Pfffff! Hélemaal klaar met die kut hitte. Ben echt in staat om straks onze spullen in te pakken en naar huis te rijden en daar op het strand te ploffen. En vandaag word het hier nóg warmer. Ben al vanaf half 1 bezig met mijn zoontje. Sliep ook pas om half 10. Lig naast hem en heb de ventilator bij hem neergezet en had gisteren al zo’n rug/bekkenpijn maar door de tocht van de ventilator nu nog meer. Grrr! We kunnen helemaal niets doen omdat het gewoon te warm is, niet eens buiten zitten in een badje. En we kunnen ook de ramen niet open doen want er zitten een miljoen mugjes te wachten voor het raam tot ze naar binnen mogen. *sorry! Klaagmodus uit*.
Herkenbaar @mommyof1 ik ben er ook klaar mee. Amper geslapen vannacht en helemaal lek geprikt terwijl de ramen dicht zijn. Waaaaar komen die klote muggen vandaan!!? Dit gaat een lange week worden....
@mommyof1 Ohh wat vervelend! Dochter slaapt hier met de warme dagen ook niet voor 10u Ga vandaag haar 's middags niet laten slapen, kijken of ze dan wat eerder naar bed wil. @Flamingo1990 Vreselijk die muggen!! Kun je vandaag overdag nog wat rust pakken?
Mooi! Ook wel denk ik mijn stijl. Wij zijn ook nog niet begonnen. Denk pas over een week of 3 a 4. Mn man is mega druk met zn werk. Hij moet echt veel grote managementprojecten afronden. Hij is onderwijsadviseur, dus het moet voor de vakanties af. Het is dus ook echt mega gezellig thuis Eind juli neemt hij een weekje vrij. Gelukkig zit alleen op het ledikantje een levertijd van 1-3 weken. De rest is Ikea (hemnes), kast heb ik al, commode wordt de 3 ladekast met dierenknopjes. Dus valt mee. De eerste maanden gebruiken we toch een bednest cosleeper. En die krijg ik van een vriendin.
Ja de hitte.. je kan er niks aan doen he. Jezelf rustig houden. Hier vannacht ook rot gezweten. Zoon heeft er gekukkig weinig last van. Straks badje opzetten buiten. Parasol op. Smeren smeren smeren. En tussen 12 en 3 uit de zon. Maar dan ligt hij toch op bed. Ik ben de warmte wel gewend van mijn werk in hey zwembad. Daar is het standaard 30 graden. Mag ik wel even trots zijn op mijn buik.
Ja, hebben wij ook 1 dag gedaan. Maar dit werkte ook niet & hij is smiddags ook écht op. Ff kijken hoe het vandaag gaat lopen.
Ja, die warmte... poeh. Gelukkig viel het gisteren mee, hele dag binnen gezeten Alle ramen ook dichtgehouden. Vandaag is helaas erger. We hebben gelukkig horren voor de ramen. Moet hier wel, want we wonen praktisch in de polder. Dus gekkenhuis met die muggen hier. Kan niet wachten tot het morgen ‘koeler’ is. Nog 24 graden maar toch... beter dan 34.
Hier ook, heb gelukkig de mogelijkheid thuis te werken, bij ons was het gisterochtend al 30 graden op kantoor
Ahh ik heb echt medelijden met jullie!! Hier is het ook warm maar ik hoef niks en het is niet van dat plakweer. Het is gewoon warm met wind
Overigens net een appje gestuurd naar mijn werkgeefster dat ik na mijn vakantie minder uur wil werken. Ben heel benieuwd wat haar antwoord is.
Die zijn van Doing Goods. Enorm leuk merk. Tip: bijenkorf heeft nu sale maar Etsy heeft ook enorm veel keus in dierknopjes. Deze vind ik leuk.
Heb deze vorige week binnengekregen...besteld vanwege een leuke kortingscode. Benieuwd of het handig is met een baby boy. Mn man zei: straks plast hij over het hele ding. Maar ik vind zo’n aankleedkussen erg lelijk... en I love riet! We gaan het zien.