Inderdaad plopjes en aaitjes ook hier. Voelde al met 13 weken en toen een tijdje heel weinig. Nu sinds een dag of 2 ineens veel regelmatiger en lijkt ook harder.
Hier nu ook al week wat minder de baby gevoeld zo nu en dan voel ik iets. Ik hoop dat het binnenkort wat sterker wordt. Dat vind ik wel zo fijn. Vandaag weer van 9 tot 21 gewerkt pfff die avond is echt killing. Nog vijf dinsdagen te gaan en dan heb ik drie weken vakantie en daarna nog 8 weken tot aan mijn verlof! Yesss!!
Ah ja bij mij kietelt het ook nbeetje. En het duurt maar enkele seconden een halve minuut ongeveer. Het gebeurt enkel als ik zit of lig. Het is niet echt trekkerig zoals bandenpijn. Ik zal moeten afwachten totdat ik het gevoel gewoon wordt hoe de schopjes van de baby aanvoelen bij me. Stressy weekje kan niet wachten tot de echo
Slapen jullie ook zo slecht? Echt al nachten slaap ik echt ruk.. veel dromen, wakker liggen, moeten plassen. Verkouden. Maagzuur. Man die hele bossen omzaagt met zijn gesnurk. Ik ben echt compleet gesloopt..Ik wordt er ook echt bloed chagrijnig van. Heb echt even een paar nachten goede slaao nodig maar dat zit er gewoon niet ik vreest ik..
Ik heb nergens last van! Sterker nog, ik slaap als een roosje. Ik merk wel dat ik levendig droom maar dat maakt me niet wakker. Vervelend dat je zo slecht slaapt!
Ik slaap wat minder diep. Maar ik heb wel een paar dingen die mijn slaap verbeteren heb ik gemerkt. 1. Niet teveel drinken ‘s avonds en helemaal geen thee. 2. Eerder dan man naar bed gaan zodat ik slaap voordat hij in bed ligt. Slaap ik in pas als hij slaapt dan word ik wakker van zijn gesnurk. 3. Raam wijd open voor extra zuurstof en omdat ik het momenteel snel koud heb neem ik altijd een hete kruik mee naar bed. Vannacht 1x wakker geworden om te plassen. Dus dat vind ik vrij acceptabel. Nacht ervoor miet aan 1 en 2 gehouden en toen inderdaad zeker 6x wakker geworden..
Oh dat levendig dromen herken ik gisternacht zaten ze met allemaal messen achter mij en anderen aan en was ik zelf keukenmessen aan het verzamelen om mij te verdedigen.. Vannacht was ik allemaal rare wedstrijden aan het houden, zoals zoveel mogelijk kleding combinaties maken uit iemands kledingkast om vervolgens mijn universitaire diploma te halen..
Inmiddels kind maar de opvang gebracht. Ga zo werken. Moet aquafitness geven. Maar heb echt de energie er niet voor.. Maar zal moeten want degene met wie ik samen sta kan het niet.. heel fijn.. Nog 3x aquafitness en dan ben ik er voorlopig vanaf tot einde verlof..
@ baby voelen, geen idee of ik haar al voel, soms denk ik van wel maar het zijn niet meer die kriebels van in het begin, nog even afwachten of het wat sterker wordt. @ levendige dromen, daar kan ik wel over meepraten, in de eerste droom vannacht was de wereld vergaan en leek het wel the walking dead, lang leve een vent die days gone speelt en in de tweede droom gingen we verder in het thema maar waren we ineens bij de walibi fright nights hahaha Geen touw aan vast te knopen dus
Ik krijg echt schopjes, heel duidelijk van buitenaf. Soms schrik ik zelfs. Maar bij mijn eerste duurde het ook iets langer. Maar het voelde als een veertje toen & als plopjes. Maar hoe ligt jouw placenta?
Ik voel sinds de 17e week de baby. Sinds deze week voel ik de baby heel duidelijk en mijn buik is ook al flink gegroeid. Echt zo gaaf allemaal.
Ik voel de baby de laatste paar dagen ook heel goed. Zeker in de ochtend en avond als ik op bed lig. Vandaag ook overdag en mijn vriend kan het ook voelen als hij zijn hand erop legt! Zo leuk Mijn buik groeit ook flink hoor! Volgende week 20 welen echo en dan weten we wat het wordt, spannend!!!
Hier voel ik de baby ook. Bij mij is het meer een golfbeweging in mn buik. Waarschijnlijk als hij draait ofzo. Gisteren even een echo gehad omdat ik twijfelde over de cerclage. Op de echo was hij aan het hikken. Zo lief! Aankomende week wordt wel een lastige week. Ik ben Boaz bij 18,5 week verloren en ik merk dat ik enorm emotioneel ben. Ik probeer vertrouwen te hebben in deze zwangerschap maar het is soms erg moeilijk...
Dat hikken kan ook golfbewegingen veroorzaken, zo lief. Later in de zwangerschap kun je de hikjes ook voelen. denk aan je
Wat fijn dat je even extra kon kijken! Laat de emoties de komende week maar gewoon vrij, hoe moeilijk ook... En veel denken aan jullie mooie Boaz en dit prachtige broertje voor hem!
Zo begrijpelijk dat je rond deze periode emotioneel bent.. het brengt enorm verdrietige herinneringen en angsten met zich mee.. ik had dat bij de 10 weken, toen kreeg ik mijn miskraam. Ik kan niet geloven dat het kindje nog leefde; was er zo van overtuigd dat het weer mis zou gaan. Sterkte! Geef jezelf de ruimte voor de emoties.. het zakt vanzelf weer. Deze kleine blijft lekker hikkend zitten