Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Dankjewel! Deze kleur hebben we ooit 6 jaar geleden ofzo op de muur geverfd. En we hebben er nu een ‘lambrisering’ van gemaakt. Ik wilde eerst groener gaan. Maar Early Dew van Flexa is wel lekker neutraal. Mochten we ooit een meisje krijgen dan hoeven we niet te schilderen. Want we hebben ook al ontdekt dat de kleur roze er mooi bij past. Nu gaan we het combineren met groen, grijs en okergeel.

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.361
    113
    Amsterdam
    Die in onze dochter der kamer is dan ney wat lichter maar idd ook een kleur van flexa.

DF8A07F1-475E-4539-A4F9-4ABC6ED05FB6.jpeg
    Was het net af, nu al meer aangekleed!

En dit is de kleur voor onze jongen, kamer totaal ook nog niet af haha, meubels over gedaan van onze dochter die krijgt dus een grote meidenkamer!

918CA99B-F1C1-4ABA-B9CB-299A3236AD8E.jpeg

Marsepein, AKOEKKOEK, nvbr en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Jaa wij ook early dew erop! In combi met denim drift. Nogal impulsief in de winkel besloten, dus even kijken hoe het gaat staan. Komt ook grijs bij en dan nog een kleurtje in de accessoires of zo. Missch idd ook okergeel... Morgen gaan de kleuren er (deels) op en ook kamer van zoonlief pakken we even mee. Twee jr geleden nog gedaan, maar de grijs die hij heeft lijkt net bruin, dus nu komt er een nieuwe grijs overheen. Leuk leuk!

AKOEKKOEK, Line85 en Siepie85 vinden dit leuk.
  4. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Haha, en wij hebben vandaag Early Dew overgeschilderd met Peacock Pride van Flexa! Maar Early Dew blijft een van de mooiste kleuren!

Bijgevoegde bestanden:

Marsepein, Line85, nvbr en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Lekkere chippies wel :roflmao::roflmao::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Marsepein, Baasje, mommyof1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wahah. En als de baby schop, vliegen ze zo je mond in. Hahah

AKOEKKOEK en nvbr vinden dit leuk.
  7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier vandaag bezig geweest met het maken van het fotoboek van de 1e tot 2e verjaardag van onze zoon. Had alle foto's al eerder gesorteerd en uitgezocht. Nu een boek van gemaakt op albelli. Ongeveer 300 foto's en 91 pagina's en om en nabij 6 uur achter de laptop, is het dan af. Maak van elk jaar een boek. Dus dat worden er straks 2 op een jaar. Of 1 van t eerste jaar van dr baby en 1 gezamenlijke en vanaf daar alleen gezamel8hke. Denk niet dat je die foto's apart kunt houden namelijk.

Mijn pa wil ook een pocket boekje, dus die ga ik van dr week maken. En wil alle filmpjes van t eerste en 2e jaar uitzoeken en bewerken en daar een dvd van maken. Dus voorlopig even genoeg te doen.

Vanavond alle adressen voor het geboortekaartje verzameld. Nog 4 adressen te gaan en dan zijn die ook compleet. Morgen op jacht naar een geboortekaartje. Heb dus nog even wat te doen.

AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.361
    113
    Amsterdam
    Ook een super mooie kleur!!

AKOEKKOEK vindt dit leuk.
  9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.361
    113
    Amsterdam
    Respect moet ik eigenlijk nog doen, komt er gewoon niet van.

Hier gaat Mn vader het kaartje weer ontwerpen, gisteren al even mee bezig geweest. Hij is grafisch ontwerper wel inmiddels niet meer werkend, maar vriendin van Mn zusje ook en die heeft alle programma’s nog op der Mac dus die gaan we het uit laten werken en drukkerij klaar laten maken.

Imona vindt dit leuk.
  10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier kwam het er dus ook niet van. Maar heb mezelf gisteren gewoon gedwongen.

Hoop dat ik een leuk kaartje kan vinden. Haha.

Siepie85 vindt dit leuk.
  11. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Wij hebben het kaartje wel al klaar (in tegenstelling tot het kamertje). Mijn zus heeft hem voor ons gemaakt. Zij heeft een eigen website waarop je ook kaartjes kunt ontwerpen: kaartenprintservice.nl.
    De naam op het kaartje klopt niet, aangezien die nog een verrassing is :)

Bijgevoegde bestanden:

Line85, nvbr, Blondie685 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Leuk dat jullie met kaartjes bezig zijn! Wij hebben die van ons al hele lange tijd klaar. We hebben ook al een proefdruk aan mijn schoonvader gegeven (die terminaal ziek is), zodat hij hoe dan ook een geboortekaartje heeft gekregen :)

Marsepein, Line85, nvbr en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier nog niet bezig geweest met kaartje.
    Wilde eerst uit zijn over de naam en dat zijn we sinds 2 weken.

