Dag dames, Ik heb heel erg getwijfeld of ik mij hier nu al wil aanmelden.. ik ben vandaag 3 weken en 6 dagen zwanger. Ik heb in oktober 2018 een miskraam gehad bij bijna 10 weken. Dat heb ik als behoorlijk traumatisch ervaren. Na 4 rondes nu opnieuw zwanger. Het is wel bijzonder hoe dat is gegaan; ik had vorige week zaterdag (4 dagen na de eisprong) een gynaecologische echo. Ik had mij opgegeven als proefkonijn voor gynaecologen in opleiding om op te oefenen onder begeleiding van een gynaecoloog. Door de miskraam was ik behoorlijk onzeker over mijn eigen lijf, dus ik wilde graag zien of alles goed was. Dit was een laagdrempelige manier om het te laten controleren. Zo gezegd zo gedaan; mijn baarmoeder zag er prachtig uit (aldus de gynaecoloog). En toen vroeg een opleidelingen; kunnen we zo vroeg al aanwijzingen zien voor een nieuwe zwangerschap? De gynaecoloog aarzelde even en zei toen; pin mij er niet op vast, en dit zeggen we doorgaans niet tegen onze patiënten omdat het vaak nog steeds mis gaat voor NOD. Maar mijn klinische ervaring is dat je al zo vroeg kan zien dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden.. en op basis van wat ik nu zie zou je best wel eens zwanger kunnen zijn. Ik natuurlijk helemaal in de wolken en in spanning. En 9 dpo het verlossende antwoord: een positieve predictor test! Gelukkig is alles opgelopen. Maar de angst voor een miskraam is enorm. Bij elk krampje ben ik bang om naar de toilet te gaan. Lang verhaal; ondanks dat ik het spannend vind wil ik mij toch graag aansluiten. Volgens mijn berekeningen en op basis van mijn eisprong ben ik 15 oktober uitgerekend.
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje- geslacht onbekend 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober Bloempje10 - 1ste kindje - geslacht onbekend 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje - geslacht onbekend Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober Sannekrul - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 13 Oktober 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 06: Bloempje10 bloedtest ha 14: Mommyof1 eerste echo 15: nvbr eerste echo 18: Famke89 eerste echo 21: Bruisballetje eerste echo 21: SZ91 eerste echo + intake vk 21: Mimi1988 eerste echo 22: Bruisballetje intake 23: Flamingo1990 eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 26:Tessmama1 1e echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh Maart: April:
Mijn man geloofde het wel en appte meteen zijn beste vriend “ Jaa zie je ik heb echt super zaad! Ik ga stoppen met werken , ik word zaaddonor..” is het de leeftijd of?
Ohh dat je zo vroeg wist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd en hopelijk wordt het een plakkertje! Welkom!
Hahah ja. Het is ons eerste kindje dus wist echt niet hoe hij zou reageren. Nu wil ik wel weten hoe hij gaat reageren als de bloeduitslag hopelijk goed is
Zo wat een berichten Gister hele drukke late dienst gehad en vandaag weer dag dienst, ben kapot.. Begin ook wat last van misselijkheid te krijgen vooral als ik te lang wacht met eten en als ik erg moe ben.. En indd die stink scheten whaha Mooi de lijst zo aangepast! Kan de autist in mij wel waarderen Enne nieuwe dames welkom en gefeliciteerd! ❤️
Dankjewel allemaal dames! Ik zal straks proberen alles bij te lezen zodat ik weet hoe het jullie is afgegaan
Net een echo gehad omdat ik de hele nacht pijn in mijn zij en schouder had, fertiliteitskliniek gebeld en vanmiddag komen voor een echo om te kijken of de zwangerschap op de goede plek zit. Bam gelijk een beebje in beeld met jawel een kloppend hartje, wow en dat al met 5 wkn, ik had dat hartje nog niet verwacht, maar dit stelt wel gerust, nu blijven plakken, kleine wonder
Ooohh is zo een speciaal moment moeten zijn. Blij dat alles goed was en hopelijk wordt het een plakkertje. Geniet van je zw!
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje- geslacht onbekend 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober Bloempje10 - 1ste kindje - geslacht onbekend 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje - geslacht onbekend Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober Sannekrul - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 13 Oktober 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 06: Bloempje10 bloedtest ha 14: Mommyof1 eerste echo 15: nvbr eerste echo 18: Famke89 eerste echo 21: Bruisballetje eerste echo 21: SZ91 eerste echo + intake vk 21: Mimi1988 eerste echo 22: Bruisballetje intake 23: Flamingo1990 eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 26:Tessmama1 1e echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh Maart: 4: Sannekrul intake + eerste echo April:[/QUOTE]