Zijn jullie al bezig met namen en zitten jullie dan op 1 lijn met jullie vriend, of juist niet? Ik ben bang dat mijn vriend en ik er niet uit gaan komen, haha. Het is een wonder dat onze dochter een naam heeft.
Nog totaal niet mee bezig. We wachten eerst op de geslachtsecho. Geen zin om 2 namen te moeten bedenken
Ik denk dat wij weer voor een verrassing gaan, was mijn dochter ook. Vond het een heel mooi moment om daar bij de geboorte pas achter te komen.
Ja soms wel. Wij hadden bij onze zoon ook veel moeite. Ik gooi wel eens balletje op, maar ik krijg continu ‘nee, niet mooi’ als reactie... Verder willen wij wel geslacht weten. Lekker praktisch idd
Ben hier al wel met namen bezig. Heb nog niet de naam gevonden voor jongen/ meisje waarvan ik denk “yes dit is hem”
Jongensnaam hebben we nog van de vorige ronde en meisjesnaam hebben we twee opties dus daar hoeven we verder niet meer over na te denken. En we gaan met 15 weken geslachtsbepaling laten doen, wel zo praktisch want als het jongen is kan ik alvast een heleboel kleding weg doen.
Wij hebben nog een meisjesnaam van als ons zoontje een meisje was. Jongensnamen vinden we heel moeilijk, maar hebben een paar mogelijke opties. Maar wij wachten ook eerst het geslacht af. We zijn veel te nieuwsgierig om te wachten tot de bevalling
@Bloempje10 ik zou nu echt nog niet met een doppler beginnen als je zo onzeker bent, ik ben nu 11 weken en zoek het al van week 9 maar nog steeds niks gevonden dus je gaat je dan alleen maar meer zorgen maken als je het niet kan vinden, kon het bij mn dochter pas goed met 13 weken vinden Voor de dames die erg misselijk zijn, hier was het weer een aantal dagen weg maar begon me net alweer misselijk te voelen, krijg vandaag ook niks door mn keel bah maar mag niet klagen de kwaaltjes zijn echt een pak minder geworden, behalve mn borsten dan, dat zijn kokosnoten die erg veel pijn doen haha
@namen; ik heb een lijstje in m'n telefoon staan. Komt eens in de zoveel tijd een naam bij. Als we weten wat 't is gaan we schrappen en kiezen @geslachtsbepaling; net vandaag contact gehad met een echo bureau, we mogen 16 april komen!
Superleuk! Hoever ben je dan? Kreeg vandaag een mailtje dat ik 11/04 een pretecho mag om het geslacht te bepalen maar dat leek me nog zo vroeg Heb wel 27ste bij de echo de nipt (is gratis in België) en dan zien ze in het bloed ook het geslacht haha
Hier ook sinds een paar dagen dat het avondeten er een uur later uitkomt. Ik heb ergens gelezen dat het hcg hormoon zijn piek bereikt met 10 weken. Hierna neemt het af en hopelijk daarmee ook de kwaaltjes
Ik hoor dat zo vaak dat ze zeggen na 10 weken neemt het af maar dan heb ik zo een huisarts die zegt nee geloof maar niet hoor gaat tot 15 weken pffff Weet niet meer tot wanneer het mn eerste zwangerschap was haha
Bij mijn zoon werd ik pas met 12 weken misselijk incl regelmatig spugen in de ochtend. Duurde tm 20 weken . Geen pijl op te trekken dus
Ja dat zei de vk donderdag ook tegen mij dat dat een heel goed teken is en dat ze soms bij een eerste echo denkt bij vrouwen die dan zeggen nee hoor ik heb nergens last van ojee dan hoop ik maar dat het goed zit.
Dat vind ik wel een bijzondere opmerking van de vk, want ik had toen tot de 12 weken serieus nergens last van. En hij is toch echt 7