Hier was bij de 2e de intake telefonisch.. Zou ook niet zonder willen! Maar lees ook verhalen dat mensen 't wel weten en het maar niks vinden een vreem iemand in huis.. Na een dikke week vond ik het indd wel weer fijn om het huis voor mezelf te hebben maar vond de kraamzorg ook super fijn, gewoon even kunnen slapen terwijl er wel op je frubbel wordt gepast, alles schoon gemaakt heerlijk!
Ik vind kraamhulp ook echt heerlijk. Ik ga niet bij dezelfde niet omdat ik ontevreden was maar omdat ik daar gesolliciteerd heb en uiteindelijk is het niks geworden. Dus dan vind ik het maar raar.. Test van vanochtend
Nee, ik vond het toen ook wel spannend een vreemde in huis... maar heb er ZO van genoten. Ik ben toen op woensdagavond laat bevallen en mocht vrijdag ‘pas’ naar huis omdat mijn zoontje een hematoom had achter op zijn hoofd (helemaal zwart) door het draadje wat ze niet los kregen om hartslag te checken... en hij is met 37 weken geboren. Maar ik had vanaf die vrijdag tot en met zondag 1 vrouw, die ZOVEEL praatte. Ik trok het op den duur zó slecht. En van maandag tot vrijdag was er een vrouw, waarbij ik eerst mijn twijfels had, maar zij was zo lief! Ze liet ons het echt zelf ontdekken en hielp alleen waarbij nodig zeg maar.... (oké, bij nader inzien, misschien wil ik toch wel weer haar )
Hoe snel kopen jullie positie kleding? Ik kon de vorige zwangerschap al best snel niet meer tegen druk bij me onderbuik en de druk van de beugels van mijn bh. Ik heb nu dus wel al wat ingeslagen voor het geval dat weer gebeurd.
Ik wil eerst even uitzoeken wat ik nog heb. Maar sowieso wat shirtjes er bij, een badpak voor de vakantie eind april, en broeken. Ik had bij zoontje al heel snel een buik. Verwacht dat nu ook, dus ook even op zoek naar wijde truien.
Ik heb nu al dat ik savonds een aardig darmenbuikje heb! BIZAR! Ik moet ook maar wat weide truien gaan dragen. Ik droeg gewoon ‘normale’ jurkjes met mijn zoontje, had alleen 1 jeans, maar die heb ik weggegooid.... why? I dont know! Draag al wel een BH zonder beugels, borsten doen TE zeer.
Ik kan nog prima mijn gewone kleding dragen, maar vind het zo leuk om zwangerskleding te kijken. Gisteravond behoorlijk wat tijd achter de laptop doorgebracht. Vind het zo leuk om rond te kijken en mij in te beelden dat ik straks in zo'n jurk rond loop Weet al wat ik mooi vind. Heb vorige week al een flinke online bestelling gedaan en heb daar een paar artikelen van gehouden. De zomer jurkjes de rest terug gestuurd. Had niet het wouw gevoel. Misschien komt dat wel omdat de buik nog mist hihi. Voelde me nadat ik die super grote bestelling had gedaan een beetje apart. Loop ik niet te hard van stapel. En zomerjurkjes heb ik de eerste komende maanden echt nog niet nodig. Had beter naar een broek kunnen kijken (maar dat vind ik niet zo leuk..). Wil eerst de echo afwachten, nog 1,5 week. Daarna mag ik van mijzelf inslaan! Heb zo lang gewacht op deze zwangerschap dat ik van mezelf mooie kleding mag kopen. I can't wait!
@Marley020 Ik heb ook dat gevoel dat ik op de zaken vooruit loop. Maarja, aan de andere kant moet je er gewoon van genieten toch! @mimi1988 Mooie oploop
Zolang ik mijn eigen kleding pas draag ik die, wil eigenlijk als 't kan niet eerder dan na goede termijn echo zw kleding kopen.. Vorig keer al broek in huis en toen ging 't mis.. Gaf mij het gevoel dat dit "ongeluk" brengt.. Hihi kon gelukkig nog terug.. Was er ook niet helemaal tevreden mee.. Zie wel hoe 't loopt!
Ik ga pas kleding halen als het nodig is. Eerst even kijken wat ik nog heb. En wil sowieso eerst een paar goede echo’s. Ik ben al naar babyspullen kijken. Heb nog veel van zoontje, maar wil ook nieuwe dingen
Ik heb nog niks besteld, er ligt hier nog wat op zolder, heb nu gewone jurkjes gescoord die iets wijder vallen met 75% korting. Denk dat ik alleen maar zomerpositie jurkjes aan ga schaffen, heb het al zo snel warm pffff
Ik heb trouwens qua positie kleding niks meer... Shirtjes waren gaar, ook veel normale shirtjes gebruikt en dan maatje groter en alle broeken zijn veel te groot gezien ik 20kg ben afgevallen.. Dus ik mag wel weet shoppen.. Best leuk toch Heb voor beide geslachten nog veel baby spul maar ga zeker nieuwe kopen! Zijn al de zolder aan 't opruimen omdat hier een kamer moet komen, al mee begonnen toen 't mis ging.. Daarna poosje stil gelegen en na de kerstvakantie weer begonnen omdat het opruimen en weggooien ook wel fijn was haha en nu helemaal met hernieuwde boost!! Voor nu eerst klaar maken voor 't werk! Fijne middag/avond! ❤️
Hahahaha, ik had net dat ik mijn mand aan het opruimen was in de wc en nog 1 ovulatietestje tegen kwam... ik dacht ff kijken wat die doet