Hey meiden was even stil van mijn kant, ben best druk eigenlijk. Vind 32 uur werken in de zorg nu toch wel pittig worden. Slaap ook minder goed, sinds een paar dagen met een kussen tussen mijn benen dat gaat beter. Mijn buik groeit echt hard! Kijk wel op tegen die warme dagen komende week, merk dat ik er steeds minder goed tegen kan
Begrijp dat dat pittig word. Ik werk 2 dagen van 10 uur als gastouder met kleine kinderen en vind dát al zwaar en pittig. Ik kijk er ook erg tegenop. Wij vertrekken vandaag naar Centerparcs. Op het laatste moment nog 2 ventilatoren mee. Want anders overleef ik het niet in die plat dak huisjes Het is ook wel weer gelijk héél extreem Veel drinken, tussen 12 en 3 uit de zon (sowieso natuurlijk niet veel in de zon) voldoende rust en goed insmeren, verkoeling zoeken in een badje/onder de douche. Meer kunnen we niet doen. En hopelijk dat het toch nog weer een beetje veranderd de aankomende dagen.
@Baasje is ook heftig zoveel werken in de zorg en dan ook nog eens deze temperaturen erbij als je zwanger bent! Slaap heb je zoooo hard nodig nu.. @mommyof1 veel plezier in Centerparcs! Gelukkig kunnen jullie ook verkoeling zoeken in het zwembad Het werken en slapen gaat hier nog wel oke. Waar ik wel opeens last van heb is jeuk overal, zooooo irritant. Ik denk dat mijn huid droog is door hormonen icm zwangerschap. Mag ik vragen hoeveel iedereen is aangekomen tot nu toe? Ik 5,1 kilo. Ik blijf hier al 3 weken op hangen ofzo.... lijkt zo gek en krijg meteen de angst dat het kindje niet groeit.
@Flamingo1990 ik ben nu rond de 12 kilo aangekomen. Voor mij ok omdat ik voor de zwangerschap ondergewicht had. Zit nu op gezond gewicht maar zie dat alles op m’n kont en bovenbenen zit en m’n buikje natuurlijk
Hier een bruiloft vandaag. Mijn schoonzusje is getrouwd. Wel mooi weer er voor. Hoe zit dat nou precies met die kinkhoestvaccinatie dan? Ik was vorige week of 2 weken geleden, Weet niet precies, 11 kilo er bij...
Zo de schrik zit er hier goed in. Vanmorgen ongeluk had met mijn fiets en er vanaf gevallen en op mijn buik terecht gekomen. Gelukkig wees bezoek verloskundige direct uit dat baby ok was. Hierna nog de hele middag in het ziekenhuis opgenomen geweest ter controle. Nu naar huis. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.. Gisteren trouwens terug gekomen van vakantie. Wat betreft de kinkhoestvaccinatie, hier heb ik een afspraak voor staan als ik 32 weken ben. Schijnt een tekort te zijn aan vaccinaties en GGD wil hem pas vanaf 32 weken zetten daarom..
Jeetje wat schrikken zeg! Fijn dat alles goed is met beeb. Eng hoor! @gewicht: ik ben nu 6,9 kilo aangekomen. Weet eigenlijk niet hoeveel je nu eigenlijk aan "moet" komen per maand of iets.
Geschrokken, bont en blauw, schaafplekken en een dikke buil op mijn kin.. even rustig aan doen. Dacht op dat moment ook meer aan de baby..
Even een 24 weken dansje. Echt een mega mijlpaal voor mij. Waar sommige 12 weken als mijlpaal hebben, is dit 24 weken voor mij. Hoop dat de beeb nog zeker 12 weken lekker blijft zitten.
Nu 500 gram. Maar had al mega overgewicht dus mag niet teveel aankomen. Je baby is net een parasiet due komt wel aan zn voedingsstoffen. De één komt meer aan dan de ander. Volgens mij is tot 40 weken zwangerschap 12 kilo normaal. Maar sommige komen 30 kilo aan. Nu gaat het groter groeien echt beginnen.
Ik ben rond de 7 kilo aangekomen tot nu toe. Start gewicht 51 en zat anderhalve week geleden op 58. Laat de kilo’s maar kopen en vooral erna er een béétje aan zitten Ik heb sinds gisteren trouwens een bekkenband. Hopelijk gaat dit me een beetje helpen de laatste weken (met werken hopelijk vooral, anders ben ik bang dat ik toch eerder moet gaan stoppen en dat wil ik eigenlijk niet , al ga ik al stoppen met 32 weken ivm vakantie van mijn gezin waar ik werk) Vandaag nog een ‘koel’ dagje en dan lekker ons CP huisje uitbranden de aankomende dagen
Mogge dames. @Sisati jeetje wat schrikken zeg. Gelukkig goed afgelopen @Line85 fijn zeg! Lekker van die mijlpaal genieten. @mommyof1 oh lijkt me heel fijn zo'n bekkenband. Haalt een beetje de druk van je bekken af denk ik? Hier ook 24 weken dansje. Baby is levensvatbaar. Fijn om te weten. Mijn buik groeit zo hard dat zelfs mijn zwangerschapsbroeken gaan knellen. Ik draag dus echt alleen nog maar jurken. Gister bruiloft gehad van mijn schoonzus. Was echt prachtig. Hele mooie ceremonie. Was buiten en mijn zoontje van 2 mocht de ringen brengen. Wel samen met mij. Alleen was wel heel eng. Maar hij heeft het heel goed gedaan en zich ook gewoon een uur stil en rustig kunnen houden. (Gelukkig hadden we een boekje bij ons) toen mijn schoonzus aan kwam lopen en iedereen dood stil, alleen de muziek. Mijn zoontje er boven uit: HOI TANTIE! Geweldig. Na ceremonie en foto's zoontje opgehaald door vrienden waar hij vannacht is blijven slapen. Wij zijn nog gebleven tot 1 uur snachts. Veel gedanst. Ik af en toe even gezeten. Nu wel beetje beurse buik en stijve rug. Dus vandaag maar rustig aan doen. Vanmiddag met andere vrienden naar musical en uit eten. Dus zoontje blijft nog tot vanavond bij die vrienden. En morgen met alle kinderen naar de Efteling. Pittig weekend, maar wel heel erg leuk allemaal.
@Sisati gelukkig goed afgelopen maar zal wel schrikken geweest zijn. Hier al 11 kg bijgekomen, houd ook vocht vast sinds een paar dagen, voeten en handen beginnen op te zwellen.