Zul je altijd zien hè! Wij vanmiddag even langs mijn schoonouders, ze gaan 2 weken op vakantie... maar flinke make-up op vandaag en niet teveel oogcontact maken, want ik ben heel bang dat mijn schoonmoeder het weer aan mij gaat zien/merken
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje- geslacht onbekend 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje - geslacht onbekend Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (10) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 14: Mommyof1 eerste echo 18: Famke89 eerste echo 21: Bruisballetje eerste echo 22: Bruisballetje intake 22: nvbr eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 26:Tessmama1 1e echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh Maart: April:[/QUOTE]
Bah. Heb het idee dat mijn oploop helemaal niet goed genoeg is.. De bovenste is van 8dpo savonds (opgedroogd) 2e is van 10dpo s'ochtend (vers)
Ochtend en avond, nat en opgedroogd kan je niet met elkaar vergelijken.. Ik ben ook niet bekend met deze testen. Z&K?
Zo zag mijn test er vorige week ook uit maar dan van de action . Ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet als hij is opgedroogd. Misschien vanaf morgen een predictor doen?
Ik zou deze twee niet zo gauw met elkaar vergelijken.... een predictor is superfijn en zal veel duidelijkheid bieden. Test bijv morgen om 8 u en dan dag erna ook. Makkelijk gezegd dan gefaan, doe het zelf nl ook niet, maar kan het nu lastig beoordelen. Ennnn je bent nog keivroeg!
Lastig beoordelen @Aanoniemous je bent echt super vroeg der bij, vind het al heel wat dat je überhaupt positief test, is mij nog nooit gelukt zo vroeg Zou persoonlijk wachten tot je NOD en dan weer testen..
Sterk zijn ik had 2 dgn voor NOD heel licht positief getest.. En daarna tot 4 dgn na NOD kunnen wachten wel dikke knaller toen
Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, op naar mooie baby's in oktober! Sorry voor de afwezigheid, echt mega druk op 't werk Nog 1 dag, dan weer weekend Leuk om te lezen dat er zoveel zijn die zich hebben opgegeven voor MvM! Vind het zo'n fijn idee om als zwangere andere stellen te helpen. Heel dankbaar iets. En ik moet inmiddels zo vaak naar de wc, die containers komen zeker wel vol
Zijn jullie al misselijk? Of net als mij de HÉLE dag honger, honger, honger.... Hopelijk blijft dat zo....
Net mvm gehad, de test van hun is niet zo gevoelig, nou de teststreep kleurde gelijk en was nog donkerder dan de controlestreep. Mooie warme omslagdoek gekregen en volgende week beginnen
Hier net mvm gehad, ze vertelde dat er zoveel voorraad is, dat je nog maar 4 dgn per week op hoeft te vangen. Ziekenhuizen schijnen de pregnyl minder te gebruiken, ovitrelle is in het lab gemaakt. Ik zal het in zwolle eens noemen als we voor de echo gaan