Oh wat fijn dat hij is gevonden! Pff ik snap je helemaal. Ik ben ook een keer mijn hond kwijt geweest en het was geen wegloper maar hij ging achter een kat aan en toen heeft een vrouwtje hem mee naar binnen genomen omdat hij in haar tuin liep naar die kat te zoeken. Lief bedoeld maar als ze dat nou niet had gedaan was hij vanzelf naar mij terug gekomen
Haha ja dat vind ik echt! Vind het wel een beetje waardeloos . Ben geen ochtendmens haha dus ik blijf ook dom liggen tot ik er echt uit moet...
Heb ik ook hoor! Afscheiding wordt nu steeds wat meer. Is heel normaal en donkerbruin kan nog komen van je bloedverlies. Is ook heel normaal. Als je twijfelt vraag anders even of ze je willen testen op een bacteriële infectie. Ik heb namelijk een bacteriële infectie. Die zorgde voor wat geel slijm en wat jeuk. Zit nu aan de antibiotica. Bij mij werd standaard bij week 12 getest of ik een bacteriële infectie had, maar dat komt omdat ik ook in het ziekenhuis wordt behandeld. Dat is niet standaard bij de vk.
Progesteron zorgt ervoor dat je hormonen op hetzelfde niveau blijven zo willen ze voorkomen dat ik weer te vroeg beval. Ik zou eigenlijk volgende week beginnen maar gynaecoloog wil toch dat ik vanaf week 16 ga starten. Deze week nog een beetje bloedverlies gehad. Maar echt minimaal. Ik heb een bacteriële infectie en gynaecoloog denkt dat het daarvan komt. Ze heeft nog even met de eendenbek gekeken en zag geen bloed meer zitten. En jij? Verlies je nog bloed of stopt het nu ook een beetje?
Oké! En waarom wil hij jou “zo laat” laten starten ? Fijn dat je minimaal bloedverlies hebt meid! Ik ben nu erg verkouden en koortserig en daardoor wel aardig was bloedverlies helaas.. Maandag weer vk.. zal eens vragen of ze kan kijken of wat er anders kan worden gedaan/bekeken..
Ik ga dat woensdag vragen aan mijn gynaecologe. Danku voor alle tips. En jeuk heb ik helemaal niet enkel dat dikke afscheiding is vandaag wat minder geworden en het bruinverlies is helemaal gestopt.
Normaal start iedereen met 16 weken, maar ik had zo’n buikpijn/rugpijn de laatste tijd dat ik eerder wilde starten. Toen zij ze: oké je mag starten na de antibiotica. Maar daar kwam ze later deze week op terug omdat ze niet weten of het schadelijk is voor de baby voor de 16 weken. Het maakt verder ook niet uit. Wel gek trouwens want ik heb gewoon progesteron tot 5 weken zwangerschap gebruikt en in België mogen ze het gewoon tot 12 weken gebruiken... Moet wel erbij zeggen dat die buikpijn/rugpijn alweer minder is. Misschien was het gewoon bandenpijn bij 12 en 13 weken. Of groei baarmoeder. Vervelend dat je nog steeds last heb van bloedverlies. Beterschap! Vraag of ze anders even willen kijken. Of even een doorverwijzing naar gynaecoloog. En er zit geen bloed in je baarmoeder? Is het bij jou ook je baarmoederhals/mond? Mijn gynaecoloog gaat misschien nog wel een uitstrijkje doen bij me. Ik heb dat eigenlijk nooit gehad maar moet zeggen dat ik alleen last heb van bloedverlies tijdens mn zwangerschappen. Normaal geen last van, ook niet tussendoor menstruaties of bij seks ofzo. Blijkbaar is de boel bij een zwangerschap erg doorbloed...
Even een ego berichtje.. Vandaag weer contact gehad met de vk over waarom de uitslag op de NIPT zo op zich liet wachten, we zijn immers 3 weken verder. Hij gaf aan dat er waarschijnlijk iets is misgegaan met de verwerking en dat er waarschijnlijk geen bloed was afgenomen voor de NIPT. Ik was des duivels! Het bloed voor de NIPT is als EERSTE afgenomen! Hem ook verteld dat het wel is gedaan, dat het twee lange en speciale buisjes waren wat in een speciaal zakje ging. Helaas lijkt het erop dat ik opnieuw moet gaan prikken, na dus al 3 weken in de stress te hebben gezetten. Was helemaal over de zeik. Had met een aantal scenario's rekening gehouden, maar dit.. Waarschijnlijk zijn ze gewoon al mijn buisjes kwijt en kan ik ook de gewone buisjes voor de zwangerschap weer vullen. Kan ik verdomme weer in de stress zitten en je zal zien dat, als kers op de taart, de uitslag ook nog eens kut is. Ik heb zo ongelooflijk veel zin in wijn nu.
Omg dat is echt kut!! Waardeloos zeg ik snap dat je echt des duivels bent. Bizar en ongelofelijk dat het gewoon kwijt is geraakt!
O my god! Dit wil niemand ! Echt zo kut dat je weeer opnieuw moet prikken en weeer moet wachten! Kan de vk er geen spoedje van maken? Haal alcohol vrije wijn!!
Dankje! Zo kom ik steeds meer te weten! Wat fijn dat de pijn ook minder is! Ja ik vraag de vk wat zij er van denkt. Ik heb geen bloed in de baarmoeder , hij is al wel mega groot, Haha! O ik had/heb trouwens wel vaker bloed met seks en hard niezen ( als ik dus niet zwanger ben)
Super he ❤️ Ik voel de baby al van week 12, toen was het echt heel erg zachtjes enkel als ik me er goed op ging concentreren maar nu voel ik het echt zo duidelijk
@Bloempje10 vroeg klaarwakker?? Ik moet mezelf uit bed sleuren om er 's middags weer lekker in te liggen en mezelf er namiddag weer uit te sleuren haha Ik wou dat ik ook zo vroeg actief was
Hatelijk dit soort situaties, en dan onnodig stressvol te hebben moeten wachten. Zou ook echt even een klacht indienen zodat dit goed bekend wordt gemaakt binnen de afdeling waar het mis ging. Heb je al een nieuwe afspraak?
@AKOEKKOEK Nee dat meen je niet En waarom komen ze zelf dan niet eerder met dat bericht en moest je zelf weer achter aan? Schandalig vind ik het! En wat een stress en onzekerheid, vreselijk. Koop een pak druivensap, giet het in je mooiste wijnglas! Hopelijk nu snel een goede uitslag! @Imona mooie buik hoor, wat gaat het al hard he! Zal ook weer even een foto maken binnenkort Gisteren hadden we de Koningsspelen, jongetje heeft z'n been gebroken tijdens voetballen. Heb de hele tijd bij hem gezeten (duurde lang voor ambulance kwam en hij er in lag) en met 'm gepraat en hem getroost. Ook tijdens de verdoving en het spalken van zijn been, zo sneu. Moest moeite doen om m'n tranen te bedwingen, thanks hormones Gelukkig alles goed nu, maar wat een commotie joh met alle andere kinderen en ouders. Vond 't maar heftig!
Wat een super vervelende situatie. Begrijpelijk dat je boos en gestresst bent! Slecht ook dat ze daar nu, na 3 weken, pas mee komen. Ze hadden het veel eerder kunnen zien! Ik duim voor een goede uitslag.