Bij mij zit de beeb echt hoog nog. Benieuwd wanneer hij gaat zakken. Bij meer nog dst ie zorgt voor kortademigheid en benauwd gevoel af en toe? Hij zit echt tegen mijn ribben te drukken.
Toch maar besloten om die stomme suikertest te doen. Heb wel de voorwaarde gesteld dat ik dan op een bed mag liggen. Ze hadden nog een plekje vrij op de kraamafdeling. T is dat de baby Er niet voor kan kiezen om wel of niet te testen. En dat er risico's voor hem aan zitten als ik wel suiker blijk te hebben (wat gewoon niet zo is. Maar goed) dus ik geef me wel gewonnen... donderdag ochtend 8.15 melden in t ziekenhuis.
@Imona heel veel succes ik duim voor je dat het goed gaat. Mijn kleine meid is heel erg beweeglijk de afgelopen dagen. Eigenlijk sinds ik haar kan voelen wel. Maar ze denkt volgens mij nog steeds dat ze zeeen van ruimte heeft aangezien ze me steeds tegen me ribben trapt en dat is best wel pijnlijk haha. Donderdag weer op controle. Ik ben benieuwd. Ik heb het vermoeden dat ze al aardig is ingedaald. Donderdag maar eens vragen. @ alle dames die al met verlof zijn. Wat doen jullie de hele dag zoal? Misschien kan ik daar inspiratie uit op doen haha.
@Chrissie1990 nu niet veel want moet rustig aan doen nog helaas. Anders had ik genoeg plannen gehad. Moet nog veel doen in de tuin afspreken met vriendinnen leuke dingen met dochter doen etc.
Ik doe zo min mogelijk. T huis beetje op orde houden. 2 jarige bezig en tevreden houden. En vooral mezelf rustig houden. S avonds nog wel eens in de jacuzzi of aan mn diamondpainting verder. En verder lekker niks. Proberen optijd naar bed te gaan dat de tijd sneller gaat. Kan ook niet echt veel. Beetje in en om huis scharrelen.
Ik ook hoor. Ik lees alles maar alles gaat beetje langs mij heen en maak ok niet zo veel mee Afgelopen 2 dagen wel veel last overal van. Lichaam doet zeer, hoofd zit vol. Morgen laatste dag werken
Nou... T is meer dat ik niks meer kan doen want alles is klaar en schoon. Hahah. Heb vandaag nog kleertjesbgekregen die zitten in de was. Die gaan straks nog de kast in. En alles is gewoon klaar inclusief vluchtkoffers. En met mn 2 wekelijkse schoonmaak rooster is ook t huis helemaal schoon. Haha
Ja, je ging ook los als een wervelwind. Ik heb hier ook nog een huis voor je in de aanbieding hoor. Ben wel van het opruimen voor het oog. En alles natuurlijk gewoon ‘normaal’ schoon houden. Maar ik ga echt niet als een bezetene door het huis. Heb ik zo de puf niet voor.
Hier ook super wilde taferelen in mijn buik en ook wel pijnlijk zo nu en dan. beetje huishouding. Alle was klaarmaken. Vluchttas in orde maken. Ben aan het punniken, de naam van de kleine maken. Het is nu erg warm.om dingen te ondernemen. Volgende week wordt het beter dus nog wat dingetjes shoppen en ik heb een bon voor zwangerschapmassage van collegas gekregen
Hier was ik ook volop bezig om alles op orde te krijgen. Huis schoon, ziekenhuistas, alle babyspullen wassen. Maar heel eerlijk staat alles nu even op hold. Ik doe nu echt al 2 dagen bijna niks met die warmte, vind het al een hele uitdaging om te koken savonds. Zodra ik ook maar even niet voor de waaier zit ben ik al zeiknat van het zweet
Leuk om te lezen dat sommigen er helemaal klaar voor zijn en de neseteldrang afgenomen is en anderen nu (pas) in actie komen Ik hoor bij de 2e groep, obviously . Babywas met kleding 50/56 hangt te drogen, vanavond naar een borstvoedingsvoorlichting geweest en net de proefdruk van ons geboortekaartje besteld Morgen gaat N naar de psz en 's middags wennen op de nieuwe opvang, dus kan ik verder met het inrichten van de babykamer ❤. Nu eerst maar eens proberen te slapen
Man wat een hitte hier op de slaapkamer Lig mezelf echt in de wek. De ventilator vind ik verschrikkelijk, geluid kan ik niet slapen, windje over me heen al helemaal niets. Bleh zie nu op tegen weer zn plak/zweet nacht
Zucht.. Zit ik weer.. Ik krijg mijn voeten niet afgekoeld waardoor ik niet kan slapen. Met mn zoon ook gehad. En ik wil alleen maar slapen
Ohhh... hier ook hoor. Moet alle kleertjes nog wassen. Heb gisteren weer twee nieuwe proefdrukken van het geboortekaartje besteld en de borstvoedingscursus heb ik pas over 2 weken. Ik zou gek worden als ik niks meer te doen zou hebben. Moet ook nog de enveloppen schrijven & postzegels bestellen. Dus voorlopig nog even bezig...
Heeft iemand het Kruidvat babypakket opgehaald? En waar doe je dat? Bij de kassa? Of verzamel he het zelf in de winkel?