Nesteldrang is ook zoiets raar hè Het MOET! Toen mijn moeder zwanger was van mij en haar vliezen braken, ging ze de keukenkastjes schoonmaken Moest toch echt nú gebeuren! Heb op het moment er wat minder last van dan een paar weken terug. Heb toen nog een stellingkast in elkaar gezet en de complete bijkeuken opgeruimd en schoongemaakt.
Ja het is hier ook in vlagen hoor. Kan zo naar zijn dat ik er nu dagen lak aan heb. Maar ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren. Haha
Klinkt interessant maar vind het zo prijzig. Heb je het gevoel er iets aan gehad en zelfverzekerder te zijn geworden mbt de pijn?
Auw. Slapen is een hel. Bekken doet zon pijn.. Morgen eerst de bekkenfysio bellen. Dit ga ik geen 9 weken volhouden...
Blegh, de zoete troep van de suikertest weer achter de kiezen. Nu toch wel wat zenuwachtiger voor de uitslag dan de vorige keer.
He bah wat naar @Imona , goed dat je gaat bellen straks! Nog een tip voor een goede nacht slaap; Ga Handmaids Tale bingen Vannacht tot 1u gekeken en daarna geslapen tot 8, heerlijk
Hier laatste weekje werken wel heel fijn idee, alleen wat ga ik dan doen met 4 dagen vrije tijd!! Knuffel voor de slechte slapers!
Neeeee! Bekkenfysio afwezig tot 29 augustus. Nu maar de normale fysio gebeld. Hopelijk kan die me ook helpen? Kan echt niet langer. Hele dag door pijn en s nachts ook. Echt binnen 3 dagen van niks naar hele dag pijn..
Nog meer nestelen, schoonmaken, kamer klaar maken, wasjes draaien en veeeeeeel uitrusten Succes met je laatste week werken!
Een bekken fysio gaat denk ik geen wonderen verrichten.. de enige tip ma waar ik echt wat aan heb gehad is: doe niks meer in huis qua huishoudelijke taken, til geen zware dingen, let op je houding en ga in een rechte stoel (niet onderuit gezakt, bank is funest). Beweeg ieder half uur / 3 kwartier eventjes. Als je echt pijn hebt ga dan op bed liggen. Sindsdien geen last meer van mijn bekken. Als ik soms je berichten voorbij zie komen ben je een behoorlijk bezige bij! Ik denk dat rustiger aan doen key woord voor jou is
@nesteldrang: totaal geen last van. Ik haat schoonmaken haha. Enige waar ik nesteldrang op had was dat ik de babykamer af wilde hebben. Moet straks maar eens neutral wasmiddel kopen om alles te wassen haha. @slapen: afgelopen twee nachten extreem levendig gedroomd! Met terror nachtmerries. Ik werd iedere keer wakker.... mehhh @verlof: ik mag tot 30 augustus werken. Ben al aan het aftellen.
Op bed liggen is helemaal drama. Da gaat even. Op mijn rug heb ik geen Bekkenpijn, maar kan ik amper lucht krijgen. Op mijn zij kan ik normaal ademen maar doet mijn bekken pijn. Probeer alles over de dag te verdelen. Maar heb ook nog een peuter van 2 rondlopen die net zindelijk is en regelmatig op de wc getild moet worden. (Misschien een krukje neer zetten..) Al met al. Stil zitten is geen optie.... Ik kan het simpelweg ook gewoon niet..
Haha zo herkenbaar dat niet hebben van nesteldrang. Ook hier een aversie tegen schoonmaken. Als @Imona nu bij mij thuis zou komen dan zou ze er denk ik van in paniek raken.
Haha nou daar ben ik allemaal heel slecht in!! Maar gaat vast goed komen idd. Is zo anders dan de vorige keer want 36 weken verlof en toen kwam ze al met 38 en had ik nog geen moment rustig gezeten hehe.
Ik was gewoon alles met ons wasmiddel, gewoon kijken of dat gaat joh. Zou niet perse met ander wasmiddel gaan wassen hoor. Ben zo blij dat ik zowat niks te wassen heb!
Toch zou ik dat proberen, je hebt serieus alleen jezelf ermee. Valt me op dat je echt heel veel lichamelijke klachten aangeeft dus echt gewoon goed op jezelf letten. Anders heb je straks ook echt nog heel veel last na je bevalling. En juist zoals gisteren laat het gewoon liggen dat soort dingen hoeven niet perse meteen he!!! En een 2 jarige kan best veel zelf he, of je zet hem een keer wat langer achter het verboden scherm. Maar echt denk aan jezelf!!
Mijn osteopaat verricht wel wonderen! Verder heb ik in Frankrijk tijdens mijn vakantie ervaren dat ik enorm last van mijn bekken kreeg in een hard bed. In mijn eigen bed heb ik daar dus totaal geen last van.. Als ik de was sorteer / in de machine stop dan doe ik dit bijvoorbeeld vanaf een krukje. Ook als er veel speelgoed van mijn zoon op de grond ligt. Ga ik niet hurken of bukken maar ga ik of op de grond zitten of op een krukje.
@Imona ik ga me er ook even mee bemoeien Ik heb ook veel laat van mijn bekken en RUST is het codewoord. Probeer dat echt zoveel mogelijk te doen. Tuurlijk kan het niet altijd, maar wat anderen ook zeggen: dingen laten die niet hoeven, houding aanpassen etc. Evt. hulptroepen inschakelen? Mijn nesteldrang laat schoonmaken buiten beschouwing hoor. Daar heb ik ook echt een hekel aan. Wel gister alle meubels vd babykamer gepoetst met zoonlief. Nesteldrang beperkt zich tot wassen van de spulletjes (met gewoon wasmiddel... maakt toch niet beel uit..?) en me ergeren aan zooi en manlief de opdr geven het op te ruimen. Heel af en toe ruim ik wat op...
Nesteldrang begint hier ook te komen! Vandaag samen heel de benedenverdieping aanpakken. Morgen op vakantie en als we terugkomen de babykamer inrichten! Ik kijk niet op tegen de bevalling, het komt zoals het komt Ik ga alle babykleding ook gewoon met mijn eigen wasmiddel wassen, vind neutral zo helemaal niks
Nesteldrang inderdaad alleen met de kinderkamer, nu ik hem eindelijk heb wil ik hem ook zo snel mogelijk af hebben. Net nog even staan schuiven dat het allemaal wat beter past in dat kleine hok. Nu wachten op de wasmachine en dan kunnen er ook wat babykleren en beddengoed in. Alles is gelukkig goed gekomen met de kinderwagen, deze werd zaterdag zelfs al bezorgd in plaats van morgen dus dat was weer even een meevaller