@Imona mooie buik al! @ baby voelen; ik voel nog niks ik wil ook graag iets voelen haha! @Magnolia29 wat een super nare situatie voor het jongetje!
Jeetje, wat stom zeg!! Dat vind ik echt onzorgvuldig. 3 weken in stress zitten en nog geen uitslag. Eigenlijk zouden ze die 175 euro moeten vergoeden, als kleine compensatie.
@Imona wat een mooie buik! Bij mij ziet het er nog wat ongemakkelijk uit. Meer als in: veel te veel gegeten. Hij is ook nog niet mooi rond. Ik zit nu precies in een fase dat zwangerschapsbroeken niet lekker zitten en gewone broeken te strak. Dus loop nu steeds met mn knoop los rond
@AKOEKKOEK wat kut zeg! En inderdaad, ze mogen dat geld wel vergoeden als compensatie! Wij maken iedere 2 weken een foto van mijn buik zo leuk om te zien hoe het veranderd! Ik denk dat ik de baby een keer gevoeld heb toen ik op bed lag, maar weet niet wat ik moet voelen is dus maar een gokje Wij gaan vanmiddag naar een grote babywinkel, zoveel zin in om lekker rond te neuzen!!!
Hahah, ja maar een uur of twee na dat ik opsta voel ik ineens dat ik nog heel moe ben en terug wil gaan slapen. En dan val ik niet in slaap. Gekke periode tijdens de zw.
Ohnee! Echt stom dat er zoiets kan gebeuren in een zh. De zw vrouwen wachten vol spanning die uitslag af en na 3 weken hoor je dan zoiets... Maar ja het belangrijkste is dat uiteindelijk de uitslag goed is. wanneer moet je nu terug gaan om bloed te prikken?
Hier ook mijn buikje. Net even snel gemaakt voor ik naar het werk ging. Met jurkje is beetje lastig maar goed te zien volgens mij hihi. Afgelopen woensdag het hartje gehoord voor het eerst. Duurde best lang voor ze 'm vond was spannend.. Nog ander half week weer luisteren en over 3 weken weten we wat het is! Spannnnnend
Hi dames, Even een berichtje van mij. Wilde jullie even laten weten dat gisterochtend om 00.25 ons zoontje Sam is geboren. Het duurde uiteindelijk erg lang en helaas moest gister aan 't eind van de dag de placenta op de o.k. verwijderd worden. Op de navelstreng was een bloedbultje te zien wat mogelijk de oorzaak van overlijden is geweest. De navelstreng is opgestuurd voor pathologisch onderzoek. Waarschijnlijk is het dus weer stomme pech geweest
Gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het overlijden van je zoontje. Heel veel sterkte de komende tijd. Verder weet ik geen goede woorden te vinden..
Ach, meisje, wat een verdrietige tijd. Fijn dat je met ons deelt dat Sam is geboren. Wat een mooie naam! Aan de ene kant wel goed dat er iets is gevonden, maar het is toch niet te bevatten dat dit weer pech kan zijn?! Hoe kan zo’n bloedbultje ontstaan? Ik hoop dat er voor jullie toch een duidelijk antwoord komt. Sam is nu bij Bo, maar je had hem graag bij je gehad! Wij zijn na de geboorte van Boaz maar steeds kleine uitstapjes gaan doen. Op het begin liepen we als zombies rond maar het hielp ons om de dood van Boaz voor een deel te verwerken en door te gaan. Veel sterkte toegewenst!
Ah lieverd, gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige zoontje Sam.. Heftige ervaring zo en dan ook nog naar het OK. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.
Wat een heftige periode moet dit voor jullie zijn. En wat is het leven oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst!
Wat hebben jullie hem een prachtige naam gegeven! Rust zacht lieve Sam ❤ Heel veel sterkte, liefde en kracht gewenst in deze moeilijke periode voor jou en jullie gezin!
Ohh lieverd, gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Sam.. Zo’n zware periode voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Wauuw! Wat n mooie buikje. Wil ook zo graag een groeiend buikje krijgen. Dan voel je je echt zwanger. Is mn eerste zw dus tzal denk ik nog even duren tegen dat ik een zichtbaar buikje krijg..
Ach lieverd! ❤️ Wat heb ik met je te doen. Het is zo oneerlijk. Maar wat een prachtige naam, voor een prachtig mooi mannetje. Heel veel sterkte en ik denk aan jou.
Wat een prachtige naam heeft hij gekregen... heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Ik heb er echt geen woorden voor.
@MamaE88 ik wens jullie heel veel sterkte met het verdriet en de verwerking. Goed dat de oorzaak meteen gevonden is, dat lijkt me ook voor jullie fijn om te weten wat de reden is geweest. Hopelijk kunnen ze erachter komen wat dit het heeft veroorzaakt. Wens je het allerbeste en zorg goed voor jezelf.