Op vakantie veilingen kan je een shoot winnen. Ik heb er serieus maar €1 voor betaald (+€5 administratiekosten dat wel) Kan op 30 locaties in NL en best goede fotograven bij mij in de buurt.
Geen shoot gepland staan, maar ik zou wel graag een newborn shoot thuus willen. Niet zo'n Anne Geddes achtig gedoe, maar gewoon normaal met z'n allen. Maar ik vind de prijzen echt bizar.. En ik wil ook nog 2 Birthposters, ook even €120..
Wij gaan alleen een newbornshoot doen, destijds ook met onze dochter gedaan. Ben echt super trots op die foto’s Voor de dames met kinderen.. Beseffen jullie kinderen al goed dat er een broertje en zusje komt? Onze dochter wordt in oktober 2, ze denkt momenteel dat iedereen een baby in de buik heeft, haha. Ik ben benieuwd hoe ze straks op de kleine reageert.
Ik vraag me af in hoeverre mijn zoontje het snapt. Hij zegt wel dat ik een baby in me buik heb, en als hij een echo foto ziet benoemt hij ook dat het de baby is. Hij weet dat en wat de baby zijn naam is en waar die gaat slapen en welke kleertjes van hem zijn en welke van de baby. Maat gister werd hij heel boos omdat hij de baby op dat moment niet naar bed kon brengen haha.. Ik ben echt heel benieuwd hoe hij gaat reageren zodra hij er is. Ik kreeg de tip van de zwangerschaps yoga lerares. Dat het slim is om te zorgen dat papa of mama de nieuwe baby niet vast heeft hij de 1e ontmoeting. Dus dat je de nieuwe baby in het wiegje legt en dan samen met je oudste gaat kijken. Dan zouden ze minder her idee hebben dat hun plekje "ingepikt" word
Hier wel maar ze is ook al 3, dus dan snappen ze al net weer wat meer. @Aanoniemous wij hebben al fotograaf en die is schappelijk geprijsd en goed maar thanks voor de tip! Hier geen newborn maar waarschijnlijk met paar weken oud, met dochter gedaan met ongeveer 8 weken.
Vanmiddag bij de vk geweest voor de 2de groeiecho. Ze word nu geschat op een gewicht van 1717 gram en bij de geboorte op ongeveer 3 kilo. Verder groeide ze netjes door op haar eigen lijn dus net onder het gemiddelde. Ook is ze inderdaad al wat ingedaald, dus mijn vermoedde klopte met dat drukkende zware gevoel en vaak moeten plassen. Wel een heel fijn idee dat ze straks geen kant meer op kan en dus niet ineens op het laatste moment nog even omdraait
@Katin87 Onze dochter wordt vrijdag 3. Ze heeft het echt al heel goed door. Iedere dag kusjes geven op m'n buik, tegen haar broertje praten, vragen of hij lekker heeft geslapen enz. Ik heb een prentenboek gekocht 'ik word je grote zus'. Daar lees ik een paar x per week uit. Maar we zullen zien hoe ze gaat reageren over een paar weken
Hier bang dat ze opgeven moment gaat zeggen en kan ie nu weer weg haha. Maar voordeel ze heeft ook een neefje van nu 9mnd dus ze snapt het wel. Ja ook hier heel schattig kusjes geven en voelen en tegen iedereen zeggen mijn broertje.
Hahaha dat had een vriendin van mij. Haar dochter van 3 was echt helemaal happy met haar zusje. Na 2 weken zei ze opeens: Mama, wanneer gaat Z. weer weg? Ik vond het logeren echt gezellig maar nu is het genoeg geweest.
Onze dochter is net 2. Ze weet dat er een baby in mijn buik zit. En soms krijg ik speelgoed onder me shirt gestopt, mag de baby ook spelen. Maar is natuurlijk heel anders nu baby in buik en straks in huis, denk niet dat ze dat snapt. Zeg wel nu als de baby er is komt hij/zij bij ons wonen, slapen, eten enz. Bij oma ging ze kleinen. Oma moest een bootje maken, ze ging balletjes maken. Papa, mama, L. en de baby en verder mocht niemand in het bootje (vond zo lief)
Hier een beetje hetzelfde met zoon. Hij weet dat er een baby in de buik zit, maar heb niet het idee dat hij het echt begrijpt. Wanneer dit kereltje geboren is, willen we dat de eerste ontmoeting tussen de broers met alleen ons alleen als gezin gebeurt. Dus iemand brengt hem naar het ziekenhuis en papa haalt hem dan op. Eerst rust en tijd voor hem.
Wij doen het precies hetzelfde. Eerste uren zijn voor ons als gezin. En voor niemand anders. En mensen zijn er nu ook niet.... dus dan ook zeker niet.
Hier word dochter ook naar ziekenhuis gebracht en man haalt haar beneden op. Waarschijnlijk is er een geboortefotograaf bij en die is er dan dus wel bij. Maar vind wel heel mooi om het vast te leggen, eerste ontmoeting.
Sowieso met mijn moeder een slechte band. Zij woont ook 250 km verderop, ik ben 10 jaar geleden mede daardoor verhuisd alleen. Ik zie haar eens in de 3 maanden... met mijn vader wel een goede band maar woont ook op 2.5 uur rijden bij mij vandaan dat vind ik wel oprecht k*t. Mijn schoonouders die zijn vooral heel druk met zichzelf en hun verhuizing maar ik heb vorige week op HAP gezeten en zij moet mij nu nog vragen hoe het met mij gaat. En op mijn babyshower afgelopen zaterdag trok zij de aandacht naar zich toe door even te gaan zitten huilen. En toen heb ik me om haar bekommerd maar ze draaide zich helemaal van me weg en en sprak alleen tegen mijn schoonzusje. Dus ben er wel beetje klaar mee. Ze zal nooit uit zichzelf aanbieden om me ergens mee te helpen of langs te komen. Maar straks als zusje (want dat was met zoontje ook zo) toen stond ze ineens wél 4 keer in de week op de stoep/ nou écht niet! Sorry hoor... klaagzang!