Volgens mij verschilt dat per zwangerschap en per vrouw. Ik heb hem nooit kunnen voelen, dus ga nu ook geen poging meer wagen
@Flamingo1990 sterkte met wachten op de echo..! @mimi1988 goed dat je je hebt ziekgemeld. Even goed aan jezelf denken. Hopelijk heb je genoeg afleiding. @sannekrul ook je echo vandaag toch? Ook succes met wachten! Wat betreft de symptomen: ik merk weinig op het moment. Beetje gevoelige tepels nog, dat is het.
Dankjewel dames! Pffffff ik ben zo zenuwachtig, de hele nacht niet geslapen. En ik moet nog de hele dag wachten mehhhhh..
@Flamingo1990 Kwaaltjes verschillen hier echt per dag. Soms dagen geen last van groeiende baarmoeder en de banden, nu een paar dagen wel weer. Het zegt helaas niets. Vanavond weet je meer! @mimi1988 Goed dat je vrij hebt gevraagd en alwat fijn dat je werk er begripvol heeft gereageerd. Laat het maar snel donderdag zijn! Succes voor degene die een echo hebben vandaag!
Succes voor de echo’s vandaag! Hopelijk lukt het om overdag wat afleiding te zoeken. Ik ben weer aan het werk, griep gelukkig weer weg.
Haha echt drama. Ik zit nu bij de tandarts. Net voor ik wilde vertrekken wilde ik tandenpoetsen, maar daar werd ik zo misselijk van dat ik moest overgeven. En ja, erna tandenpoetsen was ook een drama. Arme tandarts
Hahaha oh ooh! Ik moet telkens kokhalzen in de ochtend bij tandenpoetsen .. had ik bij dochter* en zoontje ook.
Succes iedereen met de echo’s vandaag! Ik ben wat stiller hier omdat ik echt heel beroerd ben de hele dag, ik hoef niet over te geven maar wel vaak kokhalzen en ik heb de hele dag een katergevoel (alsof ik de dag ervoor dus teveel heb gedronken) en mijn energielevel is echt lager dan ever. Ik heb gisteren twee uur geslapen s middags. Ik kijk uit naar het moment dat ik weer wat meer energie krijg en niet zo misselijk meer ben.
Ik was mijn pilletje voor de misselijkheid gisteravond vergeten. Dat gebeurt dus ook niet meer. Voel en totaal niet lekker en meteen weer misselijk als ik aan eten denk of er naar kijk. Kokhals gevoel in mn keel. En moe moe moe.
Succes voor alle dames die vandaag een echo hebben! Hier ook misselijk en buikpijn. Vandaag maar ziekgemeld wat het ging ff niet meer... Woensdag weer een echo... spannend!
Succes met de echo's vandaag! Hopelijk allemaal goed nieuws straks! Wat vervelend dat veel meiden zich nog zo misselijk en beroerd voelen! Hopelijk wordt het snel wat minder. Hier juist tot vorige heel misselijk en beroerd, maar nu ik de 9 weken voorbij ben voel ik me stukken beter! Geeft dus hoop Maakt me ergens ook weer angstig; wat als t hartje niet meer klopt en ik me daarom niet meer misselijk voel? Die horrrrrrmonen doen wat met je
Rustig aan doen. Ik voel me nog vaak precies zo als jij! Gisteren ook een beroerde dag. Op naar de 12 weken en dat het dan wegtrekt.
Ja ik probeer ook rustig aan te doen. Maar met een dochter die heel ziek was afgelopen week is het best slopend geweest en ik slaap niet goed. Ik hoop echt dat het weg trekt over een paar weken. Jij ook sterkte met de misselijkheid. Ik kan nu al huilen met de gedachte dat ik morgen van 9 tot 21 moet werken
Lange werkdag ook! Hoop voor je dat je je snel beter voelt! Hier vandaag heel moe en met vlagen ook misselijk/weeïg (niet overgeven oid). Ben moed aan het verzamelen om boodschappen te doen. Ergens geven die klachten dan ook weer hoop, maar wil ook weer niet te veel hopen. Morgen dagje thuis hangen met zoontje Woensdag komt mijn moeder Donderdag zoontje kdv en ik hele dag films/serie kijken om de dag door te komen tot de echo. Nog 3 nachtjes!
Hey meiden wij waren een weekend weg dus vandaar de radiostilte Succes met de echo’s vandaag! Zal de lijst zo eens opzoeken. Hier weinig vervelende kwalen, alleen pijnlijke en groeiende borsten Maar dat heb ik er voor over, en met normaal een cup A ben ik nu heel blij met mn B @mimi1988 nog even volhouden en hoop zo dat het goed zit donderdag, ga duimen!