Pfff ik vind het echt horror.... het is in huis 29 graden en op de slaapkamer is het 35 graden. Dochter slaapt nog niet... ben heel blij dat het zaterdag koeler zal zijn.
Zoontje is nog wakker. Het is woonkamer 31 graden. Dus boven zal het zeker nóg warmer zijn.... Morgen nog 1 dag meiden en dan kunnen we weer normaal functioneren...
Nee gelukkig geen opgezwollen voeten, maar ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Zo warm. Van mij mag het gaan vriezen
Nee geen gezwollen voeten, maar ze doen wel ‘zeer’ ofzo.... Ik wil ooooook winter..... ik wil met dekentjes en kaarsjes op de bank. En ik klaag NOOIT meer dat het te koud is....
Hier ook geen gezwollen voeten. Alleen een hele drukke baby. Mn buik is gewoon beurs. Morgen worden de boodschappen lekker thuisbezorgd. Geef de bezorger wel een ijsje
Pfff... kunnen jullie slapen? Of überhaupt nog functioneren? Ik smelt... Hier vandaag een 3D/4D echo gehad. Hij wordt nu geschat op 1275 gram. Maar zn beentjes zijn nog steeds kort. Ik maak me toch wel een beetje zorgen... deze echopraktijk kwam op 2 weken achter op de rest uit. Benen waren P3, hoofd p80 en buik p68. Terwijl vorige week was het nog iets meer dan een week. Gelukkig volgende week weer controle bij mn gynaecoloog. Die zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar toch...als je Googled kom je allerlei horror verhalen tegen.,, Wel erg leuk om te zien hoe zn gezichtje eruit ziet. Verder zijn we naar Babypark geweest. Ik heb een kinderwagen aangeschaft. Het is toch een Bugaboo fox geworden. Ik heb een blauwe gekozen met houten wieldoppen. Twijfel nog over de handgrepen. Maar je kunt een andere kleur makkelijk los kopen.
En dan word je wakker van onweer en regen? Die was niet voorspeld volgensmij.. Maar direct deuren van slaapkamer open gegooid, whooohooooo zuurstof!!!
Jaloers op het onweer zal ik niet zijn. Heb net doodsangsten meegemaakt, ben al zo bang voor onweer. Ik sliep op de bank, vriend in ons bed en zoontje in zijn eigen bed. En werd wakker van onweer echt gewoon BOVEN ons. Niet normaal zo heftig! Na de 2de klap sprint ik naar boven en vriendlief tegelijkertijd naar beneden, stekkers eruit. En ineens een geknetter door het hele huis, alles doorgeslagen Ben zo dankbaar dat hij niet op dat moment net stekker vast had, maar scheelde maar een haar. Alles wat stuk is zien we morgen wel weer. Maar voor nu ben ik blij dat ik als een otter lig te zweten met mijn gezin in ons bed.
Ik heb een uurtje geslapen van half zes tot half zeven. Hier ook onweer maar niet heel heftig. Zag op facebook dat het in belgie heel heftig was.
Hier opzich aardig geslapen. Geen onweer gehad volgens mij, maar volgens mij heeft wel gewaaid. Nu nog even snel alles open, beetje frisse lucht binnen.
Hier eigenlijk goed geslapen natuurlijk paar keer eruit om te plassen. Voetjes zoals elke dag weer slank sochtends. @Imona hier is hij altijd zo druk, zal denk ik nooit een minder leven consult nodig hebben als het zo doorgaat. @Line85 snap dat je je zorgen maakt hoor, maar meestal is het niks en even net anders meten en ziet er weer anders uit. Goede keuze wandelwagen, is dat wij nog de Buffalo hebben die we toendertijd nieuw gekocht hebben voor onze dochter anders had hem ook gekocht! Hier wel onweer gehad maar bizar genoeg zonder regen, vond ik jammer anders had het wat meer afgekoeld.
@hitte ik moet zeggen dat het nog te doen is. Ik slaap prima onder een ventilator. Wordt wel vaker wakker door levendige dromen, val echter weer zo in slaap. @bewegende baby. Die van mij voel ik echt de hele dag door en anderen zien mijn buik op en neer gaan. @vaak plassen. Hebben jullie overwogen je urine te laten testen? Ik plas al de hele zwangerschap vele beetjes, dacht dat het erbij hoorde. Echter door harde buiken toch urine getest waar een blaasontsteking uit kwam. Sinds de antibiotica plas ik gewoon normaal en hoef ik niet meer super vaak naar de toilet..... terwijl ik daarvoor wel 6x per nacht moest. En overdag ieder uur wel. @Line85 mooie foto’s van jullie kleintje! Vast niks om je zorgen over te maken.. maar ik begrijp je angst. Toch je grootste nachtmerrie dat er wat mis is. @mommyof1 wat eng dat onweer enzo!
Idd goede tip @Flamingo1990, hier max 2 keer gelukkig. En al eerder laten testen door idd de harde buiken en gelukkig geen blaasontsteking. Maar voor anderen misschien wel even een goed idee idd. Ja hier denk ik soms echt wat zullen anderen wel niet denken als ze Mn buik zien lijkt soms letterlijk of ie even naar buiten komt!
Oei, dat onweer zo is inderdaad wel heel eng. Zo heftig is het hier nooit. Wat een klote nacht zeg. Amper geslapen. Wel de airco aan gehad Dus niet gezweten, maat kon echt mijn draai niet vinden. Ik ben een rugslaoer, maar hoef echt niet op mijn rug te gaan liggen nu want dan krijg ik het Spaans benauwd. Heb daar al moeite mee bij de verloskundige.. Te lang op 1 zij krijg ik zere sleuf en bekken. Draaien gaat amper meer. En elke 2 uur naar beneden kunnen om te plassen. Bij zoonlief was het niet koel te krijgen. Die heeft opzich wel goed geslapen verder. Als ik vannacht 4 uurtjes heb geslapen is het veel. Nu dus doodmoe en bloedchagrijnig en helemaal klaar met die klote hitte. Als t gaat regenen ga ik buiten staan.