Mijn man heeft niks gedaan. Ja t kamertje en de box in elkaar gezet. Verder moet ie gewoon overal afblijven. Hij mag wel meebeslissen, maar echt niet aan mn was zitten etc. Niet mee bemoeien. Mijn zaak. Haha.
Dat is echt fijn. Hier meisje wat echt niet speelt (houd ook niet van spelen). Maar ja ze zal straks wel moeten/leren
Ja ze zal wel moeten inderdaad. Hier wel een paar dagen geweest dat hij ook niet wilde spelen en niet luisteren etc. Was vandaag ineens anders. Zat m er ook in dat hij die paar dagen steeds te laat naar bed is gegaan. Gisteren op tijd gegaan en totaal ander kind. Dus vandaag gewoon weer op tijd.
Zo weer heel wat geschreven zie ik, hier alles afgerond op werk vandaag en Mn verlof is officieel begonnen heel gek! Een maand eerder dan met onze dochter dus ben benieuwd hoe erg ik me ga vervelen ben daar heel slecht in.
Feest! Onze dochter is vandaag jarig. Man, 3 jaar alweer, wat gaat het snel! En wat word je daar emotioneel van, vreselijk .
Hier zo naar het ziekenhuis en dan gaan we horen of de placenta omhoog is en hoe groot onze reus weer is. En daarna plan maken met de gyn ben benieuwd.
@Magnolia29 gefeliciteerd met je dochter! @Siepie85 geniet van je verlof en succes in het ziekenhuis! Hopelijk is de placenta opgeschoven
Weten jullie of een aerosleep matrasbeschermer wel in een wiegje mag? Ik heb een Co sleeper van Amazon dus niet verkrijgbaar in NL en daar zit een super dun super synthetisch matrasje bij. Dus ik dacht ik doe daar zo een aerosleep topper op zodat de baby niet recht op dat super synthetische mini matrasje ligt
Ik dacht dat ze die inderdaad wel verkochten als wiegformaat. En toevallig heb ik gisteren het bedje opgemaakt en toen las ik dus dat de topper op elk matras kan. Hoeft niet perse op die van aerosleep want die is ook niet speciaal met honingstructuur of wat dan ook.
Ja ik geloof niet zo in het hele aerosleep concept. Katoen hoeslaken ademt sowieso aerosleep of niet haha! Waar Ikme vooral zorgen om maak is dat je hoort dat doordat het matrasje luchtdoorlatend is je kindje zich niet warm zou kunnen houden..
Ik heb hem aangeschaft voor mijn eigen gevoel, dat het toch wat geruststellender is als ze dalijk om gaat draaien dat ze gewoon adem kan halen. Want ookal is het verkoperspraat dat het zou helpen tegen wiegendood, het ademen door het matras werkt wel echt. En qua koud hebben of niet weet ik nog niet, dan zou ik haar nog een extra slaapzak aan kunnen doen mocht het nodig zijn.
Mijn vriend heeft gisteravond trouwens ALWEER zijn mond voorbij gepraat Ik denk al een stuk of 6 keer sinds dat we haar naam hebben maar deze keer zei hij het zo opvallend dat hij zichzelf dus niet meer kon redden of eruit kon praten. Dus nu weten zijn ouders haar naam Vond het niet eens heel erg, ik moest er gewoon heel hard om lachen toen ik zijn gezicht zag en hoe hij ineens begon te stotteren omdat hij even niet meer wist wat hij moest zeggen