Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@Siepie85 succes met het drankje! Wat gek dat je tegen flauwvallen aan zit, je zou denken dat je een sugar rush krijgt.

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    Ik heb een andere afwijking waardoor ik snel hypos krijg. Dus ik krijg een sugar rush maar daardoor voel ik me heel naar en dan dip ik heel snel. Dus ik ga eerder weer lagere glucose waardes krijgen. Maar heb Mn ontbijt mee dus als in zo mag lekker eten! Dus het zou me ook echt verbazen als ik echt zwangerschapsdiabetes heb.

3. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja ik ben nooit zo snel in paniek. Ik had natuurlijk wel gebeld als ik de baby niet goed had gevoeld. Ben net voorzichtig naar de wc gegaan en kwam nu alleen bruin slijm mee (sorry voor de details :oops:) vanavond weer even een zakje macrogol en hopelijk wordt het dan weer beter de komende dagen. Maar het voelt als ik druk zet echt nog alsof er een wond zit wat weer open kan barsten. Net zoals in het begin vd zwangerschap.

4. tessmama1

tessmama1 Actief lid

4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Wat mij voor de stoelgang helpt is elke dag klein beetje gebroken lijnzaad door de vla

Blondie685 vindt dit leuk.
  5. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Nou....
    De verloskundige gaat weer naar het ziekenhuis bellen om bepaalde dingen.
    1. Toch nog het vruchtwater en die moet ook onder controle blijven. Dus betekend meer metingen van het water.
    2. Wanneer aan de bel trekken als ik geen leven voel.
    3. De placenta is bijna door midden. Deze zit alleen nog met een vliesje vast en als dat kapot gaat is dat niet goed voor mij en de baby en komt er een bloeding van binnen.

Ook kan met 30 weken al de vliezen breken door het vele vruchtwater.

Ik word vanmiddag gebeld over hoe en wat. Over 2 weken word het vruchtwater weer berekend.

Here we go again

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    Jeetje meid wat heftig en eng allemaal zeg!
    Hebben ze daar weer een echo gemaakt dat ze dit weten?
    Sterkte en succes!

7. Flamingo1990

Jemig meid, wat eng allemaal! Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen.. sterkte!

8. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ja. Vorige week al! En ziekenhuis heeft de verloskundige gebeld dat er niks aan de hand is en geen controles meer hoeft! Nou mooi niet dus. Is wel gevaarlijk en moet echt meer metingen hebben.
    En die placenta maak ik me heel druk om.

9. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje wat zijn ze daar laconiek mee omgegaan dan vanuit het ziekenhuis! :mad:
    Ik snap dat je je druk maakt om die placenta, klinkt eng.
    Succes vanmiddag laat je wat weten?

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    Ja daar zou ik me ook heel druk over maken. Wanneer mag je weer komen daar?
    Zou ze meteen vragen hoe of wat.

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeetje wat heftig zeker die placenta. Ik zou me niet meer durven bewegen. Sterkte!

12. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Snap dat je je daar druk om maak! Vind ook beetje laconieke houding van dat ziekenhuis!
    Nu bedrust ook of iets? Of had je dat al?

13. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    @Kimibi oef wat spannend weer!! Laat ze je maar goed (beter) in de gaten houden! Succes en sterkte meid, rustig aan doen!

14. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    @Blondie685 vervelend van dat bloedverlies... Van macrogol kreeg ik enorme buikkrampen. Zo erg dat ik zelfs bij 19 weken op vrijdagavond naar het ziekenhuis ben geweest. Uiteindelijk ontdekte ze dat het door de macrogol kwam. Moest meteen stoppen. Nu eet ik elke dag sowieso 2 stuks fruit, verder lijnzaad door de yoghurt of lijnzaadcrackers en veel water drinken. Helpt erg goed, moet ik zeggen... geen last meer gehad.

15. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Jeetje, heftig zeg, vooral ook van die placenta. Hoe kunnen ze dat zien? Hopelijk kun je snel in het ziekenhuis terecht. Wat gek dat ze je weer hebben teruggestuurd. Nu moeten ze je wel in de gaten houden, je bent gewoon medisch. Sterkte!

16. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vorige week bij de echo in het ziekenhuis vertelde ze echo mevrouw 2 man sterk dat de placenta nog aan elkaar zat en een dun vliesje. Ik heb het zelf ook gezien ze hebben gelijk gebeld maar verder niks mee gedaan. Vind best schadelijk. Ik wacht straks het belletje af. Ik maak me echt echt enorm druk.. Kan er wel om huilen....

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @Kimibi Jeetje wat heftig zeg!
    Lijkt me doodeng. Maar lekker nalatig van t ziekenhuis. nou maken mensen fouten, maar ja.. niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

Hier vandaag weer bij de vk geweest. Ik krijg donderdag een extra groei echo want meneertje groeit wel een beetje hard. Dus ben benieuwd.
    Krijg nog een oproep van de anesthesist omdat ik allergisch ben voor morfine. Krab je helemaal open van die zooi. Vorige keer volgens mij ook daar geweest. Toen kreeg ik een ruggenprik met iets anders maar t werkte prima.

Hij ligt nu met zijn hoofd boven. Dat vermoeden had ik al, want mijn blaas wordt lurp getrapt.

18. Flamingo1990

@Imona hopelijk is het gewoon een flinke kerel en niks bijzonders aan de hand. Je hebt ook al een flinke buik he

@Kimibi zit er nog een ander ziekenhuis in de buurt? Misschien toch maar eens overstappen!?

Ook ik ben vandaag naar de verloskundige geweest voor controle. Met de kleine man is alles goed, ligt mooi met zn koppie tussen mijn bekken dus hopelijk blijft dat zo! Ik heb vooral een lange buik, geen grote. Omdat ik blaasontsteking heb moet worden uitgezocht van welke bacterie ik een blaasontsteking heb, als het streptokokken is dan moet ik in het ziekenhuis bevallen terwijl ik aan een antibiotica infuus lig.. dit omdat de kleine besmet kan raken met het streptokokken virus en dat is dodelijk. Op deze manier krijgt hij meteen antibiotica binnen die hem beschermd. Ook moeten we dan minimaal 24 uur ter observatie in ziekenhuis blijven. Ik ben benieuwd wat het zal zijn.

suikerklontje vindt dit leuk.
  19. tessmama1

tessmama1 Actief lid

4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    He bah geen gerust bericht. Hopelijk door naar de gyn en blijf je strak onder controle

20. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ik krijg er gelukkig geen buikkrampen van maar vind het vooral vies. Ik zit nu ook aan de kiwi’s dat helpt ook altijd wel goed.

Deel Deze Pagina