Boven schaambot met je vingers naar je navel stapje voor stapje, als je dan ineenkeer geen weerstand meer voelt, dan ga je weer op zoek naar de weerstand en zoek je de rand. Beetje lastig uit te leggen
Met mijn zoon ook gewoonhedaan vanaf 9 weken. Die is kerngezond. Wat denk je van straling van telefoons in je broekzak.. Ja je moet t niet overdrijven met elke dag. Maar 1 of 2x per week kan geen kwaad hoor.
Ik draag ook nooit een telefoon in Mn broekzak exact om die reden.. maar zal eens navragen bij de verloskundige lijkt me namelijk wel heel fijn om te luisteren!
Ik heb het idee dat Mn symptomen minder zijn geworden afgelopen week. Hebben jullie dat ook? Minder nadrukkelijk misselijk. Zo heb ik rond 6 weken meerdere keren overgegeven, nu niet meer.. wel een gek onderliggend misselijkheid gevoel maar minder heftig. Zelfde geldt voor mijn borsten; wel groot maar minder gespannen.
Misselijk ook veel minder. Zal ook door de medicatie komen. Maar soms kwam het er nog met vlagen doorheen. Nu niet meer. Borsten zijn nog wel behoorlijk pijnlijk.
Ik heb het ook. Daardoor denk ik ook nu dat het mis is bij mij.. Heb me officieel ziek gemeld op werk deze week.
Hier ook vele malen minder misselijk dan de eerste weken. Heb alleen moeite met eten (veel kokhalzen enzo). Tot nu toe nog geen zere borsten gehad, terwijl ik dat bij m'n 2 vorige zwangerschappen wel had...
Kan dat onderliggende heb ik ook, naar opgekropt gevoel enzo! Mijn borsten waren en zijn Sowieos niet gespannen geweest
Kreeg een heel begripvol mailtje terug. Deed me goed. Had gemaild ipv gebeld, bang dat ik zou gaan huilen. Hoop dat de dagen snel gaan! Maandag en dinsdag zijn sowieso mijn vrije dagen. Maar het is niet echt buitenspeelweer voor mijn zoontje.. dat wordt binnen spelen denk ik.
Ja ene moment denk ik: ik loop een week achter dus het kan nog (langere cyclus en korte LF, rekenen ze anders en op internet lees ik meer vrouwen die tot een week terug gezet zijn). Andere moment denk ik: nee hoor, ben niet zwanger meer. Word soms gek van mezelf.
Snap ik.. de onzekerheid is echt killing ik hop ook in mijn hoofd van; het komt goed tot ik krijg een miskraam. Het wisselt de hele dag af. Ik duim voor ons!
Geen binnenspeeltuin in de buurt? Is hier altijd een grote hit bij onze zoon, vooral met regenachtig weer! Fijn dat je een begripvol mailtje terug kreeg. Snap dat mailen op dit moment even fijner is dan bellen! Goed van je om deze week voor jezelf te kiezen!
Ik ken inderdaad ook vrouwen die in 't begin een heel wat dagen zijn terug gezet en dat is ook allemaal goed gegaan. Hopelijk is dat bij jou ook zo!
@MamaE88 ja is er wel, maar dan wil hij dat ik actief mee speel, wil juist nu wat rustiger aan doen ivm de hematoom. Ach, we bedenken wel wat @Flamingo1990 ik duim ook heel hard voor ons!!