♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jr - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober 8 Oktober 9 Oktober 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 22: nvbr eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 27: nvbr intake vk in zh Maart: April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jr - 3e kindje - geslacht onbekend 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 3 Oktober 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 6 Oktober 7 Oktober 8 Oktober 9 Oktober 10 Oktober 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober 15 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Januari: 23: Marley020 bloedtest ziekenhuis Februari: 22: nvbr eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 27: nvbr intake vk in zh Maart: April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Gerookte zalm vers van de visboer mag je wel, verpakte zalm niet ivm kans ip listeria bacterie. Ben trouwens aan het werk, dus het gaat een keer rustig worden van mijn kant
Goed om te weten, ik hou echt van zalm! Had vorige week vanalles gekocht; brie, cervelaat, leverworst, seranoham gevuld met roomkaas. Bedacht ik me gisteren ineens dat ik dat nu allemaal niet meer mag! Huilen! Het is voor een goed doel denken we dan maar
Goede morgen dames Gefeliciteerd allemaal met prille zwangerschap! Ik weet nog niet of ik van de partij ben. Zit vandaag op 3 dagen voor NOD! Heb gisteren even een test gedaan resultaat foto.. wat denken jullie? Heb een cyclus van 28 dagen sinds mijn eisprong heb ik hele gevoelige borsten (tepels) Als ik alles zo uitreken ben ik 9 okt uitgerekend en zit ik nu op 3 weken en 4 dagen.
Ik zal de datum van mijn 1e echo ook binnenkort toevoegen. En wil ook zo’n banner. Dit weekend maar eens de tijd voor nemen.
Spannend. Had de test trouwens gisteren avond gedaan. Wat adviseren jullie heb nog 1 sensitest liggen. Zal ik die vandaag doen of nog even wachten
Haha wat een vraag. Spannend allemaal he? In ieder geval gefeliciteerd. Ik zie het streepje niet op de foto, maar foto is natuurlijk minder scherp dan blote oog. Het beste advies zou zijn om te wachten tot je NOD en dan te testen als je niet ongesteld bent. Maar ja.... dat ga je natuurlijk nooit doen (zou ik ook niet kunnen). In dat geval is mijn advies als volgt: Aangezien je drie dagen voor je NOD zit kan je het beste een paar uur niet drinken en/of plassen dan heb je meer kans dat ie donkerder is. Of morgen met ochtendurine. Het oplopen gaat nog niet zo snel he? Dus nu al testen geeft denk ik niet zo veel duidelijkheid. Succes met je keuze.
Nee indd! Het had beter in de ochtend moeten doen. ( eigenlijk op nod ) Maar dacht er opeens aan en ben gelijk gaan testen. Zal nog even geduld moeten hebben.. denk dat ik ook 2v5 der bij ga halen.
Bedankt voor je antwoord en je advies! Is zeker spannend allemaal vooral omdat ik de moed had opgeven. Denk dat het vanavond word anders morgen ochtend als ik het volhoud
Gefeliciteerd en welkom @Dounialou spannend zo! Ik heb mijn eerste testen ook gedaan met dipstick van sensitest.. Bleef bij mij heel licht.. K2v5 wel prachtige test mee gehad.. Ondanks dat ik hier ook erg negatieve verhalen er over hoor.. Nou ja positief is positief en ben niet ongesteld geworden dus zal wel goed zijn haha
Thank you Famke jij ook gefeliciteerd ! Ik hoor juist hele goeie verhalen over de testen van Kruidvat als ik het vandaag nog red ga ik erheen vandaag anders morgen. En iemand nog symptomen tot nu toe? Zijn jullie allemaal al over de nod?
Hallo meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik sluit me graag aan bij deze groep. Na een een icsi behandeling zonder verse tp ivm kans overstimulatie, hebben wij afgelopen periode een 4 dgs cryo terug geplaatst gekregen, afgelopen maandag een lichte bloeding gehad en dacht (na ervaring mk) dat het einde cryo was, maar de testen liepen lamgzaam op en vandaag op de officiële testdag een knaller van een test. Whaaaa we kunnen het niet geloven, zo onwerkelijk. Voor onze eerste wonder zijn we 4 jaar in de mmm bezig geweest en nu lukt het gelijk met de eerste tp. Ik duim zo hard dat dit kindje over 8 maanden in ons armen mag liggen. Ik heb eigenlijk weinig zin in eten en moet mezelf ertoe zetten, borsten zij al wat voller en heb het vaak erg warm en mijn hartslag is iets omhoog geschoten. Verdr voel ik me nog prima. Bij onze eerste zwangerschap was ik al knetter beroerd voor de test en dat werd een mk met een hcg van 130000, dit was extreem hoog. Ik voel me nu hetzelfde als bij de zwangerschap van onze zoon, dus dit geeft iets meer vrtrouwen, maar we blijven voorzichtig. Met 7 weken mogen we onze eerste echo omdat we in de mmm zitten.