Oh ik zie nu dat het Esra met een s is i.p.v. z bij een Turkse meisjes naam. http://www.voornamelijk.nl/esra-versus-ezra/ Lucas vind ik ook erg mooi! Zo heet mijn neefje alleen haha. Daniël en je ex die zo heet is niet direct de fijnste associatie haha.
Ik heb vandaag de Joolz Geo2 Earth Camel Beige binnen gekregen. Hij was in de aanbieding van 1000 naar 700, en als ik inclusief voetenzak en parasol deed 780 onderhandeld . Kon het niet laten hem uit te pakken en op te zetten.
Wij hebben allebei 3 jingens en meisjesnamen opgeschreven en gekeken waar we de overeenkomsten hadden, meisjes hebben we 2 dezelfde namen en jongens hadden we totaal verschillend, maar ik vond de namen van mijn man ook erg leuk. Over 1,5 week weten we hopelijk wat onze uk is en dan kunnen we definitief gaan beslissen
Wij zijn voor 90 % uit de naam. Tenzij er nog iets voorbij komt dat we leuker vinden. Het wordt :Lucas. We hadden Kyan Lucas Nick. Maar Kyan en Rohan vinden we niet mooi bij elkaar klinken door dat ze allebei eindigen op -an. Nick toch maar niet ivm pesten (Nick pik) En Lucas vinden e gewoon mooi. Rohan had ook Lucas geheten als we Rohan niet tegen gekomen waren. Wie weet verandert het nog. Maar voor nu heeft het beestje iig een naam.
Wij wisten de naam al voordat ik zwanger was. Het is een unisex naam en de naam wordt zeer weinig gegeven. De tweede naam zijn we nog niet overuit. Mocht iemand de namen van mijn zoon en baby in mijn buik willen weten wil ik deze wel via PM delen.
Wij zijn ook uit de naam. Zo'n opluchting haha Vind hem ook leuk passen bij de unieke naam van onze dochter. Alleen de 2e naam hebben we nog 2 opties voor. Gelukkig nog weken genoeg om er over na te denken .
Ons eerste zoontje heet Sylvan de tweede word Rohan (de twijfel bij de 1e was over Sylvan of Rohan, dus de keuze was vrij snel gemaakt eigenlijk)
Wij hebben een naam die steeds weer naar voren komt en waarvan we weten dat we die allebei mooi vinden, maar echt er voor gezeten hebben we nog niet... misschien vanavond maar eens even doen!
@Imona, je kan er ook Niek van maken Vind ik persoonlijk leuker dan Nick. Wij hadden voor een meisje Lise, MAARJA dat wordt 'm dus niet hè Onze zoon heet Stein, dus nu daar wat bij verzinnen.
Onze zoon heeft waterpokken.. heel fijn... Nog geen last van gelukkig. Maar komt misschien nog. Gelukkig hebben wij ze al gehad en kan he of dus geen kwaad voor de baby.