Eerst een hele dag werken. Vanavond om 19.15 pas! Duurt zo lang ! Zo benieuwd. Haha. Volgende week kunnen ze ook het kamertje stucen en dan kunnen we het eindelijk af maken.
Ja als wij het vrijdag weten dan gaan we ook beginnen in huis. Eerst maar de zolder leegruimen zodat ons bed naar boven kan.
Succes vandaag met de echo's! Ben zo benieuwd wat er bij komt op 't lijstje Eigenlijk moeten er een paar meiden bij om 't weer wat eerlijker te maken haha!
Jebent in elk geval niet de laatste.. Wij hebben de echo pas op 14 mei. Ik begin nu echt ongeduldig te worden en wil zo graag weten of ons gevoel goed zit!
Gefeliciteerd. Weer een jongen. Haha. Nou. Nu sannekrul en ik vanavond nog. Duimen dat er een meisje bij zit. Haha. Maar ook gezellig hoor zo'n jongensgroep. Haha
Nahhhh wat een sneaky ventje, mama een beetje een ander voorgevoel geven! Gefeliciteerd, hartstikke leuk!!
Ik ben bang dat ik over een paar weken toch weer in de ziektewet ga belanden. Sinds gisteren behoorlijk veel pijn aan mijn bekken na twaalf uur werken en vandaag ook alweer veel gelopen en de pijn komt weer op. Ik wilde eigenlijk tot aan mijn vakantie mijn uren volhouden want daarna hoef ik nog maar 8 weken te werken want ik wil niet zo vaak naar een bedrijfsarts. Vorige keer maar 1 keer geweest en de tweede keer moest ik helemaal naar amsterdam toen heb ik gezegd van sorry maar dat ga ik niet doen moest toen ook nog maar twee weken werken dus toen hoefde ik gelukkig niet meer.
Ja ik weet het en we hebben een hele hoge trap die ik vaak op en af moet. Vanaf morgen maar beginnen met vooral beneden blijven met mijn klanten. Vorige keer ook zo gedaan.
Denk aan jezelf en de kleine, je koet nog een hele tijd tot oktober. Is een osteopaat niet iets voor jou? Hier erg goede ervaringen mee, voor mezelf en voor ons zoontje, vooral in zijn eerste levensjaar
Ook ik zweer bij een osteopaat. Tijdens zwangerschap van mijn zoon ineens extreme pijn naast mijn stuitje. Bleek uiteindelijk dat mijn heiligbeen gekanteld was. Één behandeling en geen pijn meer te bekennen..