Weet ik niet precies, geen cijfers gehoord, was volgens de verloskundige nog niet heel laag maar kon wel beter alvast extra gaan slikken. B12 was volgens haar wel echt veel te laag. Ik zou niet weten hoe het komt. Heb ondergewicht, supersnelle stofwisseling dus verbruik heel snel. Moet ook gewoon alles eten waar ik trek in heb maar dat zit wel goed ben al 2kg aangekomen! Weet niet beter dat ik al vanaf 18 op hetzelfde gewicht zit
Jammer dat ze niet heeft verteld hoe laag ie is. Het ellendige van de pilletjes uit de winkel is dat je een aantal manden verder bent voor het echt goed aanslaat en je het merkt. Maar als het indd niet heel laag is, zal nu ook niet echt last hebben en dan zijn pilletjes misschien wel genoeg
Ze zei zelf dat ik ze wel bij de Kruidvat kon halen, dus zal wel goed zijn dan Ik merk zelf helemaal niks, geen klachten.
Haha ja dat zei de huisarts ook toen ik de Vit D op 30 had staan Het minimale is 50 en dan moet je eigenlijk al wat krijgen van de huisarts. Maar ik heb er ook merkbaar last van. Als jij dat niet hebt zal het wel meevallen
Oh echt? Dat is wel slecht dan. Zal bij de volgende afspraak de cijfers eens opvragen. De huisarts weet ze denk ik morgen ook wel.
Wat grappig, ben ook zwanger van 3e kindje en ook MA gehad in december en weer direct zwanger! Hopen dat het deze keer goed gaat! Heb donderdag tweede echo 12 wk, spannend!
Werden jullie vandaag ook zo blij van de zon die tussen de buien door even scheen? Ik word daar oprecht echt blij van!! Kan niet wachten tot het weer lekker voorjaar is! En ik hoorde laatst trouwens in 't nieuws dat zwangere vrouwen te weinig calcium binnen krijgen en dat er in die zwangerschapstabletjes veel te weinig zit. Naast die tabletjes zouden we nog 5 glazen melk bij moeten drinken, maar daar kom ik nooit aan. Moet alleen maar kokhalzen van melk momenteel Hoe doen jullie dat?
Ik vind melk ook niet echt geweldig, maar probeer sowieso 2 x per dag iets van melk/optimel te drinken en 1x een flinke kom met magere yoghurt. Doe er vaak wat fruit door of muesli, meestal als ontbijt. Zit ik dus niet op die 5 glazen, maar kom in de buurt
Ik drink ook geen melk. Eet alleen ‘s morgens een bakje yoghurt (als het smaakt). Dus dan val ik zeker in de categorie van vrouwen met een calciumgebrek. Morgen maar een bakje yoghurt extra eten Tsja je kan niet overal rekening mee houden. Vis krijg ik nu ook niet op. Maar heb toch het idee dat ik gezond eet en zo veel mogelijk rekening hou met mijn zwangerschap.
@MamaE88 hier ook heerlijk genoten van de zon! Ben lekker een stuk gaan wandelen. Schaamde mij voor mijn stappenteller van afgelopen week. Heb weinig aan beweging gedaan vanwege het slechte weer én gebrek aan energie. Vandaag de draad weer opgepakt en hopelijk deze week weer wat vaker een flinke wandeling maken.
Ik las het nieuws ook... Ik moet ook kokhalzen van melk! Dus ik heb nu calcium tabletten van de Kruidvat wil wel dat ik genoeg calcium binnen krijg namelijk.
Mooi geslapen toch, ik viel pas om 6u in slaap en was om 7u weer paraat haha, vandaag de hele dag in zombie modus geleefd
Wij hebben net voor het eerst de hartslag gevonden met de doppler Vandaag 11+1 Baarmoeder zit al redelijk hoog hier vind ik tegenover de eerste zwangerschap Nog anderhalve week en we kunnen weer op babydate
Zijn er nog meer meiden die vandaag een echo of een intake hebben? Straks de termijnecho en stiekem ben ik heel zenuwachtig... Bang dat er iets mis is. Weet niet goed waarom. Helpt ook niet echt mee dat we zaterdag het hartje niet konden vinden met de doppler... Dacht dat ik me daar makkelijker overheen kon zetten, normaal ben ik daar wel nuchter genoeg voor... Blame it on the hormones . Gelukkig al om 9.15u aan de beurt, dat scheelt...
Ik heb vanmiddag intake. En jij gaat zometeen lekker genieten van jullie kleine gummibeertje! Komt echt goed, ik snap dat je onzeker bent, maar het zit vast goed. Gelukkig mag je vroeg!