Mooie foto’s! Lees dat meerdere hier last hebben van krampen. Probeer magnesium spray of olie onder de voeten voor het slapen en dan sokjes aan. Daarnaast heb je bij de tuinen magnesium zoutkorrels te koop, die doe je in een bak warm water en dan voetjes erin 1x pw helpt echt en is goed voor je!
Er heeft er een de hik Deze heeft minder vaak de hik dan zijn broer maar is daarentegen drukker in de buik dan zijn broer. Hebben ze bij jullie vaak de hik?
Ja vooral de laatste 2 weken toenemend. En echt heeel veel bewegen hier, net serieus nog 4 keer geheel omgedraaid en dan ziet Mn buik er ook echt heel raar uit als ie dat doet.
Dan heeft de baby hier nooit de hik. Maar kindje slaapt hier nauwelijks volgens mij dus misschien tijdens de andere ninja trappen ook wel de hik
Hier regelmatig de hik. Elke seconde een tik onderin mijn buik echt een verschil met de bewegingen van haar armen benen en rest. Gisteren een filmpje gemaakt hoe ze tekeer gaat, geweldig om te zien. Kan ik de gele tijd wel naar kijken als ze zo druk beweegt
Zo hier zit de dktp vaccinatie er ook in. Gisteren mail gehad van de diabetes verpleegkundig prachtige waardes, hoef dus ook niet meer elke dag te meten maar 1-2 keer per week. En heb dus niet eens wat aan Mn eten veranderd.
Mij is hij heel erg meegevallen. Het beurse gevoel is al met de helft afgenomen als ik het vergelijk met gisteren..
Ja denk dat de key ook is als ie geprikt wordt dat je zgn ontspannen bent. Hoe meer je de spier aan spant hoe meer pijn, dus heb dat geprobeerd. Heb nog geen last tot nu toe wie weet!
Fijn dat jullie geen last hadden van de DKTP. Ik had er meer last van dan ik had gedacht. Maar de pijn is nu, een week later, gelukkig weg...misschien dat ze een spier heeft geraakt ofzo. Hier wordt momenteel hard geklust door man en schoonvader. Alles zit een beetje tegen. Ze zijn overal langer mee bezig dan gedacht. Het ledikantje was gelukkig simpel. Ben benieuwd hoe het er straks in zn totaliteit eruit ziet. Gordijnen moeten we nog bestellen.
De dktp wordt in de spier gezet dus dat is sowieso waarom je er sneller last van hebt! Heerlijk om bezig te zijn met het kamertje. Wat een prachtig ledikantje! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Leuke kleur die heeft onze dochter ook en leuk ledikant! Idd de prik wordt in de spier gezet dus daarom ook dat spierpijn gevoel!