Sterkte @Kimibi! Ik duim voor je! En heerlijk vooruitzicht @Magnolia29, geniet ervan! En @Blondie685, gewoon aangeven hoe je je voelt hoor!
Bij de verloskundige geweest. Mijn baarmoeder is eigenlijkbiets te hard gegroeid in 3 weken tijd en baby zit ook flink in het vruchtwater van wat ze kon voelen. Zou eigenlijk groei echo hebben met 32 weken, maar ze twijfelt om er eerder een te doen omdat hij zo hard gegroeid lijkt te zijn, maar dat hoor ik volgende week. Verder adviseert ze om het gewoon rustig aan te doen zeker ivm mijn rug, bekken en harde buiken. Zij mag niet zeggen of ik wel of niet kan/mag werken. Maar ze adviseert wel om rust te houden. .Dus als mijn leidinggevende nog mocht bellen (Wat ze vandaag zou doen maar nog steeds niet heeft gedaan) kan ik haar dat zeggen. En eigenlijk heeft ze er geen zak mee te maken waarom ik me ziek meld. Ik meld me ziek wegens zwangerschaosklachten, maar wat ik precies heb gaat ze geen zak aan in feite. Dan sturen ze de arbo maar langs als ze dat willen weten.
Hoi meiden Zou ik misschien nog met jullie mee mogen kletsen? Ik zie dat jullie al even een topic samen hebben. Ik dacht eerst niet echt behoefte te hebben om te kletsen. Maar merk dat ik het toch wel mis (deed dit ook bij ons eerste kindje)
Toevallig net gebeld door mijn leidinggevende. Gezegd dat de verloskundige me heeft geadviseerd rustig aan te doen. Ze kwam toen nog met aangepast werk aanzetten, maar heb gezegd dat ik echt een stapje terug ga doen. Dus nu in de ziektewet. Eindelijk. Lekker thuis. Rust en genieten.
Ik zal me ook soort van voorstellen Ik ben in verwachting van 2de kindje. 9 oktober ben ik uitgerekend. Nu is onze dochter 4 weken spontaan eerder gekomen, dus ik hou eerder bevallen in gedachten. Wij weten het geslacht, maar zeggen dit niet aan de buitenwereld (en ik weet dat er bekende mee lezen dus sorry) We hebben al een dochtertje van bijna 2. Beide kindjes dmv ivf Verder mijn zwangerschap verloopt prima. Hier en daar wat kwaaltjes, zoals bekkenpijn. Willen jullie iets weten vraag het me maar. En ik ga proberen beetje uit te vinden wie wie hier is
Oh gelukkig! Ik vond het vrij laat...waar zit jij qua zorgverzekering? Cerclage zit er nog in. En volgens mij houdt deze tot nu toe de beeb goed binnen. Gelukkig veel minder last van de cerclage dan paar weken geleden. Ik voel ‘em niet meer. Alleen als ik teveel heb gelopen. Over iets minder dan 9 weken wordt ie verwijderd!! De gynaecoloog wil graag dat ik zwangerschapsyoga ga doen. Maar dat lukt me nu gewoon mentaal en fysiek nog niet. Ik ben nu wel aangemeld voor een hypnobirthing cursus. Ben heel benieuwd hopelijk is het niet al te zweverig.
Oh meiden ik maak mij wel een beetje zorgen om @Kimibi jullie ook? Ik hoop dat alles goed is. @suikerklontje welkom bij ons clubje! Nou de dag zit er weer op pfff wat een hel is het toch tot zo laat werken. Ik ga lekker douchen en naar bed
Had Kimibi vandaag die onderzoeken dan? Ging toch over grote baarmoeder en te veel vruchtwater? Of ben ik in de war?
Ze stuurde vanmiddag dat ze de baby niet meer had gevoeld dus ze ging naar het zh om het te controleren maar nu heeft ze niks meer laten horen
Ik maak me onderhand ook wel een beetje zorgen inderdaad, half 7 moest ze en nu is het al 10 uur geweest