Kan hier met de doppler het hartje al horen. En best goed ook als ik op precies de goede plek zit. Niet te vaak doen. Max 2x per week. Probeer 1x per week.
Oh lijkt me heerlijk om het te kunnen horen.. maar mag dat wel al voor de 12 weken? Had ergens gelezen dat het gevaarlijk kan zijn?
@Bloempje10 Vervelend dat je je zo naar voelt. Voel je je vandaag al wat beter? @Flamingo1990 Spannend, morgen de echo! En dan moet je ook nog heel de dag er op wachten. Snap je onzekerheid heel goed, ik duim voor een mooie echo! @mimi1988 Wat moet je nog lang in onzekerheid zitten tot je de echo hebt. Hoop dat je aankomende week wat afleiding hebt en dat het snel donderdag is! Zal ook voor jou duimen! @Imona Lijkt me zo heerlijk om af en toe even zelf het hartje te kunnen luisteren. Ik heb er wel over nagedacht om ook een doppler te halen, maar ben zo bang dat als ik 't hartje niet kan vinden ik helemaal in paniek raak. Dus ik twijfel nog heel erg..
Kunnen jullie ook zo lang over een broodje doen? Zit al een half uurtje of een half broodje te kauwen Krijg het gewoon bijna niet weg.
@sannekrul wowwwww ik dacht dat ik laat moest! Maar jouw tijd slaat echt alles haha. Hoe gaan we de dag doorkomen mehhhh
Goedemorgen! Wij gaan het vanavond aan onze ouders vertellen. We gaan met hen uit eten samen met onze dochter. Haar trekken we een shirt aan met de tekst ‘grote zus’. Ik ben benieuwd hoe snel ze het door hebben
Ja! Ik ook! Heb constant het gevoel dat ik vol zit. Echt heel naar. Gisteren uiteten geweest maar poeh.... ik kreeg het gewoon niet weg en in de wc moest ik oppassen dat niet alles eruit kwam
Nu 8 weken zwanger, maar sinds 2 dagen heb ik me toch een partij last van mn darmen... poeh... voor iemand herkenbaar? Naar de wc gaan lukt gewoon niet meer, lol! Mn man zei: misschien moet je druiven halen.. dat helpt. Ik eet wel gewoon brood enzo. Iemand een tip?
Ja, snap dat je bang bent, maar wel of geen kwaaltjes zeggen helemaal niks.. ik had nu tot 7,5 week geen kwaaltjes. Echt nada, en met dat bloedverlies zat en zit ik ook in spanning... ik hoop dat de week snel voor je voorbij vliegt. Doe vooral rustig aan en meld je inderdaad ziek!
Sinds gisteren kan ij de bovenkant van mijn bm voelen, wow zo snel, was bij ons zoontje met 15 wkn pas.
Ik ook! We zijn nu ons nieuwe bed in elkaar aan het zetten en het is echt een drama. Haha! Dus genoeg afleiding voor nu. We wilde graag een nieuw bed als we zwanger zouden worden