Niet jij ook hoor! Houd m binnen.. Maar bruin verlies is oud bloed toch? Dus dat hoeft niks te betekenen toch?
Ik snap dat je daar van schrikt! Bij dochter* ook wel eens gehad. Bruin is oud bloed. Kan je ook soms krijgen na veel hoesten/niezen, veel druk moeten zetten bij de grote boodschap.. hoeft niet gelijk het ergste te zijn. Ik blijf duimen voor je!
Nou meiden, nadat ik dit weekend heel veel bloedverlies had met stolsels heb ik toch maar de gynaecoloog vandaag gebeld. Ik mocht meteen komen voor een echo en ik ben dus nog gewoon zwanger!!! Dus geen miskraam!! Ik bloed nog steeds wel een beetje. Maar ze zei dat de echo conform een zwangerschap van 6 weken eruit zag. Dus volgende week terugkomen en dan hopen dat alles nog goed is. Ik laat af en toe even een update horen maar wil vooral meiden niet ongerust maken. de vorige zwangerschap had ik ook veel bloedverlies dat werd uiteindelijk een vroeggeboorte dus hoop dat deze blijft plakken en ga er alles aan doen dat ik weer niet nog een kindje zo vroeg moet verliezen. Wat een rollercoaster. Bloed ( en stolsels) is niet meteen verkeerd dus...
Ach wat verdrietig. Weet je zeker dat het een miskraam is? Hier uiteindelijk een echo gehad, na al dat bloedverlies ( met stolsels) en er zat nog gewoon een zwangerschap. Ik ben dus nog zwanger. Het wordt wel een spannende tijd. Veel sterkte en mocht het echt mis zijn hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt!
WoW @Line85 wat een positieve wending! Super fijn om te horen! Hoop dat het beebje goed mag blijven groeien!
Line85 dat is goed om te horen. Ik hoop dat ie lekker blijft zitten! Heb net een echo gehad, was nog heel pril en embryo was amper te zien maar wel een heel langzaam kloppend hartje te zien. Over 2 weken de volgende echo en dan zien we hopelijk wat meer. Ze kon ook niet verklaren waar het bloedverlies vandaan kwam.
Hi meid oh wat een super nieuws. Dat is goed om te horen. Nee bij mij is t over, ik heb teveel bloed, stolsels en ik geloof ook het vruchtzakje (voor zover ik t kon onderscheiden) verloren. Helaas vette pech! Woensdag krijg ik echo om te zien of alles schoon is. Jij heel veel succes met je zwangerschap, duim voor een goede zwangerschap voor je.
@Line85 wauw wat een fantastisch nieuws! Dat is een flinke rollercoaster geweest. Fijn dat het goed gaat. @Imona @mimi1988 @Dikkiedik123 het hoeft niks te betekenen, maar met onze situatie en het slechte zaad zijn we er toch wel bang voor. Daar komt bij dat de miskraam de vorige keer ook zo bij mij begon.. eerst beetjes bruinverlies en toen bij de echo bleek het hartje niet meer te kloppen.. de schrik zit er goed in!
Oh wow! Dat klinkt heel goed. Ik ben ook 6 weken en 2 dagen maar bij mij was er nog geen kloppend hartje te zien. Dus blijf vertrouwen houden!
Spannend @Flamingo1990! Ik heb alles al gehad qua bloedverlies. De ene keer ging het mis en dan weer een keer goed. Het is vooral vervelend als je vergelijkingsmateriaal hebt. Ik hoop dat je binnenkort gewoon een goede echo krijgt met een kloppend hartje.