Na gisteren een dagje ziekgemeld te zijn, vandaag weer volle moed werken. Slapen gaat redelijk... of en toe wakker door carpaal tunnel syndroom. Mijn handen branden dan als een gek. Heb nu speciale pols braces om dat iets te verminderen, lijkt wel te helpen. Ik ben erachter gekomen dat ik hoogst waarschijnlijk nog 9 weken vakantie heb open staan! Die ga ik nuttig besteden: twee weken voor mijn verlof vakantie en 3/4 weken na mijn verlof extra vakantie.
Heel strak plan heb ik ook gedaan! Hoef nu nog maar 3 weekjes. Ik had al Mn lfb uren over. En hopelijk als het weer ook weer wat afkoelt heb je ook minder last van carpaal tunnel syndroom. Want dan hou je ook weer iets minder vocht vast. Echt leuk he zwanger zijn... al die irritante kwaaltjes.
Warmte : het is wel echt heftig! Ga nu nog maar alles ff open gooien. Want aankomende nacht koelt het amper af. Vanaf zaterdag word er gelukkig veel regen en onweer verwacht en koelt het al flink af naar 24 graden.... dus nog ff op mijn tanden bijten Slapen : ik heb echt helemaal geen moeite met slapen. Word vaak 1 keer wakker om te plassen en slaap dan direct weer verder. Ook nu met de warmte geen probleem * afkloppen maar!
Hier is meneer gestopt met roken. Heel goed natuurlijk. Vandaag wordt dag vier. Maar momenteel wint hij het van mijn hormonen hoor. Haha
Ik durf dat bijna ook niet op te schrijven maar slapen is hier gelukkig ook geen probleem. Vorige zwangerschap ook niet en ik slaap ook niet met Voedingskussens etc etc. Maar heel veel zwangere hebben daar wel echt last van. Dus geniet ervan!
Wel goed dat ie gestopt is! Zo fijn is dat hier vriendlief nu al meer dan 2 jaar en dat is zo heerlijk!
Lucky you. Ik moet er echt 3x uit om te plassen. En daarna lig ik weet ik het hoe lang wakker door de warmte. Als t vannacht weer zo warm wordt en mijn man wil geen ventilator aan, dan neem ik mn ventilator mee naar beneden en ga ik op de bank slapen. Met ventilator aan...
Ja hij doet het nu met nicotine pleisters via de huisarts. Moet ook op gesprek regelmatig enzo. Hij heeft rui. 20 jaar gerookt, dus is echt wel een hele stap voor hem maar hij wil hey voor zijn kindjes. Ik heb ook gerookt. 4 jaar ofzo. Uiteraard in de zwangerschap van mn zoontje niet, maar daarna weer begonnen. Nu met deze zwangerschap ook direct gestopt. Bijna vol pakje weggegooid. Ik rookte menthol en mijn man vond die niet lekker. Maar ben niet van plan weer te beginnen. Zeker nu mijn man ook gestopt is. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het soms nog wel mis hoor. Zeker op feestjes waar andere mensen roken. Maar ik begin dr niet meer aan. Hoop dat mijn man het ook echt volhoudt
Hier eigenlijk ook geen slaapproblemen alleen wel wat vaker wakker door de warmte en door de kat vd buren . Die maakt altijd ruzie met de kat die daarnaast woont. En die mensen zijn nu allemaal op vakantie en die katten spoken dus de hele nacht buiten. Mijn hond hoort dat en ziet hem over de schutting lopen dus die slaat aan. Vannacht om 2.00 en om 5.00 en alle deuren boven stonden open dus dochter dacht om 05.00 dat het al tijd was om op te staan. Gelukkig ging ze na wat aanmoediging weer verder maar met het gevolg dat ze om 7.00 niet wakker te krijgen was. Ben echt in staat om naar de buren te gaan om te vragen of ze voortaan die kat binnen willen houden tijdens vakantie en s nachts
Net groeiecho gehad. Hij looptmooi gemiddeld, alleen zijn buik loopt op de bovenlijn. Veel vruchtwater, maar niet te veel. Ze schatten hem nu 1500 gram en met de geboorte rond de 4 kilo. Met 32 weken weer een groei echo. En ze had ook nog tijd voor een 3d plaatje! Helemaal verliefd!
Hij kan het en jij ook! Zal jouw straks ook helpen om idd gestopt te blijven. Mijn vriend meer dan 20 jaar en dan ook dik 2 pakjes per dag. Uiteindelijk cold turkey en heeft er geen moment spijt van gehad. Merkt zelf dat het best wel stinkt etc.
30 weken echo was prima, nog steeds een meisje. Lekker ruimte in het vruchtwater, ze liet haar gezichtje niet zien, eigenwijsje hihi. Geschat rond de 1300 gr
Hoe is het gegaan meiden met de warmte? Hier vanmiddag in tuin gezeten, dochter kn badje. Rond 16uur was die het ook zat dus maar wat langer tv aan gehad. Net ff tuin opgeruimd, maar is echt niet te doen nu. Snel opgeruimd en weer naar binnen met de deur dicht.
Rohan was bij de gastouder. Daar lekker met water gespeeld. Hij heeft wel maar een uurtje geslapen. Da's wel kort. Ik heb vrij weinig gedaan. Op de bank gehangen binnen. Half 4 Rohan opgehaald en bij vrienden in het zwembad gedoken en daar gegeten. Nu thuis. Rohan op bed en ik helemaal versleten op de bank...
Het is afschuwelijk. Ben op het werk tot 21:00 geen airco hier.. Het is een oude garage van carglass waar we in zitten. Dus geen iso en dak van ijzer. NIET TE DOEN! En uiteraard geen klant te vinden hier! Nog dames in de buurt van Enschede?! kom maar gezellig langs! haha
Niet te doen!!!!! En blijft nog zo warm vanavond/vannacht ok! Succes met laatste uur. En sorry woon niet in de buurt
De halve dag in zee gezwommen en op strandbedje gehangen onder de parasol... best prima uit te houden . En hier in Italië is sws de hoge temperatuur beter te doen dan in NL, denk ik. Nog paar dgn en dan weer op huus an!