Mijn lijstje tot dus ver vandaag officieel 4 weken ( mijn ticker klopt nog niet helemaal) Ik heb nog totaal geen kwaaltjes behalve dat ik ietwat sneller buiten adem ben.
Maaan man man, ik heb toch een spierpijn in de benen! Ik heb gister een pittig sprintje getrokken door de stad. Compleet buiten adem ook Pfoei. Hoe voelt iedereen zich een beetje? Ik merk dat ik wat sneller aangebrand ben. Vind mn man ook leuk.
Hahahaha, same here! Hij heeft nu ‘keelpijn’. Irriteert me kapot aan hem ahhhhh! Zielig En verder MOE! MOE! MOE! Honger, honger en nog eens honger. Plassen, plassen en nog eens plassen. En mijn borsten doen nu wel écht zeer.
Hahahaha aaaah. Overdag eten valt heel erg mee, maar eet dan niet zoveel. En dan komt de avond.. 's Avonds smaken kaassoufflés en pitas kaas nou eenmaal lekkerder Borsten doen af en toe zeer, steekjes. Voor de rest groeien ze lekker. Ik zag laatst een foto van toen ik nog zwanger was van mn zoon.. Man, dat waren geen borsten maar TIETEN. Gewéldig! Stond ook erg mooi in mn trouwjurk! Lekker gevuld!
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje- geslacht onbekend 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober Bloempje10 - 1ste kindje - geslacht onbekend 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje - geslacht onbekend Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober Sannekrul - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 13 Oktober 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 06: Bloempje10 bloedtest ha 14: Mommyof1 eerste echo 15: nvbr eerste echo 18: Famke89 eerste echo 21: Bruisballetje eerste echo 21: SZ91 eerste echo + intake vk 22: Bruisballetje intake 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 26:Tessmama1 1e echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh Maart: April:
Hallo dames Ik kom me hier melden omdat ik gisteren 2 keer positief teste op 2v5 kruidvat test en op early predictor van bij de apotheker en vandaag nog is positief testte weeral op een 2v5 kruidvat test. Ik ga wel woensdag voor de zekerheid een bloedonderzoek laten doen bij de ha. Mijn laatste menstruatie was op 31 december. Ik heb cyclussen tussen de 27-33 dagen. Maar de laatste tijd meestal van 29 dagen. Dat heb ik ook gebruikt bij de berekening van mijn uitgerekende datum. Daarom dat mijn banner op 4weken en 6 dagen staat. Ik weet namelijk niet op welke dag mijn eisprong viel en weet mijn nod dus niet zeker... De testen:
Hah kan zou ik dan gewoon bij berekening hoelang is je normale cyclus 33 dagen aanduiden of? & ik ga eerst nog een bloedtest doen en dan een afspraak maken voor een eerste echo
Mijn “kwaaltjes” tot nu toe Moe moe en moeier Vaak honger maar ook snel vol En snel aangebrand is nog zacht uitgedrukt Maar gelukkig nog niet misselijk
Nee joh... gewoon zo laten voor nu en wachten op je echo ❤️ Is idd altijd beetje ingewikkeld met onregelmatige cyclussen of goed te kunnen bepalen.
Ziet er zeker goed uit. Mooie oploop. ❤️❤️❤️ Maar op basis daarvan denk ik niet dat je al bijna 5 weken zwanger bent. Woensdag ga je bloedprikken toch? Heb je direct uitslag?
Ja, ik had vrijdags geprikt en had toen maandags uitslag. En toen maandagochtend vroeg en had toen dinsdagochtend idd uitslag. Maar anders zorgen dat er spoed stempel op komt dan heb je het binnen een uur geloof ik.
Ohhh en wat ik ook heb in de avond.... énorme stink scheten Verbaasd me dat het jullie nog niet is opgevallen (gaat dwars door alles heen )