Leuk al die echo’s!!! Kijk er ook zo naar uit. Ik voel me best goed heel af en toe wat weeïg en m’n borsten blijven pijnlijk
Oh dat doen die van mij ook. Vriendlief raakte ze gisteren aan, heb maar gezegd dat hij dat even niet moest doen
Kei leuk! Mn gynecologe wou even wachten en pas met 10 weken terug een echo maken. Dan zie je veel meer zei ze..
Vanwege mn miskraam krijg ik er misschien weer een met 10 en met 12 weken. heeeeeel fijn! Maar klopt.. je ziet natuurlijk met 10 weken veel meer.
Ah zo leuk voor je! Geniet van je zw en hopelijk verloopt het helemaal zonder moeilijkhedeb! En op 12 weken ga ik de nipt test laten doen. Jullie ook?
Nou toevallig was ik mij vanochtend aan het oriënteren op de NIPT. En ik las best enge dingen op fora, dat vrouwen te horen hadden gekregen dat hun kindje iets had en dat bleek dan later toch niet zo te zijn. Dus moet daar veel vragen over gaan stellen! Stel je voor dat je een abortus doet op een gezond kindje door NIPT :/
Oh wat fijn! Wij krijgen ook dan telkens een echo. Bij zoontje elke week, toen was ik gespannerder dan nu. Nipt laten wij niet doen. Wij kiezen voor de combinatietest. Als daar een verhoogde kans uit komt, kiezen we altijd nog voor de nipt. Voordeel van de combinatietest vinden wij de uitgebreide echo in het ziekenhuis. Daar zien ze al zo veel op (vorige keer zelfs het geslacht)!
Kwaaltjes zijn vandaag na een paar goede dagen heftig aanwezig, erg misselijk, moe en last van mn darmen. Zo maar even slapen.
Bestaat de combinatietest nog? Wij hebben bij onze eerste idd de combinatietest gedaan, maar bij onze 2e werd dat de nipt. Moet ik bij deze zwangerschap toch weer eens naar informeren
Hier veel kwaaltjes, maar vooral zo ontzettend moe en hele dagen door misselijk. Krijg nauwelijks wat naar binnen. Oja, en veel kokhalzen, vooral tijdens het eten. Gelukkig krijg ik dan altijd goede raad van onze wijze peuter: 'Goed kauwen mama!'
Hier gaan we geen nipt of combinatoetest doen. Bij onze zoon ook niet gedaan. Maar omdat mijn schoonzus van alles mankeert is mijn man helemaal genetisch onderzocht. Daar kwam niks uit. En in mijn familie zitten ook geen gekke dingen. Dus ik vertrouw er maar op dat de natuur opnieuw goed zn werk doet. Ik zou me juist extra zorgen gaan maken als er een kans is. Hoe klein die kans ook zou zijn. Zelfs bij een kans van 1:1.000.000 zou ik me nog extra zorgen maken. Dat wil ik mezelf graag besparen. Ben al zo'n enorme stresskip