Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AKOEKKOEK, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Slapeloosheid...

Man heeft longontsteking dus die ligt steeds te hoesten. En als hij niet hoest dan snurkt hij.
    En als ik op de bank ga liggen dan ligt er een hond met zo hard te snurken...

2. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Nog steeds geen bericht :( @Kimibi is alles oké?

3. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Dames, wat heb ik gemist hier! Kreeg geen meldingen meer.. maar Oh my.. ik hoop dat alles goed is met @Kimibi Ik duim voor je!

@Imona goed dat je je hebt ziekgemeld. Nu lekker uitrusten!

@suikerklontje welkom! Misschien handig als je je toevoegt aan de lijst?

Ik had zaterdag, na een vrijpartij in de ochtend, lunchen met mijn terminaal zieke schoonvader en de babyshower echt gigantisch harde buiken. Was me iets te veel die dag haha. Die harde buiken zijn eigenlijk aangebleven tot gisteren. Toch maar de VK gebeld om te vragen hoe of wat... ze adviseerde om naar de HAP te gaan en een blaasontsteking te onderzoeken en evt diabetes. Dat laatste is het in ieder geval niet; maar een blaasontsteking kunnen ze niet uitsluiten. Mijn urine reageert niet op een reguliere blaasontsteking maar er zijn wel te veel witte bloedplaatjes in mijn urine gevonden. Vandaag moet ik weer urine inleveren zodat ze deze op kweek kunnen zetten. Mehhhhh. Verder toch maar eens rustiger aan doen; heb er moeite mee ik vind Mn werk te leuk haha en eigenlijk ook niet belastend. Mijn buik denkt er alleen anders over.

mommyof1 en Eliesjee vinden dit leuk.
  4. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zie het van de positieve kant, je kan het nu lekker inhalen als hij aan het werk is:roflmao:
    Maar ik snap je hoor, de mijne gaat af en toe ook tekeer als een bootwerker. Alleen heb ik dan het geluk dat hij ook op houd als ik hem een duw geef. Dat zal bij jou voorlopig helaas niet het geval zijn

5. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Je begint het bij iedereen te merken dat je lichaam vanzelf zegt genoeg is genoeg.
    Gewoon even aankijken hoe je jezelf voelt en anders vaker even rustig gaan zitten als je nog niet zou willen stoppen, kijken hoe het gaat.
    Ben benieuwd wat ze zullen ontdekken in je urine want witte bloedcellen zijn wel tekenen van een ontsteking

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  6. mommyof1

Goed laten onderzoeken hoor voordat je aan de antibiotica gaat. Ik heb met mijn zoontje elke keer een antibiotica gekregen omdat er idd uit die ‘sneltest’ kwam dat ik een blaasontsteking had, maar uiteindelijk uit die kweek dus niets kwam... tot ik vervolgens écht een blaasontsteking en niet meer reageerde op de antibiotica kuur die ik normaal altijd had....

En rustig aan doen ook jij! ❤️

7. Flamingo1990

Jaa deze huisarts wilde op basis van deze test geen antibiotica geven, ook al lijken er wel iets van ontstekingswaarde aanwezig. Ben benieuwd wat er uit de kweek komt!

Vervelend dat je zo vaak AB hebt gekregen dst het nu niet meer werkt.. wil ik idd voorkomen

Ik ga morgen met mijn manager overleggen hoe rustiger aan te doen.. heb wel al wat uren in mijn agenda geblokt dat ik eerder naar huis ga (iedere dag uur eerder) maar misschien is dat niet voldoende. Reistijd is ook killing, momenteel zoveel wegwerkzaamheden dat ik anderhalf uur doe over een stuk wat normaal 20-30 minuten is :/

8. Flamingo1990

@Eliesjee gek he dat we dan nog tot zo lang door moeten werken? Als ik hier lees hoeveel vrouwen er al doorheen zitten.. zelfs 6 weken van te voren lijkt niet vroeg genoeg.

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Mijn plan was ook tot 36 weken doorwerken vorige zwangerschap op gedaan. Maar ik bleek echt teveel vakantie over te hebben en doordat ik in opleiding ben moet ke deze elke 6 maanden opmaken. Daardoor al stoppen met 32 weken.
    En opzich mij lukt het nog prima op werk eerlijk gezegd.
    Elke zwangerschap is wat dat betreft zo anders.

10. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad wel een rare regeling, eigenlijk zouden ze voor elke cao een aparte regel moeten hebben, want niet elk werk is hetzelfde natuurlijk.
    Wel is het fijn dat de meeste niet heel moeilijk doen over zw gerelateerde ziektewet en dat je ook gewoon 100% vergoed wordt door het uwv.

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Sommige vliegen erdoorheen. Ik ben de enige zwangere op mijn werk die de ziektewet in is gegaan nu voor de tweede keer. De rest van de meiden die redden het allemaal met wat meer pauze. Het is zo verschillend bij iedereen.

Eliesjee en Siepie85 vinden dit leuk.
  12. mommyof1

Wat voor werk doe jij?

13. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Hoi lieve meiden. Het was echt hectisch in het ziekenhuis! Waren ook echt laat er weer! Alles gaat goed tot nu toe met haar.. Ze kon niet veel vertellen alleen dat ze blij was dat ze haar heeft zien bewegen en het hart filmpje was goed.
    Ze maakte de opmerking 'als ons vermoeden morgen bevestigt worden, dan blijf je onder gynaecoloog en kom je vaak langs'.... Euhh weet alleen niet wat ze bedoelt met hun vermoeden. Vandaag half 12 hebben we de echo en daarna hebben we gelijk een controle weer en de uitslag zover ze hebben kunnen vinden! Vind het spannend hoor gadverdamme.

suikerklontje, Imona, Baasje en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Fijn dat alles goed is met het meissie! Pfoei, wat kan je je dan al zorgen maken hè, en dan zit ze nog in je buik! Ik ben benieuwd wat er uit komt en wat het plan van aanpak dan wordt.

Snap heel goed dat je het allemaal spannend vindt, je moet het ook allemaal maar over je heen laten komen. Succes straks en een dikke knuffel!

Kimibi vindt dit leuk.
  15. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat fijn dat alles goed is met jullie meisje, wat een opluchting moet dat zijn geweest na al het slechte nieuws!
    En ik verwacht eigenlijk ook wel dat je bij de gyn blijft, je zwangerschap is nu toch wat gecompliceerder geworden en dan is het eigenlijk alleen maar fijn dat je wat meer aandacht en deskundigheid krijgt.
    Succes bij de echo vanmiddag!

Kimibi vindt dit leuk.
  16. mommyof1

Gel
    Gelukkig een update!

Wat spannend allemaal meis :(
    Denk ook inderdaad dat je onder controle van gynaecoloog blijft, maar is alleen maar beter als ik het zo hoor.

Denk aan je ❤️

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Psychiater in opleiding en werk momenteel ambulant. Dus veel fietsen naar patiënten etc.

mommyof1 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  18. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Het kraampakket van de Menzis is ook binnen. Nu hopen dat ik 'm nog lang moet hoef te gebruiken hihi.

Bijgevoegde bestanden:

mommyof1 vindt dit leuk.
  19. tessmama1

tessmama1 Actief lid

4 nov 2018
    329
    321
    63
    Vrouw
    Sterkte, ik duim dat het meevalt

Kimibi vindt dit leuk.
  20. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Fijn dat het goed gaat met julllie dochter. Succes straks! Ik duim voor je.

Kimibi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina