Ook ik wil me graag aanmelden! Ik heb al een dochter van 15 maanden en nu zwanger van nummer 2. Enorm spannend, zeker nadat ik in november een miskraam heb gehad. Daarom durf ik nu nog niet al te blij te zijn, hopelijk komt de blijdschap na een goede echo.
Leuk om te lezen! We wonen niet ver van elkaar Heb mezelf op deze manier ook niet voorgesteld. Ik ben 30 jaar en kom uit een dorp net onder Arnhem. Ik sta 3 dagen in de week voor een middenbouw klas (basisonderwijs). Ik ben zwanger van ons 3e kindje. We hebben een dochter* van oktober 2014, zoontje oktober 2016 en nu een frummel oktober 2019 als alles goed gaat.
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje 6 Oktober 7 Oktober Bloempje10 - 1ste kindje 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje SZ91 - 27 jaar - 1e kindje 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober Sannekrul - 28 jaar - 2e kindje 13 Oktober 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (15) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 06: Bloempje10 bloedtest ha 14: Mommyof1 eerste echo 15: nvbr eerste echo 18: Famke89 eerste echo 21: Bruisballetje eerste echo 21: SZ91 eerste echo + intake vk 21: Mimi1988 eerste echo 22: Bruisballetje intake 23: Flamingo1990 eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 26:Tessmama1 1e echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh Maart: 4: Aanoniemous intake+echo 4: sannekrul intake+1ste echo April:
Ja super leuk!! Laat ik zeggen dat het radboud 20 minuten voor ons is. Daar zal ik ook bevallen en af en roe controles hebben.
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven de afgelopen dagen! Die scheten herken ik gelukkig nog niet . Vergeet er een bij zw.schap van zoon nooit meer. In bed. Gatver. En al een kloppend hartje gezien @tessmama1!!! Hoe gaaf is dat! Ik voel me op zich wel goed eigenlijk. Heel onzeker door de buik- en rugpijn die aanvoelen alsof ik ongesteld moet worden. Was een paar dagen minder maar nu toch wel hele dag last van. Vorige week vond ik het vooral spannend bij ieder toiletbezoek, was steeds bang bloed te zien. Die angst is wat minder. Ben onwijs moe iedere dag en mijn borsten... holymoly, ze voelen aan alsof ze op knappen staan . Donderdagavond weer even 45 min acupunctuur, kijk ik baar uit. Voelt nadien altijd als een dagje sauna
Welkom nieuwe mama's! @tessmama1 wauw! Gaaf hoor! Een geruststellender beeld kan je op dit moment niet krijgen lijkt me Mijn man heeft ook het ook niet zo op streepjes, voor hem heb ik dan ook de CB digital gedaan.. Tekst werkt wel
Wat bijzonder dat je nu dan weer in oktober uitgerekend bent! Moet dan zo zijn. Mag ik vragen waar jullie dochter aan is overleden? Als je dat niet wilt delen is dat ook goed hoor! Hier ook 3 dagen basisonderwijs, groep 5. Ben heel benieuwd hoe m'n klas gaat reageren tegen de tijd dat ik het ga vertellen
Leuk! Ik heb een 5/6. We hebben laat vakantie, dus pas in september weer beginnen. Wil dan 2 weken werken en dan met verlof. Scheelt daarna weer. Ons dochtertje had een chromosoomafwijking. Komt alleen bij meisjes voor. Was puur pech. Toch blijf ik het eng vinden en wil ik met 12 weken dat de nekplooi gemeten wordt.
Echt bizar, heb bij onze eerste een echo met 6 weken gegad en daar was amper iets te zien en nu al gelijk een duidelijke vruchtzak met hartactie, zo bijzonder. Heb nog wel last, gyn dacht verkeerde houding oid
Och wat sneu Echt afschuwelijk! Bizar ook dat het alleen bij meisjes voorkomt. Kan me voorstellen dat het heel eng is en je met 12 weken inderdaad de nekplooimeting wilt laten doen! Hebben jullie ook nog verhoogde kans dat het weer kan gebeuren? Hier hebben we midden vakantie (Groningen) en zou na de vakantie nog 2 weken moeten werken, daarna ben ik 36 wk. Ga er vanuit dat dat moet lukken
Welkom! Ik herken je angst helemaal.. een miskraam is heftig. Hopelijk kunnen we elkaar er hier ook een beetje doorheen slepen
Hier vanochtend een mijlpaal behaald. Officieel 4 weken zwanger. Mooie knaller deze ochtend (14dpo) met een predictor early. Ik begin er weer wat vertrouwen in te krijgen gisteren net als hierboven geschreven veel krampen alsof ik ongesteld zou worden.. word je toch even bang van! Ik slaap echt belabberd. Hebben jullie dat ook? Het was voor mij de eerste zwangerschapssymptoom. Ik zie echt ieder uur op de klok....
Jeppp! En vooral vroeg wakker... en nu nog eens dubbelop, want heb zón verschrikkelijk keelpijn Mooie knaller ❤️
Ja zo wil ik dat ook doen. Neem je ouderschapsverlof op? Ik moet dat tzt allemaal eens even uitzoeken. Kans op herhaling is net zo groot als bij elk ander stel.
Mooir test @Flamingo1990 !! Vandaag allebei 4 weken! Vannacht was ik duizelig en had ik daarna even moeite met jn slaap komen. Dames, jullie al nagedacht over prenatale screening? Nipt, combinatietest, etc.?
Mooi hoor! Geeft een kick hè, zo'n test. Ik slaap dikke prima, ik slaap sinds kort met oordopjes in. Mijn man snurkt nogal en daar werd ik wakker van, moest weer plassen en kwam dan amper nog in slaap, of mn zoontje lag wat te kreunen. Nu hoor ik amper wat en slaap een stuk beter! Babyfoon en alarm gewoon wat harder
Ik denk dat we de nipt gaan doen maar moet het nog met mn man bespreken. Bij onze zoon hebben we de combitest toen gedaan.