Fijn dat je morgen al een echo hebt! Even checken is altijd weer fijn! Snap heel goed dat je het uitstapje naar z'n grafje even hebt uitgesteld. Duim voor een mooi droog en zonnig weekend zodat jullie ook even lekker uit kunnen waaien op het strand!
Wauw, dat is inderdaad al een heel buikje! Ik begin nu ook te groeien, maar kan het gelukkig nog wel verbergen met wijdere jurkjes en shirtjes!
Ik heb geen idee want mijn weegschaal doet het niet moeten ff nieuwe batterijen in. Maar ik kan nog mijn eigen spijkerbroeken aan dus ik denk dat het meevalt. Vorige keer viel ik eerst vijf kilo af omdat het monstertje mij opat, ik was ook vaak flauw.
Ik zal donderdag even bij mijn verloskundige op de weegschaal gaan staan. (Heb thuis geen weegschaal) 2 weken geleden denk ik 0,5-1 kilo. Maar mijn gewicht schommelt altijd een beetje.. Buik steekt ‘s avonds ook voorbij mijn borsten!
Ik ben in totaal 5kg afgevallen ondanks dat ik niet heb hoeven overgeven en normaal probeer te eten. Voordat ik echt ga bijkomen moet ik dus eerst die 5 kg bijkomen. Zo zie je maar dat het bij iedereen heel anders is.
Goh ik kreeg geen meldingen meer! Alle dames met positieve echo’s, wat super! Gefeliciteerd weer. @ kilo’s aankomen. Ik ben hooguit 1 kilo aangekomen. Ik heb eens gelezen dat de gemiddelde zwangere vrouw 1 a 2 kilo bijkomt in het eerste trimester. https://www.babybytes.nl/nieuws/alles-over-gewichtstoename-tijdens-de-zwangerschap
Ik ben denk ik ook 1 a 2 kilo aangekomen, maar ik ben te licht dus dat is voor mij en die kleine alleen maar goed! Ouders waren super blij was zo fijn om te vertellen!
Vanmiddag weer een echo. Ben benieuwd! Helaas heeft de vriendin van mn neefje te horen gekregen bij de 12 weken echo dat het hartje is gestopt. Zo verdrietig. Vooral omdat ze al het hartje hebben zien kloppen 3 weken geleden en dachten dat alles goed was. Het is hun eerste zwangerschap. Ze krijgt vrijdag te horen wat haar opties zijn. Echt heel naar nieuws... ben er nog steeds een beetje in shock van..
Veel succes vanmiddag! Och wat een naar nieuws! Zo triest.. Dit hebben wij ook gehad, alsof je een stoel in je gezicht krijgt, je verwacht het niet! Qua gewicht ben ik volgens mij een kilo aangekomen..
Vreselijk nieuws van de vriendin van je neef.. Ik wordt dan ook meteen weer onzeker van die verhalen. Ben aan het werk, maar heet slecht geslapen vannacht onrustig en misselijk. Dus ben dood moe. Heb nu inmiddels 22 ramen gezeemd en ben kapot. Is namelijk steeds bankje op stappen, bankje afstappen. Minimaal 4x per raam.. Heb er nog minimaal 18 te gaan tot half 1. Ben nu even de wc in gevlucht om even bij te komen.. pfoe..
Ah nee wat verschrikkelijk verdrietig. Ik slaap de laatste dagen echt super slecht, begin me ineens toch wel zenuwachtig voor morgen te maken. De echo... zulke berichten dat het hartje alsnog gestopt is, maakt me onrustig, zeker ook omdat wij een cryo zwangerschap hebben en de kans op mk groter is. Hopelijk morgen een baby met kloppend hartje en da gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen, merk dat ik nog weinig kan genieten, ook omdat ik nog niet kan delen
Heb een beetje hetzelfde gevoel, lees en hoor ineens zoveel verhalen dat het aan het einde van het trimester verkeerd gaat. Maakt me ook onzeker maar toch probeer ik dat gevoel weg te wuiven en vertrouwen te hebben. Probeer vast te houden dat Zolang het goed gaat, het goed gaat en zijn de zorgen overbodig. Maar ik snap je heel goed hoor, heb het hier ook met bijna niemand gedeeld op 1 vriendin na. Succes morgen met de echo, komt vast helemaal goed!
@Line85 ah nee, wat een verdrietig bericht van je neefje. Kan me voorstellendl dat dat nieuws nu hard aan komt en het weer onzekerheid met zich mee brengt. Gelukkig heb je zo je echo en ik ga heel hard duimen voor een mooie echo. Succes zo!
Ja en na het 1e trimester de volgende fase van omzekerheid, haha, zwanger zijn is spannend totdat de kleine geboren is en zijn longen uit zijn lijfje schreeuwt. Dank je, ik weetgoed waar ik naar moet kijken op de echo, dus mijn ogen zoeken gelijk het knipperlichtje. We zijn eind vd middag pas aan de beurt, dus wordt veel doen morgen