Praag zijn we inderdaad vorig jaar geweest. Wat een prachtige stad, maar inderdaad ook veel indrukwekkende dingen te zien!
Zo meteen de 12 weken echo en uiteraard die stomme grote buisjes bloed laten nemen Ik slaap de laatste dagen zo slecht echt niet normaal .. Eerst kon ik niet slapen van de misselijkheid en nu lig ik maar altijd rondjes te draaien
He vervelend dat je zo slecht slaapt. Dat schiet niet op zo. Doe je de combinatie test omdat je een 12 weken echo krijgt? Ik krijg geen 12 weken echo, nu pas weer een echo met 20 weken. Maar wel een pretecho voor het geslacht nog eind april.
Oh vandaar! Is toch weer anders dan in nederland. Die van 32 weken mogen ze in nederland ook niet meer doen, behalve op medische indicatie. Of je moet hem zelf betalen.
Gek hoe dat zo verschilt he, hier weet je met de nipt ook meteen het geslacht omdat ze dit in het bloed kunnen zien en in nederland doen ze het geslacht niet bij de nipt heb ik vernomen?
Klopt inderdaad dat ze dat niet doen. Ik denk omdat hier geslachtsbepalingsecho’s met 15 weken erg populair zijn en dan zouden die echo bureaus behoorlijk wat inkomsten mislopen als je bij de nipt al kan aangeven of je het geslacht wilt weten. Maar dat is mijn eigen idee erover hoor ik weet niet zeker wat de reden is. Laatst zei iemand op facebook omdat er in nederland anders teveel abortus zou worden gepleegd omdat ze graag of een jongen of een meisje zouden willen. Maar dat vind ik echt onzin. Ik geloof niet dat dat heel erg speelt hier.
Terwijl verloskundige en echoscopisten héél graag willen dat deze bij de standaard reeks echo's komt. Bij de 20 weken echo kunnen ze nog niet alles zien en vanaf de 30 weken wel.
Volgens mij doet de vkpraktijk bij ons altijd met 30 weken nog een groeiecho. Weet 't niet zeker maar volgens mij wel. Kan 't vanavond eens navragen.
Klopt ja, dat zei ze ook tegen mij bij de intake. Maar ze zei ook dat ze al best wel snel er een medische indicatie aangeven dus dat hij alsnog wel gedaan wordt.
Alles was dik en orde en wij krijgen er een zoontje bij Hij liet zijn geslacht heel erg duidelijk zien
Kan ook niet wachten tot de echo voor het geslacht. Als maandag hij de vk nog steeds alles in orde blijkt te zijn, ga ik ‘m inplannen (al vindt manlief dat niet nodig...)
Ik heb het inderdaad op foto meegekregen maar deel het liever niet zo op de site als je wil kan ik het je wel ergens privé sturen haha
Nee, dat snap ik helemaal! Ben nieuwsgierig dus als je mij een pb wil sturen via mijn profiel.. graag