@Line85 Met jouw geschiedenis snap ik dat je niet tot 40 weken wil lopen! Maar had er geen idee van dat je kunt vragen om eerder dan 40 weken te mogen bevallen. Hier is de verloskundige in ieder geval erg terughoudend, voor 41 weken gaan ze amper iets doen .
Snap ik, dat de VK terughoudend is. Maar je psyche mag er niet onder lijden. Dat is dan weer het enige voordeel van in een ziekenhuis onder behandeling zijn en een voorgeschiedenis hebben. Ik hoop niet dat ik uiteindelijk moet worden ingeleid. Ik hoop natuurlijk dat zodra die cerclage eruit is het vanzelf op gang komt.
Mijn vk gaf ook aan dat ik met 39 weken mag bevallen als ik zou willen. Ben erg bang voor de bevalling en had dat bij Mn vorige zwangerschappen ook. Ben alleen toen spontaan bevallen met 38-39 weken. @Siepie85 meid wat naar weer een ziekenhuisopname, je had ook net verlof toch? Hopelijk mag je gauw naar huis en zal het alles goed komen. Hier lijken de voorweeen steeds meer toe te nemen hopelijk doen ze alvast wat voorwerk.
Jeetje wat spannend en wat raar dat ze niet weten waar het vandaan komt. Als Met de kleine en jou maar alles goed gaat. Sterkte !
Lief dat je het vraagt, redelijk geslapen. Helder rood bloedverlies is weg nu alleen nog een klein beetje bruin. Dus hoop dat ik straks naar huis mag!
Nee maar dat hebben ze 9 van de 10 keer niet helaas. In ieder geval geen ernstige dingen dus dat is fijn. Probleem is alleen dat ik dus ook niet weet of ney nog een keer kan gebeuren.
Wat is het hier stil meiden Zie wel een beetje op tegen de warmte van de komende dagen Heb het al bloedheet, dit is echt niet nodig
Ik vind het gisteren al niet te doen, haha. Vanmiddag met zoontje naar Brandweerman Sam in het theater. Hopelijk airco! Hoe is het met jou?
Pff ik zie ook echt heel erg op tegen de hitte! Ik ben overigens weer aan het einde van de dag thuis gekomen gisteren. Maar moet het wel rustig aan blijven doen en daar baal ik wel ontzettend van!
Ach die hitte ja, vandaag weer naar het huis om te klussen maar was gisteren al niet te doen. Ergerde me ook heel erg aan mezelf omdat ik ook echt het idee heb vrij weinig te hebben gedaan. Bijna de hele dag in de tuin gezeten. Helpt ook niet mee dat ik al vanaf vrijdagavond ineens best last heb van mijn bekken en gister een hele drukke baby en veel harde buiken had. Hoop dat het vandaag wat meevalt en me wat nuttiger voel, de dag duurt anders zo lang, gisteravond pas om half 10 thuis
Vond het gister wel te doen, maar ja.. waren lekker naar het strand gegaan ‘s middags. Geen idee hoe ik het vandaag ga trekken. Binnenblijven iig, missch naar het buiyenzwembad. Nu wel lekker buiten ontbijten onder de parasol
Schijnt een hele leuke voorstelling te zijn, veel plezier!! Hier goed hoor! Afgelopen nacht wat meer slaap gehad, dan voel je je meteen al een stuk beter
Ik kijk heel erg naar komende week op.. Heb er zo geen zin in. Ik slaap als het 10 graden buiten is alle ramen open onder een laken en dan nog heb ik 't warm! Nog 5 keer werken in een zaak zonder airco.
Ha dames, beetje afwezig geweest hier. Zie ook echt op tegen de hitte, maar na vrijdag kan ik helemaal bijkomen dus dat is fijn! We hebben het wel zwaar te voortduren zo tijdens de zwangerschap met al die hitte golven haha! Zal het een positief effect hebben op onze babies? Dat ze hitte goed kunnen verdragen straks.. ze zeggen altijd dat de baarmoeder het werkelijke leven namaakt......
Mijn zoon is geboren in mei. Met 34 graden. Merk wel dat hij goed tegen de warmte kan. Terwijl zijn vriendinnetje uit januari daar een heel stuk minder tegen kan. Dus wie weet. Ik ben zelf van juni. In niet zwangere toestand kan ik de warmte goed hebben. Mijn man uit januari. Die kan er een stuk minder goed tegen. Effe buikfoto: 33+1
Aankomende dagen moet ik werken dus maak weinig mee van de warmte. Vandaag lekker schaduw en badje met dochter. Kan er wel minder goed tegen dan normaal, maar ik kan nog minder tegen kou,grijs en regenachtig weer
Hoi meiden ik ben terug van vakantie en loop heel wat pagina’s achter zie ik ga ik morgen op mijn gemak allemaal eens teruglezen Ik merk goed dat het zwaarder wordt nu met die buik. Sneller moe en harde buiken. Gelukkig gaat mijn verlof aansluitend in dus kan het wat rustiger aan doen