Hi dames, hier een beetje afwezig geweest. Deze warmte vind ik gelukkig nog wel te doen, de hittegolf van vorige maand vond ik echt heel moeilijk door te komen zelfs binnen en met slapen helemaal niet te doen. Nu gaat het best goed.
Vooral s nachts idd scheelt het! Al koelt het vanavond ook pas laat af zag ik. Merk dat nu me voeten wel wat dikker zijn, door vocht. Dus nog maar even goed drinken vanavond en beentjes omhoog
Ja voelde me sowieso goed alleen dat stomme bloedverlies haha. Maar ik doe het rustig aan! Zit nu lekker op de loungeset en te genieten dat ik thuis ben zo fijn!
Niet te gek doen, dan lukt het wel met de hitte. Moet zeggen dat het me aardig goed af gaat, deze zomer. En dat terwijl ik écht een winter mens ben! Het liefst -10 en sneeuw Morgen 34 weken
Prachtige buik @AKOEKKOEK je draagt al flink laag zeg ook! Hier ook al flink laag! Overmorgen 35 weken ❤️
@AKOEKKOEK Je draagt al mooi laag! Was hij bij de vorige controle al ingedaald? @mommyof1 Mooi buikje hoor!
Ook maak even een foto gemaakt hihi Mijne is nog niet laag. Ze is ook nog niet ingedaald. Ik geloof wel dat ze gedraaid is! Woensdag zou ik het wel horen hoe ze ligt
Wat een prachtige buiken dames! Om trots op te zijn. Zo gek dat het straks weer “weg” is.. Gisteren ook een foto gemaakt. Draag ik laag? Heb geen idee? Heb afgelopen dagen af en toe menstruatie krampen.. Misschien indalen?
Al die mooie buiken ❤ Zo, de verloskundige is geweest. Beeb ligt zo goed als ingedaald, dus ik heb het laatst wel goed gevoeld. Hij kan nog draaien als hij wilt, maar de vk ging er niet vanuit omdat hij eigenlijk al weken in dezelfde houding ligt. @Flamingo1990, vind het niet bijzonder laag. Bij de eerste had ik ook menstruatiekrampen en later bleek dat hij dus ingedaald was. Het zou dus goed kunnen!
♡Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 2 Oktober @Sisati (34 jaar) | 2e kindje @mommyof1 (29 jaar) | 2e kindje 3 Oktober @famke89 (30 jaar) | 3e kindje @tessmama1 (36 jaar) | 2e kindje @SZ91 (27 jaar) | 1e kindje @Chrissie1990 (28 jaar) | 1e kindje @Magnolia29 (32 jaar) | 2e kindje 4 Oktober @nvbr (37 jaar) | 2e kindje 5 Oktober 6 Oktober @Bruisballetje (31 jaar) | 2e kindje 7 Oktober @AKOEKKOEK (29 jaar) | 2e kindje 8 Oktober @Katin87 (31 jaar) | 2e kindje (3e zwangerschap) @Marsepein (40 jaar) I 4e kindje 9 Oktober @Baasje (33 jaar) l 1e kindje @suikerklontje (31 jaar) | 2e kindje 10 Oktober @Eliesjee (24 jaar) | 1ste kindje 11 Oktober 12 Oktober @sannekrul (29 jaar) | 2e kindje @Line85 (34 jaar) | 2e kindje (4e zwangerschap) @Aanoniemous (27 jaar) | 2e kindje @Bloempje10 | 1e kindje @Imona (26 jaar) | 2e kindje @Blondie685(34 jaar)l 2e kindje @Kimibi ( 29 jaar ) | 1e kindje @Siepie85 34 jaar | 2e kindje 13 Oktober @Flamingo1990 (29 jaar) | 1e kindje 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (16) | Meisje (6) | Verrassing (2) | ----------------------------------------------- Sterretjes: Killy88 Mimi1988 Dikkiedik123 MamaE88 Aug: 26: Imona - controle vk 10.45 27: Line85 - controle gynaecoloog 08.00 27: Nvbr - controle vk 28: Eliesjee - controle vk 20:20 29: Sisati - intake/overdracht VK LUMC 9:00 29: Magnolia29 - groeiecho zkh 9.55 u 29: Marsepein - controle vk 12:30 Sep: 2: nvbr - liggingsecho 2: Mommyof1 - controle VK 09.20 6: Sisati - controle vk 10.00 9: AKOEKKOEK- controle vk + liggingsecho 10.00 9: Imona - controle vk + bevalpraatje 11.15 10: Marsepein - liggingsecho + controle vk 11:00 11: Imona - groei echo 10.55 11: Imona - gynaecoloog 11.40 20: Imona - zwangerschaps shoot 10.00 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Hier ook bij de vk geweest. Kleine ligt al goed laag, maar nog niet vast. Hij was lekker bewegelijk. Haha. Hingis wel groot, maar nog niet te groot. Maar ze willen he liefst opnieuw een glucosetest doen. Die had ik met 24 weken al gedaan en die was goed en ik prik regelmatig bij mijn schoonouders en oma en altijd goede waarden dat in combinatie met dat ik me de vorige keer met die test echt zwaar klote voelde heb ik de rest geweigerd, maar wel een alternatief aangeboden. Ga nu woensdag nuchter suiker prikken in het zieke huis en dan thuis een dagcurve bijhouden met een prik apparaat van mijn oma. Alle die waarden verstoord blijken, dan ben ik bereid voor weer zo'n glucosetest. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er niks aan de hand is. En heb geen zin om dan zon goor drankje te drinken, 2 uur honger te hebben en me beroerd te voelen. Ik vind het een goede deal
Hier moest ik gewoon naar de verloskundige toe vanochtend haha! Luxe paarden hier! Maar de kleine is nog niet ingedaald. Wel zit hij er tegen aan, op het randje. Ze gaven aan dat dat er voor kan zorgen dat ik die menstruatie krampjes krijg. Verder weer helemaal door de keuring heen. Qua grootte schat ze hem een week groter dan je zou verwachten. Ik ben benieuwd!