Yeah: me2! Het passeren van de 12 weken grens voelt bijzonder. Die datum zat vanaf het begin heel erg in ons hoofd (ik denk omdat je vroeger rond deze periode de termijnecho had). Heb vandaag een echo centrum in de buurt opgezocht en ga een pretecho inplannen. Vind wachten op de 20 weken veelste lang Wij hebben besloten geen testen te doen.
Fijn die goede berichten weer! Nog 2 dagen dan mag ik ook weer spieken! Ik merk dat ik groei, krijg m’n broeken amper meer dicht. Maar mag van mezelf na vrijdag pas gaan shoppen als alles goed is Wij gaan ook voor de nipt zonder nevenbevindingen. Als het goed is wordt dit vrijdag ook besproken.
Ik heb vooral vandaag heel erg last van mijn buik bij met name inspanning (opstaan, bukken, stukje lopen): een trekkerig gevoel dat best pijn kan doen. Herkenbaar? Ik schijt meteen 10 kleuren stront, al doe ik heel erg mijn best dat níet te doen.
Ik heb precies hetzelfde! Een soort zeurende spierpijn, soms trekkend en soms steken. Met name als ik bijv in de auto zit. Vannacht werd ik er zelfs wakker van.. hier ook dikke paniek!
Ja dat is behoorlijk inderdaad! Krijg jij de combinatietest / nipt dan wel vergoed gezien jouw leeftijd?
Nee... ben niet bejaard genoeg . Nee geen idee eigenlijk. Vlgs mij is dat niet leeftijdgebonden? Ben overigens ‘nog maar’ 36... maar door al die info en cijfers voel ik me serieus een oud wijf
Ja precies dat idd. Heul vervelend, maar zal er wel bij horen. Oprekken vd baarmoeder, banden.. . Ben ook heel emotioneel vandaag en niet aardig naar mijn omgeving. Nog niet eerder zo’n last van gehad. Stomme hormonsters
Ik voel het heel erg in mijn liezen, alsof ik 50km gelopen heb En aan een kant last van m’n onderrug net boven m’n bil, voelt heel vervelend. Hoort er denk ik allemaal bij meiden! Ik las dat de kleine de komende 3 weken een groeispurt doormaakt en dat gaan we best voelen!
Ik heb ook de pijntjes hoor. Zeurderig gevoel heel laag onder in me buik. Steken bij snelle bewegingen. Zijn de banden denk ik. Volgensmij groei je inderdaad ook flink de komende weken
Die pijn in je onderbuik zijn inderdaad je banden. No worries, hoort er gewoon bij! Hier ook last van. En bij snel opstaan of onverwachte bewegingen schiet het in m'n liezen. Begin ook last te krijgen van m'n onderrug. Nog 1 week wachten op mn termijn echo.. Duurt nog zo laaaaang
Ik heb ineens heel erg last van mijn onderrug. Kan niet goed stappen kan me niet bukken. En moet morgen en overmorgen werken terwijl ik bijna niet kan stappen door de pijn. Echt soort van blokkage! Is dit normaal??
Ik heb vrijdag de NIPT laten doen met bijbevindingen en ik kreeg vanavond telefoon dat alles in orde was! Ik ga morgen even terugbellen over de exacte cijfers enzo. Voor nu ben ik helemaal gerustgesteld!