Jeetje wat een schrikken weer. Hopelijk was dat het laatste bloed en stopt het nu helemaal. Wel fijn dat je gelijk voor een echo mocht en fijn dat deze goed was!!
Dankje! Hoop echt dat het de laatste keer was. Donderdag nogmaals maar even naar vragen. De verloskundige zei dat ik de periode van miskramen nu wel voorbij was. Ik kon alleen maar ‘jaja’ denken. Haha! Ik weet dat mensen het goed bedoelen maar wij weten helaas ook dat het anders kan lopen.
Dankje! Dat hoop ik ook zo! Wel fijner gevoel voor donderdag inderdaad. Ben nu wel benieuwd hoe groot het is. Het kindje ligt vaak te slapen als ik een echo heb. Dus lastig om soms een goede echo te krijgen..Het bewoog heel even vandaag...
Ah ja. Zolder opruimen. Heb ik 2 weken geleden helemaal gedaan. Was echt veel. Kon net mijn hoofd door het gat steken. Haha
Heb vanochtend de baking soda test uitgevoerd met urine, bruist niet bij mij. Voor de leuk gedaan, Mn gevoel zegt toch echt een jongetje.
Urine opvangen en dan baking soda erbij, als het bruist een jongetje. Bruist het niet dan meisje. Is bullshit hoor maar leek me leuk om te proberen.
Ja inderdaad. Ik vertrouw de 12 weken ook niet. VK heeft wel uitgelegd dat de kans heel klein is dat het weer fout gaat (1 op 100) maar toch. Ben toch elke keer weer blij met een kloppend hartje! Ik heb morgenavond (20.30 pas) de termijnecho, maar vind het zo spannend.. Ben zo bang voor een slechte echo
Ik heb ook gister twee flinke buizen bloed af laten nemen voor de Nipt. Nu afwachten! Wij moeten gaan verbouwen voor de kleine dus kunnen nog lang niet beginnen!
De kans op een mk is dan veel kleiner maar het kan altijd nog misgaan idd. Ik probeer er niet teveel stil bij te staan.
Even een vraag! Ik begin verkouden te worden en heb nu echt ontzettende keelpijn. Kan ik iets van trachitol nemen? Vk is al gesloten. In de bijsluiter staat van wel maar in overleg met een arts. Drink de hele dag al thee met honing maar dat helpt even.
Wij waren dit weekend naar Krakau en Auschwitz. Erg indrukwekkend allemaal, en echt de moeite waard om te zien. Kreeg het erg zwaar bij het zien van kinderkleertjes en schoenen. Gelukkig de andere dagen wel van me af kunnen zetten en het erg fijn gehad. Heb net even 8 pagina's bijgelezen!
Ja heftig he auswitz, ben er jaren geleden ook geweest met mijn studentenvereniging. Ik en vele moesten halverwege echt gaan zitten omdat we er niet lekker van werden. Daarnaast was ook de rest van mijn dag mijn eetlust weg..
Krakau is prachtig! Maar inderdaad heftig om te zien van die kindjes. Fijn dat je wel hebt kunnen genieten. Babies eerste trip Ik was twee weken geleden ook in Praag in een Joods museum waar tekeningen van kinderen uit vluchtelingenkampen hingen.... zoveel verdriet vanaf te lezen, brak mijn hart!