Oh project foto boek. Ben er ooit aan begonnen. Maar wat een werk. Ben ook veel te perfectionistisch. Elke foto moet even groot en van elkaar af staan. En foto’s camera, 2 telefoons sorteren.
    Maar wilde voor baby komt het eerste jaar af hebben, maar gok dat dat niet gaat lukken

14. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Niet m'n mond in helaas, wel op de bank :roflmao::roflmao:

Imona en suikerklontje vinden dit leuk.
  15. Flamingo1990

ik ben wel heel benieuwd;
    - gaan jullie borstvoeding geven?
    - werken jullie en zoja, hoe ga je de opvang regelen?
    - gaan jullie de baby dragen

Hoop vragen haha!

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.361
    113
    Amsterdam
    Borstvoeding: zeker weer proberen, dochter 14 maanden gevoed

Werken ja; is nog niet zeker maar of 4 dagen kdv of 3 dagen kdv en 1 dag opa en oma dat hebben we nu zo met onze dochter. Alleen twijfel omdat beide misschien nog een operatie moeten ondergaan aan allebei hun knieën.

Dragen: ja voor een deel, nu ook de tula free to grow aangeschaft.

We gingen vandaag naar Babypark om de kleuren van de triptrap te bekijken, 260 euro later....
    in de outlet voedingskussen gescoord wat ik wilde 20 euro goedkoper omdat de zak die eromheen zit kapot was nou boeien.
    Koeka voetenzak voor in de maxicosi omdat een drukknoop eraf was maar zit reserve bij. En ik ben handig met naaien etc dus dat zijn weer de leuke dingen.

Marsepein, tessmama1 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  17. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Ja! Ik wil graag borstvoeding gaan geven. Heb eergisteren een cursus er voor gehad. Vorige keer liep het niet helemaal goed.

Ik werk 2 dagen en ga per 1 februari weer werken. Beide kindjes zullen die 2 dagen naar de opvang gaan.

En ja, ik wil graag een draagdoek.

tessmama1, Siepie85 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  18. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Leuk al die kamertjes! Hier is bijna de zolder af dus hopelijk volgend weekend het bed naar boven en dan kunnen we de babykamer gaan doen. Geboortekaartje hebben wij ook al een tijdje af. Moet alleen even kijken hoeveel ik er nodig heb zodat ik alvast enveloppen kan bestellen en kan gaan schrijven.
    Borstvoeding ga ik niet doen, fles is mij de vorige keer heel goed bevallen en ze sliep daardoor denk ik ook de tweede week al gelijk door (afgezien vd nachtvoedingen) ik heb een hoop gehannes van vrienden om mij heen gezien met bv waarvan de mama’s totaal gebroken waren door de bv dus nee bedankt. Overigens echt respect voor degene die het volhouden!! Opvang zal voorlopig hetzelfde blijven twee dagen de oma’s en 1 dag opvang. Tot we gaan verhuizen dan zeg ik mijn baan op en ga bij mijn man werken maar dat zullen toch flexibele tijden worden dus ik moet dat nog zien wat ik ga doen. En dragen ga ik vooralsnog niet doen, ik ga eerst kijken hoe het gaat met twee kinderen en of mijn dochter wat langere stukken wilt gaan lopen en hoe het op het meerijdplankje zal gaan.

En vandaag ook 30 weken dansje!!

Bijgevoegde bestanden:

Marsepein, AKOEKKOEK, tessmama1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Flamingo1990

Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Begin september heb ik er een cursus van. Ben wel heel benieuwd, ben bang dat het pijn gaat doen omdat ik nogal gevoelige borsten heb.. maar ik vind het wel belangrijk dus wil het proberen!

Ik werk ene week 3 andere week 4 dagen. Mijn vriend werkt 4 dagen. De baby zal twee keer per week naar kinderdagverblijf gaan en om de week naar mijn schoonzus.

Qua dragen ben ik heel erg aan het twijfelen tussen een draagzak of draagdoek. Dat laatste vind ik zo ingewikkeld eruit zien haha.

@Siepie85 klinkt alsof je leuke dingen hebt aangeschaft! Ik twijfel heel erg of een maxi cosi zak nodig is..... heb ook een dekentje voor in de wagen die ik daar ook voor zou kunnen gebruiken. Wat was jouw overweging?

Ik merk sowieso dat ik door alle spullen de bomen door het bos niet zie... zoals met slapen; dikke en dunne dekens, slaapzakken etc etc. Waar kies ik voor heb nu maar een wat dunnere deken en een dikkere deken. En een newborn slaapzak.

@Blondie685 wauw mooi dansje!

Blondie685 vindt dit leuk.
  20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Borstvoeding: wil ik zeker weer gaan proberen. Met mijn zoon ook geprobeerd, maar kwam niet op gang en hij viel te veel af waardoor we over moesten op kunstvoeding.

Werken: Ja. We hebben een gastouder die flexibel opvangt van maandag tot vrijdag van 6.00 tot 18.00

Dragen: Ja. Mijn zoon is in mei geboren en was echt 34 graden dus kwam er niet van. Heb wel een draagdoek. En lijkt me ook wel handig. Meer mijn handen vrij enzo

tessmama1 en Flamingo1990 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina