Nou het autostoeltje is gearriveerd... ik heb alleen de kracht er niet voor om het uit te pakken. Haha! Kwam manlief ook nog thuis met zn werk zooi... resultaat: volle gang. Het is een Cybex Cloud Z. Ben benieuwd. Gisteren ook een Stokke Tripp Trapp via Marktplaats gekocht. Het huid begint al aardig vol te raken met babyzooi.
Ja, ook al weken last van uitvloei, gelukkig maar druppeltjes. Wat je voet betreft: misschien hielspoor? Heb ik last van, maar dan maar aan de rand waar de holte onder je voet begint (vanuit de hak gezien). Al sinds vorig jaar, dus bij mij bekend terrein helaas. Ik krijg Vlgs mij nog een echo om de groei te checken, maar pas ergens voorbij de 30 wk
Wat super fijn! Een klein wonder. Van harte gefeliciteerd! Ik ga je in de gaten houden.. succes met de zwangerschap!
Al sinds vorig jaar?! Dat lijkt me echt verschrikkelijk, ik word er nu al moe van. Ik denk eigenlijk niet dat het hielspoor is, het is echt van de spier in het midden van je voetzool naar voren naar de bal van je voet. Eigenlijk dus alles behalve de hak. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met uitvloei, toch even een zekerheid dat het normaal is
@Eliesjee oh ik heb al sinds 20 weken dat ik echt melk eruit spuit met momenten haha! Bijv met BH aantrekken. Soms word ik wakker in een plas melk. Lekker zurig weet je wel hahaha Qua voeten; ik heb daar ook al een tijd last van. Ik kan alleen nog Birkenstocks aan. De fysio gaf aan dat steunzolen wellicht helpen, omdat ik een klein beetje platvoetten heb. @Line85 mooooi autostoeltje! Gisteren is onze maxi cosi pebble plus ook gearriveerd. Specifiek deze gekocht omdat we de isofix van vrienden krijgen en deze kon erop.
Probeer regelmatig een voetenbadje te nemen met flink wat magnesiumkorrels ( oa te koop bij de tuinen). Dat helpt goed tegen de kuitkramp of je voeten inspuiten met magnesiumolie voor het slapen gaan en vervolgens sokken aan.
De box is binnen Ik had toch maar even gebeld of hij nog zou komen vandaag en toen bleek hij er al bijna te zijn haha. Dit is hem trouwens geworden: @Flamingo1990 Birkenstocks helpen inderdaad wel veel alleen durf ik ze daarna bijna niet uit te doen omdat het dan nog meer pijn doet. Misschien toch maar steunzolen halen dan
♡Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober @Sisati (34 jaar) | 2e kindje @mommyof1 (29 jaar) | 2e kindje 3 Oktober @famke89 (30 jaar) | 3e kindje @tessmama1 (36 jaar) | 2e kindje @SZ91 (27 jaar) | 1e kindje @Chrissie1990 (28 jaar) | 1e kindje @Magnolia29 (32 jaar) | 2e kindje 4 Oktober @nvbr (37 jaar) | 2e kindje 5 Oktober 6 Oktober @Bruisballetje (31 jaar) | 2e kindje 7 Oktober @AKOEKKOEK (29 jaar) | 2e kindje 8 Oktober @Katin87 (31 jaar) | 2e kindje (3e zwangerschap) @Marsepein (40 jaar) I 4e kindje 9 Oktober @Baasje (33 jaar) l 1e kindje 10 Oktober @Eliesjee (24 jaar) | 1ste kindje 11 Oktober 12 Oktober @sannekrul (29 jaar) | 2e kindje @Line85 (34 jaar) | 2e kindje (4e zwangerschap) @Aanoniemous (27 jaar) | 2e kindje @Bloempje10 | 1e kindje @Imona (26 jaar) | 2e kindje @Blondie685(34 jaar)l 2e kindje @Kimibi ( 29 jaar ) | 1e kindje 13 Oktober @Flamingo1990 (29 jaar) | 1e kindje 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (15) | Meisje (6) | Verrassing (1) | ----------------------------------------------- Sterretjes: Killy88 Mimi1988 Dikkiedik123 MamaE88 Juli: 10: Blondie685 - 3/4D echo 21:00 10: Nvbr - controle vk 10: Eliesjee - controle vk 19:50 12: Baasje - groeiecho 15: Marsepein - suikertest 08:00 17: Magnolia29 - controle vk 8.30 17: Katin87 - controle vk 16:10 18: Sisati - controle VK 15:50 18: Line85 - controle gynaecoloog 08.30 19: AKOEKKOEK - controle vk 10.00 22: Imona verloskundige 13.15 24: Marsepein - controle vk 11:30 29: Mommyof1 - controle VK 09.40 Aug: 5: Blondie685 - controle vk 16.45 5: Magnolia29 - groeiecho zkh 10.30 u 6: Katin87 - groei/liggingsecho 18:30 17: Blondie685 - Bellyprint 11.00 19: Blondie685 - 32 weken echo placenta WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
♡Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober @Sisati (34 jaar) | 2e kindje @mommyof1 (29 jaar) | 2e kindje 3 Oktober @famke89 (30 jaar) | 3e kindje @tessmama1 (36 jaar) | 2e kindje @SZ91 (27 jaar) | 1e kindje @Chrissie1990 (28 jaar) | 1e kindje @Magnolia29 (32 jaar) | 2e kindje 4 Oktober @nvbr (37 jaar) | 2e kindje 5 Oktober 6 Oktober @Bruisballetje (31 jaar) | 2e kindje 7 Oktober @AKOEKKOEK (29 jaar) | 2e kindje 8 Oktober @Katin87 (31 jaar) | 2e kindje (3e zwangerschap) @Marsepein (40 jaar) I 4e kindje 9 Oktober @Baasje (33 jaar) l 1e kindje 10 Oktober @Eliesjee (24 jaar) | 1ste kindje 11 Oktober 12 Oktober @sannekrul (29 jaar) | 2e kindje @Line85 (34 jaar) | 2e kindje (4e zwangerschap) @Aanoniemous (27 jaar) | 2e kindje @Bloempje10 | 1e kindje @Imona (26 jaar) | 2e kindje @Blondie685(34 jaar)l 2e kindje @Kimibi ( 29 jaar ) | 1e kindje 13 Oktober @Flamingo1990 (29 jaar) | 1e kindje 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (15) | Meisje (6) | Verrassing (1) | ----------------------------------------------- Sterretjes: Killy88 Mimi1988 Dikkiedik123 MamaE88 Juli: 10: Blondie685 - 3/4D echo 21:00 10: Eliesjee - controle vk 19:50 12: Baasje - groeiecho 15: Marsepein - suikertest 08:00 17: Magnolia29 - controle vk 8.30 17: Katin87 - controle vk 16:10 18: Sisati - controle VK 15:50 18: Line85 - controle gynaecoloog 08.30 19: AKOEKKOEK - controle vk 10.00 22: Imona verloskundige 13.15 24: Marsepein - controle vk 11:30 29: Mommyof1 - controle VK 09.40 30: Nvbr - controle vk Aug: 5: Blondie685 - controle vk 16.45 5: Magnolia29 - groeiecho zkh 10.30 u 6: Katin87 - groei/liggingsecho 18:30 17: Blondie685 - Bellyprint 11.00 19: Blondie685 - 32 weken echo placenta WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Verschilt per vrouw hoe vaak en hard je hem voelt hoor. Vanaf 28 weken zou er een beetje ritme in horen te zitten zei VK. Ik voel de kleine heel veel, maar ben ook slank & mijn placenta ligt achter. Weet niet of dat bij jou anders is?
Ik voel de kleine de hele dag door, ieder half uur. ik heb van mijn verloskundige een folder gekregen met daar in hoeveel je de baby hoort te voelen op dit termijn en wat te doen als je hem niet voelt. Kan wel een foto maken als je wil?
Ja, ik ben vrij dik. Dus denk dat het vet het wat tegenhoudt, haha. Misschien ook het vruchtwater. Placenta ligt achter en bovenin. Dus ik moet het kindje wel kunnen voelen. Ik voel em wel, maar dus niet constant. Vorige week kreeg ik een echo waarop hij druk aan het bewegen was en ik voelde dat niet. Dus misschien is het gewoon de positie waar hij in ligt. Ik merk dat hij vooral ‘s ochtends vroeg (5 uur!) en ‘s middags actief is. Savonds en snachts minder. Ik zal het volgende week nogmaals even vragen. Weet ook niet wat normaal is. Bij twijfel kan ik mn doppler gebruiken. Maar voel hem liever veel bewegen. Op dit moment draait hij door mn buik. Maar vanochtend heb ik em amper gevoeld.
Folder handig! Maar meiden, laat je nou niet gek maken hè. Want elke vrouw is anders. En bij twijfel sowieso altijd VK bellen hè. Liever een keer teveel dan 1 keer te weinig!
Weer een hoop geschreven in korte tijd haha. Gisteren weer voor het eerst gewerkt na drie weken vakantie en ik ben vandaag helemaal kapot. Ik ben op de bank in slaap gevallen. Dit ken ik helemaal niet van mezelf... maar goed. @bekkenfysio ik hoop dat het bij jou wel helpt ik ben daar geweest met mijn vorige zwangerschap maar ik heb er echt niks aan gehad. Ik heb wel de oefeningen voor na de bevalling trouw gedaan. @beweging voelen. Ik voel hem de hele dag door en s avonds is het feest. Mijn placenta ligt wel aan de voorkant. Maar ben vrij slank en bij mijn vorige zwangerschap hadden ze ook gemeten hoeveel cm er tussen de baby en mij nog zat en dat was maar 2 cm ofzo heb niet zoveel vet op mijn buik. @lekkende borsten geen last van. Vorige keer ook niet pas in de kraamweek toen ik stuwing kreeg gelukkig maar twee dagen last gehad en was het over.
Heb geen druppeltje gezien maar wel die opgedroogde witte korsten idd. Hier alleen met 36 weken een liggingsecho maar verder ook geen echo’s tussendoor gehad hoor enkel de 8 weken echo, termijnecho rond 11 weken en 20’weken echo.