Dat snap ik wel! Zou ook een andere bellen. Je zou met 7 weken wel iets moeten zien lijkt mij. Heb wel een foto, maar is amper wat op te zien. Een mooie vruchtzak en een streepje (de beeb).
♡ Uitgerekend: 1 oktober - 15 oktober ♡ --------------------------------------------- 1 Oktober Famke89 - 30jaar - 3e kindje 2 Oktober Marley020 - 35 jaar - 1e kindje Sisati - 34 jaar - 2e kindje 3 Oktober tessmama1-36 jaar-2e kindje SZ91 - 27 jaar - 1e kindje 4 Oktober Nvbr - 36 jaar - 2e kindje Mommyof1 - 28 jaar - 2e kindje 5 Oktober Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje AKOEKKOEK - 28 jaar - 2e kindje Katin87 - 31 jaar - 2e kindje (3e zwangerschap) 6 Oktober 7 Oktober 8 Oktober Eliesjee - 24 jaar - 1ste kindje Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje 9 Oktober Dounialou - 25 jaar - 2e kindje 10 Oktober 11 Oktober Baasje - 32 jaar - 1e kindje 12 Oktober Sannekrul - 28 jaar - 2e kindje Killy88 - 30 jaar - 1e kindje Line85 - 34 jaar - 1e kindje (4e zwangerschap) MamaE88 - 30 jaar - 3e kindje Inky85 - 33 jaar - 3e kindje Dikkiedik123 - 33 jaar - 2e kindje Baby4 - 40 jaar - 4e kindje 13 Oktober Imona - 25 jaar - 2e kindje 14 Oktober Aanoniemous- 27 jaar - 2e kindje 15 Oktober Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje Blondie685-33 jaar 2e kindje Bloempje10 - 1ste kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (25) ----------------------------------------------- Sterretjes: Februari: 22: Bruisballetje intake 23: Flamingo1990 eerste echo 25: Magnolia29 eerste echo + intake vk 25: AKOEKKOEK eerste echo 25: Sisati tweede echo 25: Blondie685 eerste echo fert.kliniek 26: Katin87 eerste echo 26: Eliesjee intake + echo 27: nvbr intake vk in zh 27: Imona 1e echo 27: Killy88 1e echo 27: Line85 1e echo Maart: 1: Baasje 1ste echo 4: Aanoniemous intake+echo 4: sannekrul intake+1ste echo 4: Flamingo1990 tweede echo 4: Imona intake 5: Baby4 intake en echo 7: Mimi1988 2e echo 11: Famke89 termijn echo (2e echo) 11: Baasje intake 11: Dikkiedik123 Intake vk 12: SZ91 termijnecho (2e echo) 14: Tessmama1 2e echo zh 20: Bloempje10 2e echo zh 21: Dikkiedik123 1e echo April:
Zwangerschapring is de holte waarin het vruchtje groeit, de chorionholte. De eerste weken kun je het vruchtje nog niet zien met de echo, maar die holte wel. (meestal vanaf 4 weken) Vaak zie je in die holte ook de dooierzak, maar dat is dan vanaf 5 weken het geval. De zwangerschapsring is zelfs tot 12 weken zichtbaar.
Inderdaad maar daar heeft ze het helemaal niet over gehad. Morgen toch een andere vk bellen en hopen dat ik er snel naar toe kan.
Hoe gaat het met de meiden die ook zo misselijk waren? Hebben de huisartsen nog wat kunnen betekenen? Ik had qua misselijkheid een redelijke dag gelukkig.
Ik ga zo mijn eerste pilletje emesafene innemen. Voel me nu niet misselijk. Heb honger Maar geen trek. Denk dat ik beter wat kan eten maar weet niet wat want niks is lekker.. Toch pilletje maar innemen. Misschien helpt het voor morgen ochtend.
De dames die een echo hebben gehad m, gefeliciteerd. @Dounialou wat is de reden dat de vk uitwendige echo heeft gemaakt? Ik heb begrepen dat zelfs de 8 weken echo nog inwendig wordt gemaakt. Succes met het vinden van een nieuwe vk en hoop op beter nieuws en dat je je kindje kunt zien.
Ja echt? Met 8 weken nog? Ben benieuwd maandag Bij m'n dochter nooit een inwendige echo gehad, was de 1e ook pas met 11 weken.
Hoi Dames, ik zie al mooie berichten voorbij komen met goede echo's! Gefeliciteerd allemaal! Ik heb vanmiddag om 16.30 mijn eerste echo en ik ben er zo nerveus voor. De laatste keer dat ik bij de vk een echo kreeg kwamen we er achter dat met 17.4 weken het hartje gestopt was met kloppen.. Ben zo bang dat het weer niet goed is.. Moeilijk om dat vertrouwen weer terug te krijgen. Omdat het nog vroeg in de zwangerschap is, krijg ik een inwendige echo. Maar weet iemand of je hier een volle of juist een lege blaas voor moet hebben? Voor iedereen die ook vandaag een echo heeft: Succes!!
Extra spannend dus, dat vertrouwen blijft moeilijk. Ik heb een mk en een voldragen zwangerschap gehad, maar blijf nu ook onzeker. Ben zwanger van een cryo waardoor de kans op mk wat groter is. Dinsdag een goede echo gehad, maar het blijft spannend. Succes vanmiddag, je hoeft geen volle blaas te hebben, is zelfs vervelend als je nodig moet plassen, met die echo erbij
Ik snap niet waarom sommige vk’s alleen inwendig of alleen uitwendig doen. Bij mij is het gelijk bij het maken van de afspraak aangeven dat ze het eerst uitwendig gaan proberen en als het dan nog slecht te zien is inwendig. Dat vind ik persoonlijk een beter idee dan maar gewoon zeggen ik kan het niet zien, kom over 2 weken maar terug Ik zou echt een andere zoeken hoor, iemand die niet zo laks is
Wat gek dat ze dan niet een inwendige doen..... ik heb mijn vorige zwangerschap met 6 weken en 9 dagen een uitwendige echo gehad en toen was er duidelijk iets te zien. Vervolgens nog een inwendige om het goed op te meten. Hopelijk over twee weken een prachtig kloppend hartje!
Ik heb vandaag weer bruinverlies. Maar ik ben ook zo misselijk dat ik net op mijn werk overgegeven heb. Ik ga als een emotionele rollercoaster alle kanten op: het zit goed, het zit fout. Vermoeiend! Morgen om 11:30 mijn eerste echo met hopelijk een verlossend antwoord. Dat het helemaal goed zit!
Ik heb ook af en toe bruin verlies, op de echo was te zien dat de placente voor de bm mond ligt, dit kan bij hoesten en persen lichte bloeding veroorzaken.
Tegen mij werd gezegd (bij het maken van de afspraak) dat de eerste echo met 8 weken inwendig gebeurt en vanaf 12 weken uitwendig.