Ja het hield op een gegeven moment op maar ik had het vorige keer ook met veel lopen. Nu niet. Ik merk dat het nu al minder wordt alleen met lastige stoelgang als ik veel druk moet zetten komt er wat bloed vrij. Ik weet niet precies wanneer het vorige keer stopte maar ik weet nog dat het met 12 weken wel minder was en toen had ik aan de gyn gevraagd of ik weer mocht hardlopen en dat mocht mits ik daarna geen bloedverlies had. Maar helaas wel dus toen ben ik gestopt met hardlopen. Ik denk dat het met 15 weken wel echt over was.
Volgens mij kan het geen kwaad hoor ik heb het nl ook opgezocht omdat mijn dochter 40 graden koorts had voor het geval dat ik het ook zou krijgen.
@tessmama1 @Blondie685 thanks voor het meedenken! Inderdaad paracetamol innemen en rusten. Zo saai altijd
Ja dat wel maar rust en slapen is het beste medicijn bij griep. Dochter knapt langzaam op nu gelukkig maar ik ben hysterisch bezig met ontsmettingsmiddelen ik voel me al zo beroerd wil er geen griep bij
Doe je goed! Zo is het hier wel gegaan, mn dochter is een week goed ziek geweest en daarna was ik aan de beurt
Beterschap @Dikkiedik123 !! Vandaag geen echo’s toch? Morgen weer. Hier mag ik mij morgen om 12uur melden bij de vk. Ben er tussen gezet, dus kans dat ik even moet wachten. Vriend kan waarschijnlijk niet mee Heb het ziekenhuis ook al gesproken en ze willen zsm verwijsbrief van de vk en dan krijgen we een gesprek met klinisch genetica voor prenatale screening, maar ze gaan ook een echo maken van mijn hart ivm familiekwaal. We zijn in januari daar geweest ivm 3 miskramen. Miskramen kunnen ook door hartafwijkingen van moeder ontstaan. Gyn die gisteren belde, en nog niet wist dat ik zwanger was, was erg blij. Hij zei ook dat een kloppend hartje net 5.6weken erg goed is!
Ik heb vanmorgen toch maar de vk gebeld, m'n onzekerheid was ineens zo groot (zelfde gevoel als bij m'n vorige zwangerschap, toen was 't niet goed). Mocht gelijk komen en hebben gelukkig een kloppend hartje gezien.. Wordt zo gek van m'n onzekerheid
Goede middag Hoe gaat het met de meiden die misselijk waren? Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. Ik had vorige week een echo en er was alleen een zwangerschapsring te zien helaas. Ik heb dalijk om 3 u weer een afspraak bij de vk voor een echo. Ben zo zenuwachtig hopelijk is er dit keer wel wat te zien. Voel me eerlijk gezegt niet zwanger heb de hoop al opgegeven na de laatste echo. Maar we zullen het zo meemaken. Xx
@MamaE88 wat fijn dat je mocht langskomen en een kloppend hartje zag! @Dounialou succes straks! Ik duim voor je!
Spannend! Laat je het weten? Hier is zoonlief op de opvang. Ik morst eerst middag en avond werken. Maar dat is gisyeren omgegooid naar alleen avond. Hrb dus lekker een middag vrij. Wat heb ik tot nu toe gedaan? Even snel het huis opgeruimd en op de bank gelegen voor de tv onder een kleedje. Heerlijk.
Spannend! Laat wat weten na je echo, mijn duimen draaien Over misselijkheid gesproken, de ene dag is het een ramp, de andere dag helemaal niks aan de hand, gek hoe je lichaam kan reageren
GE WEL DIG dat alles in orde was! Ik heb ook elke dag bloed , vind het super irritant en ook onfris ofzo.. En daardoor vergeet ik soms ook dat ik zwanger ben Hopelijk stopt het bloedverlies snel
Update: kom net thuis aan. Nou heb een heeeel klein knipperende hart mogen zien. Het was duidelijker dan vorige week. De verloskundige denk alleen dat ik minder ver ben rond de 6/7 weken. Over 2 weken moet ik weer terug en weet ik meer. Gelukkig wel wat gerustgesteld!