------------------------- Bevallen: 12 september - @Siepie85 met 36.1 26 september - @mommyof1 met 39.1 26 september - @suikerklontje met 38.1 30 september - @Chrissie1990 met 39.3 1 oktober - @AKOEKKOEK met 39.1 1 oktober - @Bloempje10 met 38.3 1 oktober - @SZ91 met 39.5 2 oktober - @Imona met 38.4 2 oktober - @Marsepein met 39.1 3 oktober - @Katin87 met 39.2 4 oktober - @tessmama1 met 40.1 4 oktober - @Aanoniemous met 38.6 4 oktober - @Kimibi met 38.6 Sterretjes: Killy88 Mimi1988 Dikkiedik123 MamaE88 Okt: 7: Nvbr - controle vk 7: Flamingo1990 - controle vk 8: Baasje - controle vk 8: Sannekrul - controle vk plus strippen 8: Katin87 - controle vk 14.30u 9: Magnolia29 - vk: poging strippen/bespreken inleiden 9: Eliesjee - controle vk 20:10 9: Marsepein - controle vk 10:00 uur WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Dames hoe kan dat nou, we waren net zo lekker bezig en nu staat er gewoon niks op 5 en 6 oktober @Sisati @Magnolia29 @nvbr HUPHUP!! aan de slag jullie, ga is even heel snel bevallen
Ik had afgelopen dinsdag 3 cm en nadien regelmatig harde buiken en donderdag hele erge druk in het bekken